Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Er 170 høy veier 55 kilo..

C-maister

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Umulig å si om du bør legge på deg. Noen har blytung benbygning, andre har fyrstikk-knokler. Førstnevnte gruppe har det kanskje med å være i godt hold også, men likevel. Høres uansett ikke ut som om du trenger å miste noen kilo.

Et godt svar på spørsmålet du stiller kan du få ved å teste deg på en kroppsanalysemaskin - inbody, som sender svak, fullstendig usansbar strøm gjennom kroppen, og ved hjelp av impedans finner ut hva kroppen er bygget opp av. Den gir deg fettprosent, muskelmasse og mye annet moro, og operatørene pleier å ha greie på hva man bør ligge på.

Oversikt over hvor de har slike maskiner finner du på

http://www.bodyanalyse.no/

Lenke til kommentar

Kommer vel an på byggningen din. Er du spinkel og tynn så er vel det relativt normal(?) vekt. Kommer vel også an på alder. Er du veldig ung så vokser du til og får mer former og blir voksen, da går vekten somregel opp.

Er selv rundt om din høyde og veier ca 15 kg mer enn deg. Er en normal vekt for meg og jeg er ikke overvektig. Man må nesten se an sin egen kropp og helse. Og som du ser kan det være store forskjeller på hvordan folk er bygd. (og tenker ikke da på de som er overvektige)

Lenke til kommentar
20.

8902190[/snapback]

oki, du bør du nok holde den vekta =)

Regner me du ser fin ut som du er ^^

Du bør også huske på at viss du begynner å trene (eller om du gjør det) kan det være greit å ha noen ekstra kilo ^^

Spis sunt og tren litt av og til =)

og for guds skyld ikke dropp måltider... det er mange som gjør... men ikke smart :no:

Endret av VikinGz
Lenke til kommentar
Okey, hvis du er liten og nett så høres det bra ut.

Det er ikke pent å ha anorektiske aner, og kun de færreste mannfolk foretrekker det fremfor normalvekt.

Poeng hentet fra en Nemi-stripe:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Er ikke stas når man må ta dama bakfra i frykt for å bli spidda på de spisse hoftene/ribbena.

8902597[/snapback]

den har du helt rett i, for tynn er ikke bra... :no:

Må ha litt å ta i :love:

Lenke til kommentar

For å få bekreftelse på at man ser bra ut.

Nei, du bør ikke gå noe lavere etter min mening. Kusina mi er litt høyere enn deg og veide en stund ca 50 kg (spiseforstyrrelse). Det var ingens om syntes det var pent, og det så heller ikke friskt ut.

Jeg er 167 og veier bittelitt mer enn deg :p Jeg veier ca 64 kg. Så jeg tror ikke du tar skade av å holde deg på den vekta du har, eller legge på deg litt. Er nok laaangt igjen til du blir stygg å se på i kroppen ja.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...