xxexx Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Jeg har hatt en liten klump i armhulen (ca halvparten av knappenålshode kanskje) i noen uker nå. Det var en liten svart prikk i midten, så jeg tenkte det var et inngrodd hår eller no (har ikke peiling på slikt ) Klumpen gjorde ikke vondt! Så klemte jeg hardt på den her en dag. Så kom det ut noe hvitt, litt tykt!! Og det stinka! Svette! Skikkelig superstram fæl svette. Nå er klumpen borte. men klemmer jeg hardt på huden under armen kan jeg fortsatt kjenne samme svettelukta. Hva er dette? Syns bare det var litt ekkelt. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Kanskje det ar en betent talgkjærtel? Helt ufarlig Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Jeg ville satt pengene mine på en betent kjertel. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Jeg ville satt pengene mine på en betent kjertel. 8902209[/snapback] jeg ville heller satt pengene på konto og dratt en liten tur til legen =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå