Uxzuigal Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 (endret) Sitter litt fast i Silverfall, har akkurat vært i Tomb'en og drept Kara og Spøkelsefyren og skal nå til Steelight Crystal, men jeg finner ingen vei fra Tomb'en eller området rundt og inn til området der Steelight Crystal er, noen som har en ide, evt et map som viser vei? Takker for hjelp Endret 20. juni 2007 av Snabben Lenke til kommentar
huf Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 (endret) Silverfall er såpass nytt at det eksisterer enda ikkje nokon walkthrough for det. (Ikkje som eg kan finne i farta, i alle fall.) Følg med på http://www.gamefaqs.com framover. Eit tips kan vere (om du ikkje får hjelp her) å sjekke ut den offisielle sida til spelet. Der er sikkert eit forum du kan spørje på. Endret 19. juni 2007 av huf Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 20. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2007 Fant ut av det nå, et lite nesten usynlig pass i fjellet, det eneste på kartet som "røper" stien er et lite snøfelt. Lenke til kommentar
Misterlie Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Aff, det der sleit jeg også passe lenge med! Som et siste forsøk løp jeg bare inntil veggene hele veien langs kartet og håpet på å finne en vei inn... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå