TurtleMan Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 MSI K8N NEO4-F, nForce4, http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=307784 har kjøpt det hovedkortet. og 2gb minne dual channel nabb som jeg er vet ikke jeg hvor de to skal stå for at jeg skal få til dual channel. skal de stå i de 2 grønne ? eller de to lilla ? en i grønn og en i lilla ? forsto ikke så mye av manualen. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Om de skal stå i grønn eller lilla er nok akkurat det samme. Du må bare ha brikkene i samme farge, altså begge to i enten grønn eller lilla. Lenke til kommentar
TurtleMan Skrevet 19. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2007 skal vel helst ha de i grønne da, siden dimm1 er grønn? skjønner ingenting.. noen andre ? Lenke til kommentar
Dhack Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Du skal ha de i to like farger! Hvilke det er, er det samme. Men sett dem i de grønne du Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Det står i manualen på side E-2-8 hvordan du skal bruke dual-channel?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå