Gå til innhold

Var dette et godt kjop?

ompopo

Anbefalte innlegg

Jeg kjopte nettopp Pirates of the Caribbean: At World's End, Elder Scrolls IV: Oblivion og Call of Duty 3 for PS3 fra Amazon.com. Var dette gode spill og kjope? Jeg er en stor RPG fan og liker ogsaa noen skytespill som kan spilles med andre. Saa er dette gode spill eller ikke? Hva synes dere andre der ute?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Oblivion er et kjempespill som du helt sikkert kommer til å like iallefall :thumbup: POTC: At worlds end har jeg ikke prøvd å Call of Duty 3 er et bra spill hvis man liker sånn gammel krigsstil sjangere :) jeg er ikke så glad i sånne spill men jeg syntes faktisk COD3 var ganske artig

Lenke til kommentar

Pirates of the Carribean er et spill basert på en film, og som med alle andre slike spill, bør du tenke deg godt om før du kjøper spillet. Mange av de er ganske enkelt elendige. (Et av få unntak er Goldeneye til Nintendo 64, det spillet var ganske enkelt genialt)

Lenke til kommentar

Nå har jeg ikke PS3 men har Xbox 360. Ut fra Xbox 360 versjonene så er Call of duty 3 og Oblivion to spill som er meget bra, så jeg går ut fra at de er like bra på PS3. Pirates lastet jeg ned demoen av, og spillet er ikke mye å rope hurra for. Grei nok grafikk, men veldig sterilt miljø som får spillet til å virke "livløst", og veldig repeterendes kjemping.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...