ompopo Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Jeg kjopte nettopp Pirates of the Caribbean: At World's End, Elder Scrolls IV: Oblivion og Call of Duty 3 for PS3 fra Amazon.com. Var dette gode spill og kjope? Jeg er en stor RPG fan og liker ogsaa noen skytespill som kan spilles med andre. Saa er dette gode spill eller ikke? Hva synes dere andre der ute? Lenke til kommentar
lolzormaxor Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Call of duty 3 syns jo jeg er ganske bra men de to andre spillene har jeg ikke peiling på men d sies jo at Oblivion er ganske bra Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Oblivion er et kjempespill som du helt sikkert kommer til å like iallefall POTC: At worlds end har jeg ikke prøvd å Call of Duty 3 er et bra spill hvis man liker sånn gammel krigsstil sjangere jeg er ikke så glad i sånne spill men jeg syntes faktisk COD3 var ganske artig Lenke til kommentar
Lokiboki Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 COD3 og Oblivion kan betegnes som gode kjøp! Pirates of the carribean kan nok heller diskuteres.. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Pirates spillet har vel fått rimelig elendig kritikk, men de to andre er solide spill. Lenke til kommentar
albions Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Bra spill dette, med untak av Pirates of the Caribbean: At World's End som er eit mindre bra spill. Lenke til kommentar
barin Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 vell det er sikkert mange som liker pirates å, er underholdende men ikke noe mer de andre er gode spill ja Lenke til kommentar
Henrik™ Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Pirates of the Carribean er et spill basert på en film, og som med alle andre slike spill, bør du tenke deg godt om før du kjøper spillet. Mange av de er ganske enkelt elendige. (Et av få unntak er Goldeneye til Nintendo 64, det spillet var ganske enkelt genialt) Lenke til kommentar
Eddie81 Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Nå har jeg ikke PS3 men har Xbox 360. Ut fra Xbox 360 versjonene så er Call of duty 3 og Oblivion to spill som er meget bra, så jeg går ut fra at de er like bra på PS3. Pirates lastet jeg ned demoen av, og spillet er ikke mye å rope hurra for. Grei nok grafikk, men veldig sterilt miljø som får spillet til å virke "livløst", og veldig repeterendes kjemping. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Mine helt ærlig meninger.... Oblivion, konsollversjonen - 7/10 Pirates of the Caribbean blablabla - 4/10 Call of Duty 3 - Utrolig fort kjedelig SP, og MP som jeg ikke likte 6/10 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå