Gå til innhold

it24.no - Umulig å få taki.


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Har betalt for en iPod 30GB og Acryl cover til den. Jeg sendte inn ordren i går kveld, og regnet derfor med at den skulle bli sendt i løpet av morgendagen (altså i dag).

 

Jeg sendte tidlig i dag en mail, men har ikke fått svar på den. Prøvde å ringe it24.no (tlf 4004 05 24). flere ganger når jeg var på jobb, men umulig å få svar.

 

Ifølge erfaringer på prisguide.no skal dette være en seriøs butikk, men jeg begynner å betvile det. Både iPoden og Acryl coveret var på lagret, så de burde ha blitt sendt i dag, men nei da...

 

Noen som nylig har handlet på it24.no og faktisk har fått varen?

 

__________________

 

 

Informasjon om it24

 

Orgnr: 986217932

Poststed: 0351 OSLO

Organisasjonsform: Norskregistrert utenlandsk foretak

 

Telefon: 91 68 22 06 <- Tilhører tydeligvis Gisle Vikøyr, som er dagligleder ved forvaltningshuset.

Mobil: 48228445 <- Har også prøvd denne, kun mobilsvar. Tilhører Gunnar Lindhjem Kristiansen

 

 

_________________________

 

Var tynt med nye erfaringer på prisguide.no, så spør her. Har jeg noe å bekymre meg for?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tipper du bare skal roe litt ned med denne saken. For det første er det ikke sikkert at de har plukket ferdig pakken din og sendt den til postkontoret. For det andre er pakkesporingen til Posten en lek, før i tiden fikk man opp pakkeinformasjon ofte og raskt. Den dag i dag kan det fort ta litt tid før informasjon blir oppdatert, så problemet kan ligge hos Posten.

 

Du har vel bestilt på oppkrav håper jeg? I såfall er det jo ingen umiddelbar fare at du ikke får tak i dem siden du ikke har mistet noen penger om pakken ikke skulle komme fram.

Lenke til kommentar

Alt jeg vet er at it24.no er gamle pcmax.no (som forøvrig har "serverskifte" ennå, hehe...) som gikk til helv***e. Ikke en plass jeg ville handlet for å si det slik. I alle fall ikke produkter jeg vil få fikset om noe galt skjer med det. It24.no/pcmax.no har vært diskutert før her på forumet, dog for en tid tilbake. Man får som regel varene fra it24.no, i alle fall før i tiden, men hvordan det er med retur og levetiden for it24.no er vel heller mer usikkert.

Lenke til kommentar

Ærlig talt. Du bestiller og forventer at de tar ordren og sender med engang ?? Hva feiler folk idag ??

 

Vil si jeg ble rimelig provosert. Du trenger en liten "reality" avsjekk. De har muligens andre kunder og kanskje med litt tanke virksomhet, har de andre ordre også......hmm dette var en ny kreativ tanke.

 

Ta ei pilla og vent iallefall 2 dager (ARBEIDS DAGER) før du gidder i det hele tatt og spør.

 

Seriøst man.... :no:

Lenke til kommentar

Jeg ville vært svært forsiktig med å legge inn store kjøp på it24.no. Jeg bestilte allikevel et minnekort der for en tid tilbake, da de var uslåelig på pris på minnekort og ettersom jeg ikke regnet med at kjøp av minnekort burde by på de helt store problemene. Minnekortet visste seg å være knekt når jeg fikk det, og butikken var umulig å få tak i. Kortet viste seg heldigvis å fungere allikevel, selv om jeg tror jeg aldri vil få den ut igjen av telefonen min :p

 

Nå tror jeg selvsagt ikke at it24 bevisst sender ut ødelagte varer, men både jeg og andre har erfart at det er svært vanskelig å få tak i butikken og å få dem til å yte support når først noe galt har skjedd.

 

Med andre ord...du får varene dine, men om noe går til h****** sitter du fint i det... ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...