Gå til innhold

Har Dell sine priser steget?

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har nå i 1 måned vurdert på å kjøpe en Dell.

På slutten av 2002 var prisene relativt lave, men jeg valgte å vente da jeg tenkte det ville bli billigere på ny året.

Men til min forbauselse har prisene steget :cry:

Noen som vet hvorfor?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg benyttet meg av tilbudet på Inspiron 8200 i desember. Tilbudet gikk ut 3. januar. I dag koster samme konfigurasjon 3000 kroner mer.

Det var kanskje en tabbe av deg å ikke benytte deg av tilbudet. Naturlig at man har spesielt gode tilbud før jul. Kombinasjonen årets største gaveperiode, siste mulighet for selskapet å pynte på regnskapet, og kanskje selgernes årsprovisjon, gjør dette til årets tilbudsperiode.

Men Dell kjører jo tilbud regelmessig gjennom året (men kanskje ikke så gode som dette juletilbudet). Det er bare å følge med og kjøpe på et gunstig tidspunkt.

Ryktene går også om en ny modell snart, Inspiron 8250 eller 8300, med støtte for USB2.

Lenke til kommentar

bludern har rett, Performance er faktisk 5-600 kroner billigere enn juletilbudet (hvis jeg ikke har glemt noe da...). Juletilbudet jeg slo til på var Multimedia, men så langt jeg kan se er dagens Performance omtrent identisk med Multimedia fra juletilbudet.

Dell har endret på site'n sin. Velg Recomanded Systems i menyen til venstre, så kan du velge mellom Basic, Multimedia og Performance.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...