iMono Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 (endret) http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=141677 Ikke så morsomt i seg selv, men les dette sitatet fra VG.no; Øyevitnet forteller at han fryktet at mannen på taket til bilen foran skulle ramle av og lande i bilen hans. - Jeg var obs på bremsen hele tiden. Jeg tenkte at han kom til å falle av taket, og at jeg skulle treffe han hvis han falt i bakken, sier øyevitnet. Måtte trekke litt på smilebåndene da ja. Endret 19. juni 2007 av iMono Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Hmm...ikke treffe han.. Dersom han hadde ramlet av, 80km/t = 22meter/sek. 1sek reaksjonstid + bremselengde... Er ikke sikker på at han hadde klart og bremset opp, så spørs det da om det hadde kommet biler imot... Lenke til kommentar
iMono Skrevet 19. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2007 Ingen som tar den. Fyren tenker på at hvis mannen faller av bilen, så skal han kjøre over ham. Lenke til kommentar
Fløffy Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 sjuk fyr han som klatra på taket ! Lenke til kommentar
magio Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Haha, vet hvem som var vitnet til dette og tok bildet Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Ingen som tar den. Fyren tenker på at hvis mannen faller av bilen, så skal han kjøre over ham. 8897948[/snapback] Tok den jeg men, ikke direkte morsomt. Uansett var det ganske dumt av føreren som tok bilde og ligge så nermt og holde gjevn fart. Mye bedre og sakke ned i tilfelle karen skulle ramle av... Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Hmm...ikke treffe han..Dersom han hadde ramlet av, 80km/t = 22meter/sek. 1sek reaksjonstid + bremselengde... Er ikke sikker på at han hadde klart og bremset opp, så spørs det da om det hadde kommet biler imot... 8897507[/snapback] Husk Nå er han 100% OBS på hva som kan skje, og han er klar. Reaksjonstiden er kraftig forkortet. Bare tenk over det selv hva du har opplevd (ikke i bil da). Tenk på hva du har opplevd som du har forventet skulle skje, og når det skjedde så reagerte du veldig kjapt. Det er ikke noe og si imot. Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Hmm...ikke treffe han..Dersom han hadde ramlet av, 80km/t = 22meter/sek. 1sek reaksjonstid + bremselengde... Er ikke sikker på at han hadde klart og bremset opp, så spørs det da om det hadde kommet biler imot... 8897507[/snapback] Husk Nå er han 100% OBS på hva som kan skje, og han er klar. Reaksjonstiden er kraftig forkortet. Bare tenk over det selv hva du har opplevd (ikke i bil da). Tenk på hva du har opplevd som du har forventet skulle skje, og når det skjedde så reagerte du veldig kjapt. Det er ikke noe og si imot. 8898253[/snapback] Pøh tviler på at han kan ha vært så klar som han påstår i avisen, han driver og tar bilde mens han kjører. Dvs en hånd på rattet, ikke så lett og få til en fullstendig unnamanøver da i tilfelle noe skulle skje. Og 80km/t er temmelig rask. Du kan jo evt teste det på en tom motorvei med en kompis i bil foran som skal hive noe på størrelse med et menneske foran din bil i samme hastighet og avstand... Alle mennesker har forskjellig reaksjonstid så spørs om han karen her hadde hatt tilstrekkelig til og ikke treffe han... Det mest sikre i dette tilfelle hadde vært og sakke betraktelig ned i dette tilfelle eller og stoppe bilen og vente til avstanden var økt ganske bra for og unngå og treffe mannen i en evt ulykke... Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Artig stunt det der, men ikke noe jeg anbefaler på motorveien. Har selv kjørt minibuss med flere folk på taket. De nektet å komme ned så da kjørte jeg, ikke så fort da men de satt der ei hel mil. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Hmm...ikke treffe han..Dersom han hadde ramlet av, 80km/t = 22meter/sek. 1sek reaksjonstid + bremselengde... Er ikke sikker på at han hadde klart og bremset opp, så spørs det da om det hadde kommet biler imot... 8897507[/snapback] Husk Nå er han 100% OBS på hva som kan skje, og han er klar. Reaksjonstiden er kraftig forkortet. Bare tenk over det selv hva du har opplevd (ikke i bil da). Tenk på hva du har opplevd som du har forventet skulle skje, og når det skjedde så reagerte du veldig kjapt. Det er ikke noe og si imot. 8898253[/snapback] Pøh tviler på at han kan ha vært så klar som han påstår i avisen, han driver og tar bilde mens han kjører. Dvs en hånd på rattet, ikke så lett og få til en fullstendig unnamanøver da i tilfelle noe skulle skje. Og 80km/t er temmelig rask. Du kan jo evt teste det på en tom motorvei med en kompis i bil foran som skal hive noe på størrelse med et menneske foran din bil i samme hastighet og avstand... Alle mennesker har forskjellig reaksjonstid så spørs om han karen her hadde hatt tilstrekkelig til og ikke treffe han... Det mest sikre i dette tilfelle hadde vært og sakke betraktelig ned i dette tilfelle eller og stoppe bilen og vente til avstanden var økt ganske bra for og unngå og treffe mannen i en evt ulykke... 8898282[/snapback] Morro lesing. Hehe. Men jeg snakker om reaksjonstiden ikke hva som skal skje. Bare at det skjer. Ja herre, en hand på rattet. Lenke til kommentar
TJWeb 1 /*! and 1=0 */ Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 (endret) Nå vet jeg at jeg drar opp et veldig gammelt emne, som vitne av hele greia kan jeg si at det bildet er kraftig zoomet inn og jeg lå nokså langt bak bilen! Morsomt å se at det ble diskusjon her på dette! hehe. Bremselengden jeg hadde hatt var stor nok til å kunne bremse lenge før jeg hadde truffet bilen om den fikk momentant stopp Hehe! Så morsomt hva et bilde kan gjøre! Har desverre ikke orginalen men der hadde dere sett hele dashbordet og alt i bilen samt avstanden Edit: kan jo også nevne at om jeg har en hand på rattet har jeg fortsatt et ledig bein til bremsa som er det viktigste her mener jeg. Hadde som sagt bremset lett ned før jeg møtte bilen Endret 7. mars 2013 av TJWeb 1 /*! and 1=0 */ Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 Her er en annen morsom nyhet: Ikke bruk T-skjorte med "Wanted" på hvis du er etterlyst. Noen kan bli mistenksomme... http://www.abcnyheter.no/skrastrek/2013/03/21/tatt-pa-grunn-av-etterlyst-t-skjorte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå