C-maister Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Hvis man skal ut i selskap eller noe på kvelden? Lenke til kommentar
GLN Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Det er vel ingen problem, svart kan være fint nårsomhelst Lenke til kommentar
uberkvaal Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Vil si det er mest opp til hva personen passer til. Så om man ser bra ut i en svart kjole, så er det vell bare å kle seg i det. Lenke til kommentar
C-maister Skrevet 19. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2007 Jeg kler svart veldig godt. Skal jeg kjøre den svare stilen helt ut eller ha andre farger på skoene og vesken? Lenke til kommentar
multisync Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Hva med å ta noen andre farger (til den svarte kjolen), når det først er sommer Lenke til kommentar
C-maister Skrevet 19. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2007 hmmm hvitt da eller? Har ikke noen fine hvite sko.. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 svart hvit kombinasjon er jp grei, hvit veske og svarte sko;) Lenke til kommentar
Homme Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Så lenge den brukes på kvelden går det greit. Kanskje kombiner med en vinrød veske og sko, evn. gullfarget tilbehør. Lenke til kommentar
Vannfrisk Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Ha et fint smykke (kanskje sommerlig?) og evt øredobber til, så tror jeg det kan bli veldig pent. Skoene kan godt være svarte, syntes jeg Hvis du skal ha med veske så kan den evt være en annen farge, kommer an på hvordan kjolen er osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå