samyboy Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Jeg skal lage en webside for en middels stor bedrift i området. Det blir en hovedside med kanskje 10 undersider. Det er mest Om Oss informasjon. Mest HTML og CSS, og litt java til en Kalender. Har jobbet ca. 40 timer allerede, og fortsatt ting som gjenstår. Hvor mye skal jeg ta for jobben? Føler det blir teit å si en pris som de syns er for dyr... Noen forslag? Takk for all hjelp Lenke til kommentar
eigan Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Er det mulighet for å se siden? Har du mye kunnskap fra før? Brukt penger på utdanning? Vil vel si at rundt 2500 til 3000 er passe pris for en statisk hjemmeside Lenke til kommentar
samyboy Skrevet 19. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2007 Er på jobb nå, men kan legge ut et bilde av siden når jeg kommer hjem. Jeg har jobbet i kanskje 4-5 år med web, men det har mest vært til meg selv, venner og skolen . Så dette er første websiden til en kunde. Kan omtrendt all basic, og mye PHP og Java. Lenke til kommentar
Sjark Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Er på jobb nå, men kan legge ut et bilde av siden når jeg kommer hjem. Jeg har jobbet i kanskje 4-5 år med web, men det har mest vært til meg selv, venner og skolen . Så dette er første websiden til en kunde. Kan omtrendt all basic, og mye PHP og Java. 8897611[/snapback] Består siden av et CMS eller bare en normal HTML side, ville vel sagt ca 2500-3000 for vanlig side som er bra scriptet med fint design, men ville gått en god del høyere hvis de inneholdt egenlagt CMS der du kan legge til informasjon, nye sider O.L. selv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå