Gå til innhold

Hvilken serie er skjermkortet mitt?

Anbefalte innlegg

Hei. når jeg skulle spille css i dag måtte jeg oppgradere driveren til skjermkortet mitt (Nvidia Ge force go 7600). men da jeg klikka på linken til Nvidias hjemmesider måtte jeg oppgi hvilken serie skjermkortet var, og det vet jeg ikke så, er det noen som vet hvilken serie Nvidia Ge force go 7600 kortet tillhører? takk :thumbup:

Endret av eirik_lol
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei. når jeg skulle spille css i dag måtte jeg oppgradere driveren til skjermkortet mitt (Nvidia Ge force go 7600). men da jeg klikka på linken til Nvidias hjemmesider måtte jeg oppgi hvilken serie skjermkortet var, og det vet jeg ikke så, er det noen som vet hvilken serie Nvidia Ge force go 7600 kortet tillhører? takk :thumbup:

8897331[/snapback]

Jeg har et go7600 på min laptop funket fint med geforce 7 drivere til det, hvis du fortsatt er usikker kan du jo altids gå inn på laptop produsentens side å laste ned driverne der ifra :)

Lenke til kommentar

8897331[/snapback]

Jeg har et go7600 på min laptop funket fint med geforce 7 drivere til det, hvis du fortsatt er usikker kan du jo altids gå inn på laptop produsentens side å laste ned driverne der ifra :)

8897655[/snapback]

"go" er laptop "merket" men ellers det samme tror jeg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...