eirik_lol Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 (endret) Hei. når jeg skulle spille css i dag måtte jeg oppgradere driveren til skjermkortet mitt (Nvidia Ge force go 7600). men da jeg klikka på linken til Nvidias hjemmesider måtte jeg oppgi hvilken serie skjermkortet var, og det vet jeg ikke så, er det noen som vet hvilken serie Nvidia Ge force go 7600 kortet tillhører? takk Endret 19. juni 2007 av eirik_lol Lenke til kommentar
Ayb Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 (endret) Må vel være Geforce 7 series EDIT: så ikke at du hadde go, hehe. da er jeg ikke så sikker lenger Endret 19. juni 2007 av GW Lenke til kommentar
Salemonsen_ Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Hei. når jeg skulle spille css i dag måtte jeg oppgradere driveren til skjermkortet mitt (Nvidia Ge force go 7600). men da jeg klikka på linken til Nvidias hjemmesider måtte jeg oppgi hvilken serie skjermkortet var, og det vet jeg ikke så, er det noen som vet hvilken serie Nvidia Ge force go 7600 kortet tillhører? takk 8897331[/snapback] Jeg har et go7600 på min laptop funket fint med geforce 7 drivere til det, hvis du fortsatt er usikker kan du jo altids gå inn på laptop produsentens side å laste ned driverne der ifra Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Hei. når jeg skulle spille css i dag måtte jeg oppgradere driveren til skjermkortet mitt (Nvidia Ge force go 7600). men da jeg klikka på linken til Nvidias hjemmesider måtte jeg oppgi hvilken serie skjermkortet var, og det vet jeg ikke så, er det noen som vet hvilken serie Nvidia Ge force go 7600 kortet tillhører? takk 8897331[/snapback] Jeg har et go7600 på min laptop funket fint med geforce 7 drivere til det, hvis du fortsatt er usikker kan du jo altids gå inn på laptop produsentens side å laste ned driverne der ifra 8897655[/snapback] "go" er laptop "merket" men ellers det samme tror jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå