Bozzeye Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Som topic seier: Kvar får ein kjøpt sånn t-skjorte som dette? Blå: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Brun: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lilla: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
johnj Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Sjekket probat.no, som den lille lappen nederst til venstre på skjortene hinter om? Lenke til kommentar
euroshopper Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Stikk innom www.rolignaa.no Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 20. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2007 Sjekket probat.no, som den lille lappen nederst til venstre på skjortene hinter om? 8902854[/snapback] Finner ingenting. Har leita, men er nok ikkje god nok. Skal google litt på det. euroshopper: Har leita på både www.rolignaa.no og www.kjetilogkjartan.no, men finner ingenting. Lenke til kommentar
Scorpy Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Jeg har problemer med å se forbindelsen til Kjetil og Kjartan Lenke til kommentar
johnj Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Jeg har problemer med å se forbindelsen til Kjetil og Kjartan 8906102[/snapback] De er riktignok ambassadører for denne Rolig nå-kampanjen som disse t-skjortene tydeligvis har en link til, men ellers drar heller ikke jeg kjensel på karakterene på motivene, nei. Lenke til kommentar
Scorpy Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Du kan i alle fall vinne t-skjorter her. Det er ikke sikkert at disse t-skjortene i det hele tatt er til salgs. Kanskje det bare er gratismateriell som de deler ut ved skoler og lignende..? Lenke til kommentar
euroshopper Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 euroshopper: Har leita på både www.rolignaa.no og www.kjetilogkjartan.no, men finner ingenting. 8904015[/snapback] http://www.rolignaa.no/index.php?id=32 Også kan du jo bare sende en mail og høre om de vil sende deg en gratis? Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 21. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2007 euroshopper: Har leita på både www.rolignaa.no og www.kjetilogkjartan.no, men finner ingenting. 8904015[/snapback] http://www.rolignaa.no/index.php?id=32 Også kan du jo bare sende en mail og høre om de vil sende deg en gratis? 8916805[/snapback] Skal gjere det no. Håper eg at eg får ei rask tilbakemelding. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå