Gå til innhold

SE K610i problemer

Anbefalte innlegg

denne mobilen er jo helt elendig! ihvertfall som en erstatning av K750i som jeg hadde før!

en kan ikke zoome på 2 mp

Ikke beskyttelse på kamera

Ikke lys

Ikke tastelås!?!

er det virkelig ikke tastelås? hvor tilbakestående er det mulig å være?

hvis det er en hvordan aktiverer jeg den?

HJELP:

jeg har fått pp 2 erker øverst til høyre i displayet mitt etter den har kødda rundt i lomma mi(uten tastelås)

- den ene ser ut som 2 bygninger(blokker), en stor og en liten

- det andre merke er 3 bølger(en liten og de blir større...ser nesten ut som lydbølger ellernoe)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
denne mobilen er jo helt elendig! ihvertfall som en erstatning av K750i som jeg hadde før!

en kan ikke zoome på 2 mp

Ikke beskyttelse på kamera

Ikke lys

Ikke tastelås!?!

er det virkelig ikke tastelås? hvor tilbakestående er det mulig å være?

hvis det er en hvordan aktiverer jeg den?

HJELP:

jeg har fått pp 2 erker øverst til høyre i displayet mitt etter den har kødda rundt i lomma mi(uten tastelås)

- den ene ser ut som 2 bygninger(blokker), en stor og en liten

- det andre merke er 3 bølger(en liten og de blir større...ser nesten ut som lydbølger ellernoe)

8897159[/snapback]

broren min fikk telefonen for noen dager siden og jeg klarte å sette på tastelåsen med 1 gang jeg tok i den, selv om det er 2 år siden sist gang jeg brukte SE (K750i).

først trykker du på den ene navigasjons tasten så trykker du på *.

de blokkene du snakker om tror jeg er noe med profiler å gjøre( kanskje satt på lydløs e.l) om jeg ikke husker feil.

men du får jo det du betaler for da når det gjelder kameraet o.l. og btw kamera lyset du snakker om ? jeg fikk faktisk til det også fort, les bruksanvisninga di du.

Endret av vofif
Lenke til kommentar

Tastelås har alltid fungert og min tastelås kommer på etter 10-20 sek..

"kamera lyset du snakker om ? jeg fikk faktisk til det også fort, les bruksanvisninga di du."

Det er ikke noe lys på mobilen, men ellers syns jeg den er super uten om to problemer, det første er den skrudde seg av uten at jeg gjorde det. Noe som forhandlern brutke litt over en mnd på å fikse. OG nå er det at jeg ikke får meldinger og anrop. og det er en feil som kom etter den var på service første gang...

EDIT: Hvis du vil zoome når du tar bilder, velger du bildemodus for å så ta på 4 bilder fort, da kan du zoome:D

Endret av -meg-
Lenke til kommentar

hehe! nå føler jeg meg dum :blush: riktig det med tastelåsen

enda ikke funnet av de tegnene, men er litt surt at en kan zoome på sånn 3*bilder sammen(stort sammensatt bilde) som faktisk gir bedre kvalitet en 2 MP til samme avstand uten zoom(testet) :ohmy:

hvorfor kunne de ikke slengt inn zoom funksjon?

dette er mobilen som erstattet min K750i, bør jeg klage på dette...eller BURDE jeg klaget på dette dersom det er for sent?

takkk for hjelp! :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...