Gå til innhold

Guttegjeng vil på hytte-ferie med rafting :D

Anbefalte innlegg

Hei. Vi er en guttegjeng på 8 stk som har planer om å dra på en 2-3 dagers hyttetur. Hvor det er, er ikke så nøye, bare det er litt unna Horten (må jo kjøre litt) og det burde være en del å gjøre der, rafting var jo et spennende forslag jeg hørte :D Er det noen som vet hvor man kan finne slike tilbud? Vi vil helst leie en egen hytte med plass til alle slik at ikke volum og støy og slikt blir noe problem :roll:

Endret av Hektor123
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kan anbefale Sjoa på det varmeste. Masse campingplasser rundt hvor dere kan leie hytter i god standard. Hør med "Sjoa Rafting" eller "Villmarken Kaller". Ligger omtrent en time og tre kvarter nord for Lillehammer. Ta av ved Sjo og mot Heidal så er dere der :)

Strykene i Sjoa er jo norges beste, de går for å være det iallefall, vi hadde det utrolig gøy! Frister til gjentakelse :dribble:

Lenke til kommentar

Mitt forslag:

Dra fra Horten i to biler og kjør til Lillehammer. Der tar dere sommerbobben.

http://www.lillehammerturist.no/norsk/somm...ebane/index.htm

100 km i timen er ikke helt hva vinterbobben tilbyr, men den er bra den saken der :)

Hvis dere drar fra Horten om morran, rekker dere å dra videre etter Lillehammer.

Deretter hadde jeg stikki til Sjoa, for å ha et opplegg der. Raftingen er for feiginger. Bodyboard for dere som er på tur.

Det er muligheter for juvvandring etc i området. Men hvorfor ikke bestige Norges høyeste topp når dere er i området. En natt på Juvashytta før dere bestiger toppen er konge.

Lykke til :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...