jachbi Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Jeg har hørt at hvis man har en TV av den gamle typen, skal man få bedre bilde ved å koble ps3 til Tven med en RGB kabel. Men er det stor forskjell på en RGB kabel og den som følger med? Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Det er vel kompositt som følger med? Stor forskjell mtp bildekvalitet ja. Da går du fra det værste til det beste for vanlige CTR-skjermer. (går ut i fra at det er CTR det er snakk om?) Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Det er vel kompositt som følger med? Stor forskjell mtp bildekvalitet ja. Da går du fra det værste til det beste for vanlige CTR-skjermer. (går ut i fra at det er CTR det er snakk om?) 8897173[/snapback] rettelse : CRT Skjermer OG ikke CTR jeg bruker en rgb scart og den gir mye bedre bilde enn den kabelen som føølger med. Lenke til kommentar
Defekt Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Spør her som jeg har gjort i to andre tråder nå: Er RGB bedre enn s-video? Hadde vært fint om noen har førstehåndserfaring eller teoretisk kunnskap om dette. Er det veldig stor forskjell på en billig og dyr RGB-kabel? Har sett litt på denne, men gidder ikke kjøpe den hvis den omtrent er dårligere enn den medfølgende komposittkabelen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå