Gå til innhold

Netshop Oslo. Angrerett?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Netshop Oslo tilbyr like gode muligheter, om ikke bedre, til å få undersøkt hardware enn butikker som Elkjøp, Expert, Siba etc. Hos disse er det jo ingen tvil om at du ikke har angrerett.

Hos disse butikkene så står hardware utstilt til prøving i stor skala. Bærbare og stasjonære pc'er, skjermer, mus, tastaturer, mobiltelefoner, spill.. Jeg vet dog ikke hvordan dette er hos NetShopOslo.

 

De kaller det reservering, og du har absolutt ingen plikt til å kjøpe, betale for og hente varen. Du har med andre ord ikke kjøpt den før du faktisk henter og betaler for den hos Netshop Oslo. Jeg vil si det taler for at du ikke har noen angrerett heller.

9012221[/snapback]

Når jeg går inn på NetShopOslo.no, så står det vitterlig "KJØP" på knappen man bruker. Men har ikke prøvd å gå videre i systemet.

 

Likevel, du har selvsagt gode poenger i argumentasjonen, og som sagt tidligere er dette absolutt en gråsone det hadde vært praktisk å få avklart i rettssystemet (eller mer konkret i lovverket).

Lenke til kommentar
Hos disse butikkene så står hardware utstilt til prøving i stor skala. Bærbare og stasjonære pc'er, skjermer, mus, tastaturer, mobiltelefoner, spill.. Jeg vet dog ikke hvordan dette er hos NetShopOslo.

 

Utstillingen på NetshopOslo er større enn i mange Elkjøpbutikker. Skjermer, kabinetter, tv'er osv., + andre ting. Ikke alt de har på lager, men mye av tingene som skal stå synlig.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

litt forvirret rundt NetshopOslo.

 

Når man bestiller en vare som ikke er på lager, er det da slik at de foretar en bestilling på den varen eller må man bare vente og håpe på at varen "en eller annen gang" kommer på lager?

 

opplevde nylig å kjøpe noe som var på vei ut av markedet men ordren var hele tida åpen og ingen bekreftet leveringsdato. Tok ikke sjansen og bestilte heller fra den vanlige netshop.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...