P1ndy Skrevet 29. august 2007 Forfatter Del Skrevet 29. august 2007 Spørsmålet er jo om din katt alltid har vært litt lubben, eller om den har blitt sånn i det siste. 9387328[/snapback] Hun har vel egentlig alltid vært litt småfeit.. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Da tror jeg ikke jeg ville satt henne på en umiddelbar slankekur. Kanskje hun er litt lubben av natur? Men hvis hun har valker, så høres det litt voldsomt ut.. Har du ikke et bilde da? Lenke til kommentar
P1ndy Skrevet 28. november 2007 Forfatter Del Skrevet 28. november 2007 (endret) Kanskje litt dårlig å bumpe denne tråden, men vet ikke hvor jeg skal få sagt det ellers. Katten vår (altså den litt tjukke katten som denne tråden handler om) har satt ny rekord. Det er ikke sjeldent hun bæsjer og spyr, men begge deler på samme dag er mer uvanlig! Spesielt trasig er det når brodern ikke har nese (hverfall ikke luktesans) og ikke bryr seg en døyt om katten har sluppet en brun en rett utenfor rommet hans. Plukket opp 2 klumper i morges, i tillegg til spytørking når jeg kom hjem.. Så nå sitter katten utenfor døren i regnstormen og får ikke komme inn. Det verste er at jeg har dårlig samvittighet for det også.. :S Hadde vært veldig fin trøst om noen av dere andre katteeiere kunne sagt at også dere har plukket opp skit og lort i dag.. Edit: Glemte spytag over innlegget (var ikke langt unna jeg brakk meg, nei..) Endret 28. november 2007 av Andy-P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå