smoke Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Sende dem en mail og spurte fikk dette svaret tilbake: " Hei, Ja, vi ligger noen dager bak på utsending av varer. Men vi skal jobbe i for fullt i hele helgen for å klare å få unna dette. Men du kommer nok ikke til å få dem så fort som vanlig nå." Veldig rask og opriktig svar fra komplett! ikke uten grun til at de er best Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 De har jo ligget noen dager bak hvert fall hele sommeren, hvis ikke enda lenger. Tar jeg ikke feil har de hurtigknapp for å sette inn et sånt svar i mailen Lenke til kommentar
Nator Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 De svarer i hvert fall på mail. Ikke så mange bedrifter i Norge som gjør dette. Lenke til kommentar
smoke Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 De svarer i hvert fall på mail. Ikke så mange bedrifter i Norge som gjør dette. 9258150[/snapback] det jeg ble mest overasket over! sykeste var at de sa det akurat som det var og ingen dumme bortforklaringer Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Jeg la inn en ordre hos Komplett på syv varer. Etter ett døgn leste jeg om problemene deres, så jeg kansellerte like gjerne ordren, og la den inn hos Multicom. Nå har jeg ventet fire hele arbeidsdager (inkl lørdag) uten at pakken er sendt. Jeg ser for meg at hos begge butikkene er det folk som ser slike ordrer og tenker "Faen, da må jeg først dit, så dit, så ned dit, så opp dit så... Nei faen, jeg tar heller denne ordren på kun én vare, så får noen andre ta den store". Lenke til kommentar
FitFlex_ Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Jeg la inn en ordre hos Komplett på syv varer. Etter ett døgn leste jeg om problemene deres, så jeg kansellerte like gjerne ordren, og la den inn hos Multicom. Nå har jeg ventet fire hele arbeidsdager (inkl lørdag) uten at pakken er sendt. Jeg ser for meg at hos begge butikkene er det folk som ser slike ordrer og tenker "Faen, da må jeg først dit, så dit, så ned dit, så opp dit så... Nei faen, jeg tar heller denne ordren på kun én vare, så får noen andre ta den store". 9258914[/snapback] Håper og tror at det inderlig ikke er sånn. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Er det noen som kan bekrefte avkrefte om dette fremleis er tilfellet?Det var tilfelle da jeg bestillte ny PC for 1-2 måneder siden, og det har alltid vært slik så lenge jeg kan huske. Lenke til kommentar
hifiking Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Jeg la inn en ordre hos Komplett på syv varer. Etter ett døgn leste jeg om problemene deres, så jeg kansellerte like gjerne ordren, og la den inn hos Multicom. Nå har jeg ventet fire hele arbeidsdager (inkl lørdag) uten at pakken er sendt. Jeg ser for meg at hos begge butikkene er det folk som ser slike ordrer og tenker "Faen, da må jeg først dit, så dit, så ned dit, så opp dit så... Nei faen, jeg tar heller denne ordren på kun én vare, så får noen andre ta den store". 9258914[/snapback] Jeg har ventet to uker på varer fra multicom nå, så i morgen kommer de med bud på døra :- ) Lenke til kommentar
repaguy Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Det kjøres 2 skift hos komplett nuh, de jobber døgnet rundt på lageret, problemet er vell snart at det rett og slett ikke er plass til mer folk..Er vell i gang med å få til 3 skift.. Stor pågang på sommeren..Ta det med ro, varene kommer =) Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Hvem bryr seg hvor mange skift de har og hvor mange lager de bygger om? De må gjerne få 193474 skift og 99 polske snekkere for min del hvis det løser problemene. Men hvordan de løser de er svært uinteressant. En god leder løser slike saker raskere enn 1 år. Enkelt og greit. Lenke til kommentar
repaguy Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Hvem bryr seg hvor mange skift de har og hvor mange lager de bygger om? De må gjerne få 193474 skift og 99 polske snekkere for min del hvis det løser problemene. Men hvordan de løser de er svært uinteressant. En god leder løser slike saker raskere enn 1 år. Enkelt og greit. 9259689[/snapback] Alt kan desverre ikke gjøres på 1- 2 -3..Høres ut som du vet akkurat hva som skal til, er nok ikke like lett som du mener her.. Smør deg med tolmodighet du.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 (endret) Hvorfor går så mange i forsvar for Komplett i slike tråder? Borforklaringer er uinteressant! Dersom de har for mange kunder/bestillinger, problem med logistikk/lager/ansatte har de rett og slett "tatt seg vann over hodet". Selvsagt, dersom de regner med at de leveringsproblemene de nå har ikke har betydning for omseting/kundemasse er det jo greit. Endret 11. august 2007 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
repaguy Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Hvorfor går så mange i forsvar for Komplett i slike tråder? Borforklaringer er uinteressant! Dersom de har for mange kunder/bestillinger, problem med logistikk/lager/ansatte har de rett og slett "tatt seg vann over hodet". Selvsagt, dersom de regner med at de leveringsproblemene de nå har ikke har betydning for omseting/kundemasse er det jo greit. 9260614[/snapback] Fordi jeg har lyst.. Jau, men tydeligvis er det ikke mange nok som deler meningen din..Hvis det hadde vært så forferdelig stort problem hadde vell "alle" sluttet å handle hos komplett.. Visse problemer må man regne med uansett..Tregere blir det alltid om sommern, det gjelder de fleste bransjer.. Sjelden man kan trylle over natten.. Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Jeg tror Komplett har merka at de har fått mindre ordrer enn før jeg Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 (endret) Hvorfor går så mange i forsvar for Komplett i slike tråder? Borforklaringer er uinteressant! Dersom de har for mange kunder/bestillinger, problem med logistikk/lager/ansatte har de rett og slett "tatt seg vann over hodet". Selvsagt, dersom de regner med at de leveringsproblemene de nå har ikke har betydning for omseting/kundemasse er det jo greit. 9260614[/snapback] Fordi jeg har lyst.. Jau, men tydeligvis er det ikke mange nok som deler meningen din..Hvis det hadde vært så forferdelig stort problem hadde vell "alle" sluttet å handle hos komplett.. Visse problemer må man regne med uansett..Tregere blir det alltid om sommern, det gjelder de fleste bransjer.. Sjelden man kan trylle over natten.. 9260740[/snapback] Bra argumentasjon. "Je står her jeg står. Je ser at det går fortere i den andre køen, men je vil itte gå ut av den køen jeg står i".. Joda. Det er noen som har det slik. Og de er også muligens i flertall. Endret 12. august 2007 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
snillekim Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Jeg skjønner ikke hvorfor mange klager, om komplett bruker 2-3 dager på å sende varene. Men om det tar over en uke, så syns jeg ihvertfall at Komplett burde gi beskjed. Uansett så tjener man på det i lengden. Bare vent til det skjer noe feil med produktet. Og husk at om du kjøper pc, så gir Komplett 5 års reklamasjon, og Netshop gir 2 år reklamasjon. Varene til Netshop skal ikke vare lenger Skal dere ha varene fort, så gå i en ekte butikk. Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Skal dere ha varene fort, så gå i en ekte butikk. 9260995[/snapback] Det er egentlig en urealistisk tanke i dag dersom du skal ha mer enn én eller to varer både pga utvalg og pris. Men for å bryte ut at min nyervervede negativitet mot Komplett, så kan jeg nevne en ting de gjør som faktisk er positivt. Det er at så lenge en ordre står åpen, da kan du med et par tasteklikk kansellere hele ordren eller deler av den. Min ordre hos Multicom har nå stått ubehandlet i fire arbeidsdager (inkl lørdag), men de klarte allerede første dag å belaste kredittkortet mitt. Det er heller ingen kanselleringsknapp i ordrebildet. Lenke til kommentar
riroil Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Dette tror jeg er et tydelig tegn på at Komplett har blitt en Rimi-butikk. Jeg kan ikke tro at Eric Sandtrø er enig i alt det Stein Erik Hagen gjør. Det har jo bare dalt det siste året. Både service, leveringstid og generell kundebehandling. Jeg tror de fleste her som sier de handler der pga service, ikke har handlet eller benyttet retur der i det siste. De lever fortsatt på sitt gamle rykte. Og ja, de var ekstremt bra før, men ikke nå lenger. Lenke til kommentar
FitFlex_ Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 (endret) Skal dere ha varene fort, så gå i en ekte butikk. 9260995[/snapback] Det er egentlig en urealistisk tanke i dag dersom du skal ha mer enn én eller to varer både pga utvalg og pris. Men for å bryte ut at min nyervervede negativitet mot Komplett, så kan jeg nevne en ting de gjør som faktisk er positivt. Det er at så lenge en ordre står åpen, da kan du med et par tasteklikk kansellere hele ordren eller deler av den. Min ordre hos Multicom har nå stått ubehandlet i fire arbeidsdager (inkl lørdag), men de klarte allerede første dag å belaste kredittkortet mitt. Det er heller ingen kanselleringsknapp i ordrebildet. 9261446[/snapback] De har ikke belastet kortet ditt, men reservert beløpet. Ringer du og kanselerer vil pengene være disponible igjen i løpet av en dag eller to. Endret 12. august 2007 av FitFlex_ Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 De har ikke belastet kortet ditt, men reservert beløpet. Ringer du og kanselerer vil pengene være disponible igjen i løpet av en dag eller to. 9261575[/snapback] Jeg vet hva en reservasjon er, men jeg snakker om en belastning. Når jeg kan se i nettbanken at det står Multicom kr 10.656, da er det snakk om sistnevnte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå