Gå til innhold

Komplett - utrolig lang leveringstid

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe sent noen klager ang den såkalte "hjem på døren" tjenesten til posten, 2 av 4 ganger har de værken ringt eller kommet på døren, men jeg får hente lapp rett i postkassen dagen etterpå.

Ønsket pengene tilbake for ikke utført tjeneste, men tror nok jeg haddet fått mer ut av å rope på elgen i porsgrunn :thumbup: (aldri fått svar)

Endret av simalarion
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Så ja... Folk har hatt det bedre med Komplett i det siste.. Men nå er det altså problemer igjen.

Jeg er ikke den typen som liker å klage, jeg har også en helt grei tolmodighet.

Merk dere at jeg ikke lette etter en tråd som dette før jeg faktisk merket den utrolig lange ventetiden selv

Men.. Jeg bestillte en pc i pcbygger katogorien.. Den bestillte jeg 27.11.07.. den ble satt på plukking den 29.11.07... fair enough i guess.. men.. det er nå den 6 desember å den har fortsatt ikke skifta status.. Jeg blir rett og slett oppgitt... Jeg får absolutt ingen informasjon over epost og ikke over mobil..ingen ting.. Det skal også merkes at jeg bestillte med pakke på døren og med oppkrav.. Oppkrav makes sence siden faktisk komplett ikke har fått penga sine enda.. (å ja.. verden handler om penger..ikke nekt meg på det) Men idag skal jeg sende dem en mail siden jeg hører de faktisk er gode på å svare.. Men antar jeg får en teit unnskyldning "Pcen vår har problemer" Yeah right.. Ett firma med bare datanerder ville sikker ikke fiksa det problemet-.-

Ivertfall.. Jeg blir sur... For jeg føler det ikke skjer noe.. som om hele kontoret der nede står stille.

Ja..de har sikkert mye å gjøre..men COMMON! gief some information for gods sake!. Som fks å informere meg om hvor jeg er i pc bygge køen..men neida..

Lenke til kommentar

hei folks.

vet ikke om noen har sagt dette, siden jeg ikke har giddet å lese alle innleggene. Uansett, komplett har somsagt akkurat bygd nytt lager om dere ikke vet dette. Som betyr da at varene forsinkes endel. Men de er da på plass nå, så om det tar lang tid på ordere som er bestilt nå, så vet jeg ikke hvorfor

- Data-smurf

Lenke til kommentar
hei folks.

vet ikke om noen har sagt dette, siden jeg ikke har giddet å lese alle innleggene. Uansett, komplett har somsagt akkurat bygd nytt lager om dere ikke vet dette. Som betyr da at varene forsinkes endel. Men de er da på plass nå, så om det tar lang tid på ordere som er bestilt nå, så vet jeg ikke hvorfor

- Data-smurf

Og hvor er det nye lageret da???

Kanskje du skulle sjekket litt nærmere, eller lest innleggene?

De har ikke bygd noe nytt lager, men de har fått en robotløsning i lageret sitt.

Bla igjennom tråden og du kan se en film fra det.

Lenke til kommentar

Bestilte noen varer fra Komplett i dag kl 18.41 og kl 19.41 var varene pakket og levert til postkontor for sending. Vil nå si at det er temmelig bra service. Bestilte også en del varer 1.12 og disse hentet jeg ut på post kontoret i går. Dette var til sørlandet da, muligens det er lengre vente tid pga posten andre steder i landet, men det er ikke komplett sin skyld.

Lenke til kommentar
Bestilte noen varer fra Komplett i dag kl 18.41 og kl 19.41 var varene pakket og levert til postkontor for sending. Vil nå si at det er temmelig bra service.

Jeg mottok sendingsbekreftelsen "min" for et kvarter siden, og det var omtrent en time etter at jeg hadde lagt inn bestillingen, så dette går det ikke an å klage på. Nå er det pris og lagerbeholdning som blir avgjørende framover.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Nå må jeg bare legge inn enda ett skryteinnlegg som motvekt til tidligere "angrep" i tråden.

De tre siste ordrene mine har blitt opprettet på kveld/natt..."Terminator5 - G0-stepping" har tatt ordren ila få timer.. og Komplett/posten har fått den levert dagen etter..

Dette er *dr**bra* Komplett! :thumbup:

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

*Liten bump*

Bestilte en Ipod Touch på torsdag. Var pakket og sendt dagen etter i 12 tiden.

Men er ikke noe forskjell på pakkesporingen, vekt/størrelse på pakken er ikke oppdatert enda.

*pakken hentet av jarmo ;)*

Det er litt leit.

Endret av Jarmo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...