Avean Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Reklamasjon tar bestandig lang tid, 1 måned er noe alle må regne med. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 (endret) Hehe sent noen klager ang den såkalte "hjem på døren" tjenesten til posten, 2 av 4 ganger har de værken ringt eller kommet på døren, men jeg får hente lapp rett i postkassen dagen etterpå. Ønsket pengene tilbake for ikke utført tjeneste, men tror nok jeg haddet fått mer ut av å rope på elgen i porsgrunn (aldri fått svar) Endret 12. november 2007 av simalarion Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Hjem på døren er et sjangsespill. Det har jeg selv erfart. 50/50 om de _prøver_ å oppnå kontakt med deg, eller bare slenger lappen i postkassen. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Det er bare å levere klage til postens kundeservice. Ved minste overstigelsde av leveringstid eller noe nå gjør jeg det. Folk burde vært mye flinkere til det, for å ikke tjene penger på treighet må da kanskje hjelpe på somlet? Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Nytter lite når det er avsender som får kompanseringen, og ikke mottaker. I alle fall var det slik sist gang jeg vurderte å klage. Driter vel i om f.eks. Komplett får tilbake fraktavgifta eller ei. Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Da ble nytt hovedkort sendt fra Komplett Var hos Komplett i 8 dager (RMA). Lenke til kommentar
yodayoda Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Bestilte et hovedkort fra Komplett kl 2130, posten fikk mottat data om sending kl 2334, det er nå rimelig kjapp jobbet av Komplett Lenke til kommentar
Harald2011 Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Så ja... Folk har hatt det bedre med Komplett i det siste.. Men nå er det altså problemer igjen. Jeg er ikke den typen som liker å klage, jeg har også en helt grei tolmodighet. Merk dere at jeg ikke lette etter en tråd som dette før jeg faktisk merket den utrolig lange ventetiden selv Men.. Jeg bestillte en pc i pcbygger katogorien.. Den bestillte jeg 27.11.07.. den ble satt på plukking den 29.11.07... fair enough i guess.. men.. det er nå den 6 desember å den har fortsatt ikke skifta status.. Jeg blir rett og slett oppgitt... Jeg får absolutt ingen informasjon over epost og ikke over mobil..ingen ting.. Det skal også merkes at jeg bestillte med pakke på døren og med oppkrav.. Oppkrav makes sence siden faktisk komplett ikke har fått penga sine enda.. (å ja.. verden handler om penger..ikke nekt meg på det) Men idag skal jeg sende dem en mail siden jeg hører de faktisk er gode på å svare.. Men antar jeg får en teit unnskyldning "Pcen vår har problemer" Yeah right.. Ett firma med bare datanerder ville sikker ikke fiksa det problemet-.- Ivertfall.. Jeg blir sur... For jeg føler det ikke skjer noe.. som om hele kontoret der nede står stille. Ja..de har sikkert mye å gjøre..men COMMON! gief some information for gods sake!. Som fks å informere meg om hvor jeg er i pc bygge køen..men neida.. Lenke til kommentar
data-smurf Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 hei folks. vet ikke om noen har sagt dette, siden jeg ikke har giddet å lese alle innleggene. Uansett, komplett har somsagt akkurat bygd nytt lager om dere ikke vet dette. Som betyr da at varene forsinkes endel. Men de er da på plass nå, så om det tar lang tid på ordere som er bestilt nå, så vet jeg ikke hvorfor - Data-smurf Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Ett par innlegg med off-topic om vinnere av julekonkurranser har blitt fjernet. Vennligst hold dere til tema. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres via PM/melding) Lenke til kommentar
riroil Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 hei folks. vet ikke om noen har sagt dette, siden jeg ikke har giddet å lese alle innleggene. Uansett, komplett har somsagt akkurat bygd nytt lager om dere ikke vet dette. Som betyr da at varene forsinkes endel. Men de er da på plass nå, så om det tar lang tid på ordere som er bestilt nå, så vet jeg ikke hvorfor - Data-smurf Og hvor er det nye lageret da??? Kanskje du skulle sjekket litt nærmere, eller lest innleggene? De har ikke bygd noe nytt lager, men de har fått en robotløsning i lageret sitt. Bla igjennom tråden og du kan se en film fra det. Lenke til kommentar
AcRoX Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Bestilte noen varer fra Komplett i dag kl 18.41 og kl 19.41 var varene pakket og levert til postkontor for sending. Vil nå si at det er temmelig bra service. Bestilte også en del varer 1.12 og disse hentet jeg ut på post kontoret i går. Dette var til sørlandet da, muligens det er lengre vente tid pga posten andre steder i landet, men det er ikke komplett sin skyld. Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Bestilte noen varer fra Komplett i dag kl 18.41 og kl 19.41 var varene pakket og levert til postkontor for sending. Vil nå si at det er temmelig bra service. Jeg mottok sendingsbekreftelsen "min" for et kvarter siden, og det var omtrent en time etter at jeg hadde lagt inn bestillingen, så dette går det ikke an å klage på. Nå er det pris og lagerbeholdning som blir avgjørende framover. Lenke til kommentar
amiga600 Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Komplett er utrolig raske blitt... Bestillte noen varer fra dem på en lørdag kveld, og på mandag var de på postkontoret mitt litt utenfor oslo.. det er DIGG:) Lenke til kommentar
Harald2011 Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Jeg som var uheldig gitt. Den er sendt nå da.. så klaging lønner seg<3 Lenke til kommentar
brukerenerslettet Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 bestile en ferdig komplett pc 1des. på internett siden sto det at alle tinga var på lager. Bestilte, fikk medling om at alle delene vil være på lager den 6.des -.- De vil sende den neste uke sa de. Vel, det er ikke så veldig ille, siden det er travel juletid XD Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Nå må jeg bare legge inn enda ett skryteinnlegg som motvekt til tidligere "angrep" i tråden. De tre siste ordrene mine har blitt opprettet på kveld/natt..."Terminator5 - G0-stepping" har tatt ordren ila få timer.. og Komplett/posten har fått den levert dagen etter.. Dette er *dr**bra* Komplett! Lenke til kommentar
Grønning Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 (endret) *Liten bump* Bestilte en Ipod Touch på torsdag. Var pakket og sendt dagen etter i 12 tiden. Men er ikke noe forskjell på pakkesporingen, vekt/størrelse på pakken er ikke oppdatert enda. *pakken hentet av jarmo * Det er litt leit. Endret 7. januar 2008 av Jarmo Lenke til kommentar
riroil Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Det ser ut til at pakken ikke er mottatt på posten. Du burde fjerne den sporingen. Det er ikke mer enn den utskriften som skal til for å hente pakken. Lenke til kommentar
Centuss Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Hmmmm, bestilte en CPU kjøler og litt pasta der i går ettermiddag, hvor lang tid tror dere det vil ta? Bor i Drammen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå