Gå til innhold

Komplett - utrolig lang leveringstid


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Før Netshop kom på banen så var jeg egentlig ganske vant (og fornøyd) med at webshoppene sendte i løpet av 2-3 dager. Brukte å bestille fra PSData, der tok det oftest maks 2 dager.

 

Så kom da Netshop, med sendingstider på 1 dag, da begynte 2-3 dager å bli mye, noe som har gjort at jeg har bestilt ganske mye derfra i det siste.

 

Og nå, når Komplett nærmest har begynt å sende innenfor 1 time, da begynner vi virkelig å snakke. Netshop har nærmest blitt en sinke i forhold, og 2-3 dager virker som en evighet...

 

En ny epoke har kanskje begynt, hvem vet? Eneste nå er å få ræva i gir på posten... Hvem tar på seg den oppgaven?

Lenke til kommentar

virker som de har fått opp farta igjen nå.

 

bestilte nytt minne nå ++ noe annet stasj.. (sikkert roboten som tar seg av det..)

 

pakket samme dag :D

 

isteden for to uker som sist

 

En ny epoke har kanskje begynt, hvem vet? Eneste nå er å få ræva i gir på posten... Hvem tar på seg den oppgaven?

 

Posten kan nok bli et problem... de som er som kommunale. du må betale ekstra for å få ting fort gjort eller så går det nok er del "kaffe"

Endret av Exentler
Lenke til kommentar
Posten kan nok bli et problem... de som er som kommunale. du må betale ekstra for å få ting fort gjort eller så går det nok er del "kaffe"

 

Ikke start, pakker blir ofte liggendet 2 virke dager på post-terminalen i Oslo. Blir små gal av det. Du har heller ikke mulighet til å hente pakken der.

 

Posten står stille mens resten av verden beveger seg fremmover.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM

Posten er rett og slett en skam. Det skulle kommet andre aktører på banen som kunne begynne og konkurrere med posten. Det hadde vært artig hvis vi for eksempel fikk "FedEx Norge". :D

Lenke til kommentar
Posten kan nok bli et problem... de som er som kommunale. du må betale ekstra for å få ting fort gjort eller så går det nok er del "kaffe"

 

Ikke start, pakker blir ofte liggendet 2 virke dager på post-terminalen i Oslo. Blir små gal av det. Du har heller ikke mulighet til å hente pakken der.

 

Posten står stille mens resten av verden beveger seg fremmover.

 

Så mye som 2 virkedager på post-terminalen i Oslo?

 

Om jeg får sendt noe fra feks. Komplett på en Mandag, så er det på post-terminalen i Oslo på kvelden samme dag, noe som er ganske kjapt og greit, men det jeg hater med posten, er at hvis pakka kommer dit feks 21:00 på kvelden samme dag, så ligger den der før all annen post som kjøres ut ifra post-terminalen på tirsdag, noe som gjør at den ligger der unødvendig lenge..

Hadde vært mye bedre om dem hadde registert pakkene som kom inn til terminalen, forså og sendt dem vidre med en gang, istede for å bare la det ligge der..

 

Men, det er jo posten, så lite å få gjort noe med..

Lenke til kommentar

Posten har jo noen rare ruter. Tidligere bodde jeg i Arendal, der har de en PS Data butikk og der sender de også ut varer som jeg bestiller via deres webshop. 300m fra PS Data ligger postkontortet som det ville være logisk de skulle sende pakken til. Neida, den sendes til en sortering sentral i Kristiansand 8 mil vekk før den sendes 8 mil tilbake og ender opp på postkontoret 300m unna.

 

Sånn er det også med vanlig post ikke bare pakker.

Lenke til kommentar
Posten har jo noen rare ruter. Tidligere bodde jeg i Arendal, der har de en PS Data butikk og der sender de også ut varer som jeg bestiller via deres webshop. 300m fra PS Data ligger postkontortet som det ville være logisk de skulle sende pakken til. Neida, den sendes til en sortering sentral i Kristiansand 8 mil vekk før den sendes 8 mil tilbake og ender opp på postkontoret 300m unna.

 

Sånn er det også med vanlig post ikke bare pakker.

 

Haha.. Det er jo idioti.. =P

Lenke til kommentar

Jeg er en av de som handler omtrent alt via nettet. Derfor gidder jeg ikke å handle hos de som ikke leverer varene samme dag (om bestillingen er gjort innen rimelig tid på morgenen eller kvelden i forveien).

 

Vi har derfor posten, med mindre man kan hente, som vet å bruke lengst mulig tid på å flytte noe fra A til B.

 

Det jeg savner nå, er muligheter for å velge mer effektive transportører enn posten på de stedene man ikke kan hente.

Lenke til kommentar
Posten har jo noen rare ruter. Tidligere bodde jeg i Arendal, der har de en PS Data butikk og der sender de også ut varer som jeg bestiller via deres webshop. 300m fra PS Data ligger postkontortet som det ville være logisk de skulle sende pakken til. Neida, den sendes til en sortering sentral i Kristiansand 8 mil vekk før den sendes 8 mil tilbake og ender opp på postkontoret 300m unna.

 

Sånn er det også med vanlig post ikke bare pakker.

 

Arendal er ingen pakketerminal, så selv om pakkene hadde blitt levert inn der, måtte de videresendes til Kristiandsand. Eller til Stokke...

Lenke til kommentar
Hvor lang tid pleier reklamasjon å ta?

Fikk bekreftelse at de hadde motatt HK-et mitt for 1 uke siden.

Er det normalt at det går over en uke uten å høre noe?

 

 

Tok 1 måned før jeg hørte noe, da fikke jeg bare igjen produktet jeg sendte inn... Men den saken var egentlig grei på en måte, men det at dem brukte så lang tid er FYFY !

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...