Ninjahamster Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Kjekt å vite at for mange her er en pakke som er bestilt livet, høres ut som "verden går under" i alle fall... :p :p Get a LIFE folks ! Skal slenge inn en bestilling på komplett.no om en måneds tid (julehandel til meg selv ). Forventer ikke noe kjappere levering, men er et + om det blir det Håper du må vente rundt 2 måneder på den bestillinga di, slik enkelte her har gjort. Så skal vi se om ikke du også trenger et liv som du sier. Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Bestilte en lydkabel fra Komplett sent i går kveld, og i 6-tiden i dag morges var den sendt... Nesten Netshop-hastighet hos Komplett nå. Ting jeg må ha raskt bestiller jeg fra Netshop da jeg vet at de sender samme dag om jeg bestiller før kl 15 (har ennå ikke opplevd at de ikke har holdt ord). Hadde vært fint om Komplett ble like raske, flere å velge mellom - får teste ut etterhvert Lenke til kommentar
Ackillez Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Kjekt å vite at for mange her er en pakke som er bestilt livet, høres ut som "verden går under" i alle fall... :p :p Get a LIFE folks ! Skal slenge inn en bestilling på komplett.no om en måneds tid (julehandel til meg selv ). Forventer ikke noe kjappere levering, men er et + om det blir det Du synes kanskje det er hyggelig når det er ekstra lang kø på ICA også? Vet ikke hvordan det er med deg, men personlig setter jeg pris på god informasjon og service samt kort vente- og leveringstid når jeg skal kjøpe noe. For øvrig er det du ser her ingenting, prøv å jobbe på kundesenteret til Peppes eller lignende og du vil bli kjent med mange trivelige mennesker som mener pizza levert 10 min. over tiden er et grovt overtramp på deres menneskerettigheter. Lenke til kommentar
Startfanet Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Bestilte skjermkort (som jeg forøvrig bruker angreretten på), men det var ute av komplett iløpet av noen timer. Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Vel, maskinen min dukket opp på døren en virkedag etter den ble sendt fra Komplett, så jeg er vel fornøyd. Selve maskinen er det ingenting å utsette på! Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 (endret) Her diskuterer vi jo komplett da, og ikke postens sendetider. Endret 2. november 2007 av Eksentron Lenke til kommentar
radivx Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Jeg fikk pakken min sendt på under 24t, så jeg regner med at komplett har fått litt orden i sakene nå Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 (endret) bestilte dette 23.10 2 stk skjermkort hovedkort 2 gb ram kabinett harddisk cpu kjøler. alt bestilt kl 21.00, dagen etter var det sendt. raskt det, i forhold til tv'en jeg venta over 3 uker på da det sto på som værst hos komplett Endret 5. november 2007 av Simkin Lenke til kommentar
grfz Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Bestilte meg en laptop fredag 02.11, det gikk kjappt for seg til å begyne med, da varen var plukket og klar til forsendelse allerede noen timer etter bestilling, her har komplett skjerpet seg veldig sjekket ordrestatus igjen på mandag og tirsdag, da sto det fortsatt at varen var plukket, så jeg ringte inn på tirsdag og spurte hva som tok tid. Komplett svarte da at de som regel sendte varer i løpet av den dagen varene blir plukket, hvis ikke tok det 1 - 2 virkedager. Etter jeg hadde sagt at varen hadde vært "plukket" siden fredag sa de at de skulle prøve å sende varen i dag Det hjelper å mase litt på dem, da går det fortere Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Bestilte en ny sending i går hos Komplett. Bestillingen ble gjort kl 21:02:15 Sendingsbekreftelse ble mottatt kl 22:21:15 (!) Nøyaktig 1 time og 19 minutter etter bestilling (dvs da jeg mottok ordrebekreftelse pr mail som var noen små sekunder etter at jeg sendte bestillingen) var det pakket og sendt... Dette lover svært bra! Lenke til kommentar
Holten Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Jepp, ble sendt dagen etter hos meg også Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 (endret) En til. Bestilte ukens tilbud - Crusial 8500 2GB-kit - inatt. De er på plass i en rigg imorgen.. <hnngg> Terminator4 kjører hardt! Endret 6. november 2007 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Nei nå har jeg aldri ! (sett på maken), bestilte DDR2 ram (drabla billig om dagen) fra Komplett for 45min siden og den står fortsatt åpen!. Om det skal være på den måten har de mistet meg som kunde for godt! Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 bestilte 3 nye eksterne disker for 1 time siden, og nå er den sendt:O Lenke til kommentar
aGal Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 bestilte 3 nye eksterne disker for 1 time siden, og nå er den sendt:O p0rn0... Gleder meg til jeg skal bestille litt til meg selv derfra i desember, håper det går så kjapt da.. Skal bare ha småting så burde gå kjapt da.. Lenke til kommentar
southhome Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Kanskje overskriften må endres litt nå da? Lenke til kommentar
aGal Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Kanskje overskriften må endres litt nå da? Hehe, det burde den kanskje Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Virker som om Komplett endelig har fått orden på sakene. Tok meg 1mnd i sommer for å få PC-en min. Sugde skikkelig. Lenke til kommentar
spiderworm Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Gått bra med ett par bestillinger nå, men den siste jeg la inn har vært på "Plukking begynt" siden 7.nov klokken 21:20. Om robotene har krasjet når de skulle plukke min bestilling eller hva som har skjedd vites ikke. Lenke til kommentar
Mystikal1 Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Bestilte et par småting fra komplett fredag kl 2 mitt på natta, den har nå ankommet hjemmet mitt ! rekord Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå