Gå til innhold

Komplett - utrolig lang leveringstid


Anbefalte innlegg

Kjekt å vite at for mange her er en pakke som er bestilt livet, høres ut som "verden går under" i alle fall...

:p :p :p :p

Get a LIFE folks !

 

Skal slenge inn en bestilling på komplett.no om en måneds tid (julehandel til meg selv :ph34r: ). Forventer ikke noe kjappere levering, men er et + om det blir det :)

 

Håper du må vente rundt 2 måneder på den bestillinga di, slik enkelte her har gjort. Så skal vi se om ikke du også trenger et liv som du sier.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bestilte en lydkabel fra Komplett sent i går kveld, og i 6-tiden i dag morges var den sendt... :) Nesten Netshop-hastighet hos Komplett nå.

 

Ting jeg må ha raskt bestiller jeg fra Netshop da jeg vet at de sender samme dag om jeg bestiller før kl 15 (har ennå ikke opplevd at de ikke har holdt ord). Hadde vært fint om Komplett ble like raske, flere å velge mellom - får teste ut etterhvert :)

Lenke til kommentar
Kjekt å vite at for mange her er en pakke som er bestilt livet, høres ut som "verden går under" i alle fall...

:p :p :p :p

Get a LIFE folks !

 

Skal slenge inn en bestilling på komplett.no om en måneds tid (julehandel til meg selv :ph34r: ). Forventer ikke noe kjappere levering, men er et + om det blir det :)

Du synes kanskje det er hyggelig når det er ekstra lang kø på ICA også? Vet ikke hvordan det er med deg, men personlig setter jeg pris på god informasjon og service samt kort vente- og leveringstid når jeg skal kjøpe noe.

 

For øvrig er det du ser her ingenting, prøv å jobbe på kundesenteret til Peppes eller lignende og du vil bli kjent med mange trivelige mennesker som mener pizza levert 10 min. over tiden er et grovt overtramp på deres menneskerettigheter.

Lenke til kommentar

Bestilte meg en laptop fredag 02.11, det gikk kjappt for seg til å begyne med, da varen var plukket og klar til forsendelse allerede noen timer etter bestilling, her har komplett skjerpet seg veldig :) sjekket ordrestatus igjen på mandag og tirsdag, da sto det fortsatt at varen var plukket, så jeg ringte inn på tirsdag og spurte hva som tok tid. Komplett svarte da at de som regel sendte varer i løpet av den dagen varene blir plukket, hvis ikke tok det 1 - 2 virkedager. Etter jeg hadde sagt at varen hadde vært "plukket" siden fredag sa de at de skulle prøve å sende varen i dag :p Det hjelper å mase litt på dem, da går det fortere :D

Lenke til kommentar

Bestilte en ny sending i går hos Komplett.

 

Bestillingen ble gjort kl 21:02:15

Sendingsbekreftelse ble mottatt kl 22:21:15 (!)

 

Nøyaktig 1 time og 19 minutter etter bestilling (dvs da jeg mottok ordrebekreftelse pr mail som var noen små sekunder etter at jeg sendte bestillingen) var det pakket og sendt...

 

Dette lover svært bra!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

En til.

Bestilte ukens tilbud - Crusial 8500 2GB-kit - inatt.

De er på plass i en rigg imorgen.. <hnngg> :D

 

Terminator4 kjører hardt!

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...