Gå til innhold

Komplett - utrolig lang leveringstid

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
At de bruker dager på ei plukkliste er nok ikke tilfelle.

9173523[/snapback]

Nei, jeg tror heller ikke det skjer i virkeligheten, men det var som en liten kommentar til at man har ordren stående med status "frigjort for plukk" og hvor man kan se at "plukkingen begynte kl.xx.xx" når man se på varene. Og slik blir de altså stående i flere dager.

Lenke til kommentar

Jaja, over 2 uker, altså over 10 virkedager brukte Komplott på å plukke, bygge og sende avgårde en PC hvor alle delene var på lager hele tiden. Dette var en kompis som bestilte som jeg på forhånd informerte om Komplott sin treighet. Vet ikke hvorfor han bestilte der, men forbanna har han i alle fall vært den siste uka. Håper folk lærer...

Lenke til kommentar

Bestiller ofte fra Komplett, men da til bedrift, og utkjørt med budbil i Oslo.

Min erfaring er at alt jeg bestiller kommer dagen etter, noen ganger også samme dag om jeg bestiller tidlig på morgenen.

Jeg er i grunn utrolig imponert :w00t:

Har brukt Komplett og Norek i mange år, og med untak av noen få enkeltepisoder har leveringstidene vært usansynlig gode.

Men - siden komplett er så store vil de jo selvfølgelig ha tilsvarende fler problemer enn de mindre aktørene, og problemene dukker opp her.

Jeg tipper (basert på egen erfaring) at svært få andre websjapper i Norge kan matche komplett på leveringstid og service.

/Avo

Lenke til kommentar

Jepp, de har holdt på å bygge om lageret til roboter det siste året. Lurer på hvor lenge de skal holde på. Og når de er ferdig går vel strømmen slik at all plukk ved hjelp av roboter stopper opp. Fiasko kaller jeg det når det går så hardt utover ytelsen generelt sett til en butikk over så lang tid. Og ikke minst uten å informere kundene godt nok.

Lenke til kommentar
Nå har jeg endelig fått bekreftelse på at den er sendt. :thumbup:

9167385[/snapback]

He he tipper på at det står "MOTTATT DATA OM SENDING" på sporingen til posten. Det betyr at de har gitt posten beskjed om at komplett har en pakke som skal leveres. Den er mao ikke levert til posten. SÅ er du heldig så får posten den i dag. Og er du enda heldigere så får du den i morgen.

9173188[/snapback]

Hm...det har du sannelig rett i :!: . Nå er den ihvertfall kommet til postterminalen i hjembyen.

Lenke til kommentar

Bestilte den 23.

De hadde alle varer på lager den 24.

Pakken sendt den 26.

Pakken kan hentes på mitt lokale postkontor i dag.

Pakken bestod av totalt 2x1 + 2x1 +1 +1. Så synes det er litt lang tid på å pakke seks deler.

Lenke til kommentar

Jeg bestilte en Komplett Gamer a30 den 2007-07-12. Alle 20 delene var på lager. Fikk mail at utsendingsdato var 2007-07-22, dagen etterpå fikk jeg en ny mail at utsendingsdato var 2007-07-24. Siden hørte jeg ikke mer fra de......Gikk inn og sjekket etter et par dager, og da stod det utsendingsdato 2007-07-16 !

Når jeg nå går inn og ser på orderen i dag, står det "Åpen" og forventet sendingsdato 2007-07-16 ........

Forslag til hva jeg bør gjøre? :) Begynner å bli litt lei av å vente....

Lenke til kommentar

Relativt lang leveringstid her òg. Det tok syv dager før jeg fikk tre småting (en liten ekstern harddisk, noen CD-er og DVD-er), og alt var på lager. Jeg sendte mail om dette, og da sa de at den burde ha kommet allerede på lørdag eller mandag.

Lenke til kommentar

De har hatt jevnt over dårlige leveringstider en stund nå, har kontaktet de flere ganger med klager, og fått diverse unnskyldninger hver gang. På grunn av dette så har jeg faktisk kutta ut å bruke komplett.. bestilt endel fra SHG i det siste, resultatet var pakker som kom mye raskere, og en lavere sluttpris... ikke så værst :)

Lenke til kommentar

jeg bestilte en gps den 30, står enda åpen. synes en bestilling senest bør sendest dagen etter uansett! så håpet med å få den til helga har forsvunnet. sist gang jeg bestilte fra komplett så sto den åpen i 3 dager.

irriterende til de grader.

Endret av Simkin
Lenke til kommentar

Bestillte en pc der for en uke siden og ordren står fortsatt som "åpen". Alle delene var på lager når jeg bestillte, men nå ser jeg at hovedkortet er utsolgt og kommer ikke inn igjen før om 2 uker...

Holder de av varer når man bestiller og det er på lager, eller må jeg regne med å vente til de får de inn igjen? :dontgetit:

Lenke til kommentar

Har nå ventet en hel uke på mine bestilte produkter, ordren er fortsatt åpen. Spør du meg så holde ikke dette.

Har fulgt med i pristilbudene til Komplett i ventetiden, har jeg vært av den nøye typen så burde jeg laget ny ordre flere ganger i løpet av denne uken, men det gidder jeg ikke, da havner jeg bakert i køen igjen.

Denne tregheten hadde de for noen år tilbake også - Komplett dette er ikke godt nok.

Lenke til kommentar
Bestillte en pc der for en uke siden og ordren står fortsatt som "åpen". Alle delene var på lager når jeg bestillte, men nå ser jeg at hovedkortet er utsolgt og kommer ikke inn igjen før om 2 uker...

Holder de av varer når man bestiller og det er på lager, eller må jeg regne med å vente til de får de inn igjen?  :dontgetit:

9192609[/snapback]

De holde av varene du har bestilt dersom de var på lager i bestillingsøyeblikket. Dette går på data.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...