simalarion Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 (endret) Vi har gitt en liten redegjørelse for hvordan ordre går gjennom (eller ikke gjennom som noen vil si) på forrige side, så det gjentas ikke her. Derimot kan vi avkrefte at det prioriteres på grunnlag av hvor stor kunde man er - det er feil. Quote gjerne hele innleget når du quoter meg... Hehe ja varene er jo låst inne i de fantastiske nye robot contairne deres, så mennsklig kraft får nok ikke hentet noe der uansett. Men i utganspunktet må jo alle bedrifter prioritere sine beste kunder først, sier jo seg selv. La foresten inn en bestilling nettop hos dere, blir spennendet Endret 29. september 2007 av simalarion Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 sesteen skrev i går, 21:35 Post #1154 Mulig det har gått tilbake nå, men fra sist jeg så er det en økning, og sånn var det de foregående ukene og. Enda kan det jo være en måned til før ting begynner å komme så smått på spor igjen da etterslepet skal også tas. Igjen, vi beklager virkelig problemene dette har skapt og informasjonen underveis. Når det gjelder uketallet som har blitt kommunisert via forsiden på Komplett.no så var dette først uke 40 (uken som kommer nå), så uke 44 i en liten periode (når vi var ekstra deprimerte). For noen få dager siden ble dette justert tilbake til uke 40 fordi vi fikk opp farten en del. Vi har i tillegg sagt at vi trenger noen dager på å få ordnet opp i enkelte ordre hvor vi har gjort feil, men dette er unntaksordre, ikke som hovedregel. Håper dette var en grei tilbakemelding, vi lover å oppdatere informasjonen på forsiden dersom ting endrer seg en eller annen vei. 9599257[/snapback] Bra, endelig sier du ifra i alle fall Jeg har plassert 120 ordrer hos dere, og det kommer nok 120 ordrer til før dere går konk eller jeg dauer, så penger får dere av meg i ei gooood stund framover, uanz hva som skjer. Jeg er ikke som ManU-supporterne, medgangsupportere Lenke til kommentar
Komplett.no Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 simalarion skrev i dag, 15:20 Post #1161 Quote gjerne hele innleget når du quoter meg... Hehe ja varene er jo låst inne i de fantastiske nye robot contairne deres, så mennsklig kraft får nok ikke hentet noe der uansett. Men i utganspunktet må jo alle bedrifter prioritere sine beste kunder først, sier jo seg selv. La foresten inn en bestilling nettop hos dere, blir spennendet Enig i det, får håpe ordren går relativt raskt ut denne gangen :-) Beklager også at hele innlegget ikke ble quotet, var ikke meningen å være for "smart" . Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 igår kansellerte jeg bestillingen hos komplett og bestilte det om igjen hos Amentio Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 (endret) Tydligvis var min pakke helt knall for robototene, fra jeg bestilte tok det 1 time og 20 min før jeg haddet den ferdig pakket med pakkesporing . På en Lørdags kveld, har aldri vært med på noe raskere ang webshopp bestilling noen gang. Ja ja flott at mitt plettfrie rullebrett fortsetter med Komplett (og nei jeg er ikke noe Storkunde) Endret 29. september 2007 av simalarion Lenke til kommentar
Illuvatar Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Tydligvis var min pakke helt knall for robototene, fra jeg bestilte tok det 1 time og 20 min før jeg haddet den ferdig pakket med pakkesporing . På en Lørdags kveld, har aldri vært med på noe raskere ang webshopp bestilling noen gang. Ja ja flott at mitt plettfrie rullebrett fortsetter med Komplett (og nei jeg er ikke noe Storkunde) 9600434[/snapback] Gratulerer du er en vinner! Mvh Komplotto (Sorry, kunne ikke dy meg... ) Lenke til kommentar
D-Fender Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Tydligvis var min pakke helt knall for robototene, fra jeg bestilte tok det 1 time og 20 min før jeg haddet den ferdig pakket med pakkesporing . På en Lørdags kveld, har aldri vært med på noe raskere ang webshopp bestilling noen gang. Ja ja flott at mitt plettfrie rullebrett fortsetter med Komplett (og nei jeg er ikke noe Storkunde) 9600434[/snapback] Gratulerer du er en vinner! Mvh Komplotto (Sorry, kunne ikke dy meg... ) 9600525[/snapback] ' Hahahahaha, fantastisk morsomt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Tydligvis var min pakke helt knall for robototene, fra jeg bestilte tok det 1 time og 20 min før jeg haddet den ferdig pakket med pakkesporing . På en Lørdags kveld, har aldri vært med på noe raskere ang webshopp bestilling noen gang. Ja ja flott at mitt plettfrie rullebrett fortsetter med Komplett (og nei jeg er ikke noe Storkunde) 9600434[/snapback] Gratulerer ja. Men du er jo en "gullkunde". Ikke en som kjøper dr***, de billigste viftene og "demokort". Hvilket "fett" skjermkort (eller annen "fet" hw) var det du bestilte denne gangen? Lenke til kommentar
Dan-Levi Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 (endret) Da var ordrestatusen min forandra til sendt Tok nøyaktig 2 uker, takk gud for da kan jeg fortsette skolearbeidet som kommer til og være ett helvete og ta igjen. Edit: Leif Edit2: Leverer posten ut på søndager når det er utkjøring? Endret 29. september 2007 av Danbannan Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 TL1000S Bestilte D-Link Extreme N Wireless Gigabit Router D-Link RangeBooster N USB Adapter På tide å få ryddet opp i ledninger (en går tvers over gulvet) , en liten bonus er at jeg kan koble meg på nett og spille med Nintendo Ds`n . Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 (endret) sesteen skrev i går, 21:35 Post #1154 Mulig det har gått tilbake nå, men fra sist jeg så er det en økning, og sånn var det de foregående ukene og. Enda kan det jo være en måned til før ting begynner å komme så smått på spor igjen da etterslepet skal også tas. Igjen, vi beklager virkelig problemene dette har skapt og informasjonen underveis. Når det gjelder uketallet som har blitt kommunisert via forsiden på Komplett.no så var dette først uke 40 (uken som kommer nå), så uke 44 i en liten periode (når vi var ekstra deprimerte). For noen få dager siden ble dette justert tilbake til uke 40 fordi vi fikk opp farten en del. Vi har i tillegg sagt at vi trenger noen dager på å få ordnet opp i enkelte ordre hvor vi har gjort feil, men dette er unntaksordre, ikke som hovedregel. Håper dette var en grei tilbakemelding, vi lover å oppdatere informasjonen på forsiden dersom ting endrer seg en eller annen vei. 9599257[/snapback] Synd at bortforklaringene i denne tråden kom litt sent, kommer forhåpentligvis til å merke hvor mange kunder dere har mistet selv om jeg egentlig tror dere gir faen pga størrelsen på bedriften... i alle fall det inntrykket man sitter igjen med etter en omgang med kundeservicen deres, da ikke bare i dette tilfellet men i tidligere ikke-robotrelaterte saker. Kjenner bare til amazon.co.uk som klarer å matche dere i copy paste svaring, sikker på at ctrl, c og v knappene er de eneste som er brukt på tastaturene til kundesenteret deres. Uansett håper jeg dere skjønner at det folk i hovedsake er forbanna på er dårlig informasjon og tilfeldig ordrebehandlig, samt at alt man hører er beklager beklager beklager . Dere bør ha et satans salg når alt fungerer igjen om dere håper på å beholde den gode delen av ryktet deres Endret 29. september 2007 av Slettet+89234341 Lenke til kommentar
Romis Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 sesteen skrev i går, 21:35 Post #1154 Mulig det har gått tilbake nå, men fra sist jeg så er det en økning, og sånn var det de foregående ukene og. Enda kan det jo være en måned til før ting begynner å komme så smått på spor igjen da etterslepet skal også tas. Igjen, vi beklager virkelig problemene dette har skapt og informasjonen underveis. Når det gjelder uketallet som har blitt kommunisert via forsiden på Komplett.no så var dette først uke 40 (uken som kommer nå), så uke 44 i en liten periode (når vi var ekstra deprimerte). For noen få dager siden ble dette justert tilbake til uke 40 fordi vi fikk opp farten en del. Vi har i tillegg sagt at vi trenger noen dager på å få ordnet opp i enkelte ordre hvor vi har gjort feil, men dette er unntaksordre, ikke som hovedregel. Håper dette var en grei tilbakemelding, vi lover å oppdatere informasjonen på forsiden dersom ting endrer seg en eller annen vei. 9599257[/snapback] Synd at bortforklaringene i denne tråden kom litt sent, kommer forhåpentligvis til å merke hvor mange kunder dere har mistet selv om jeg egentlig tror dere gir faen pga størrelsen på bedriften... i alle fall det inntrykket man sitter igjen med etter en omgang med kundeservicen deres, da ikke bare i dette tilfellet men i tidligere ikke-robotrelaterte saker. Kjenner bare til amazon.co.uk som klarer å matche dere i copy paste svaring, sikker på at ctrl, c og v knappene er de eneste som er brukt på tastaturene til kundesenteret deres. Uansett håper jeg dere skjønner at det folk i hovedsake er forbanna på er dårlig informasjon og tilfeldig ordrebehandlig, samt at alt man hører er beklager beklager beklager . Dere bør ha et satans salg når alt fungerer igjen om dere håper på å beholde den gode delen av ryktet deres 9602560[/snapback] Støttes Lenke til kommentar
_Daniel_ Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 (endret) Bestilte Kabinett og Vifte som var på lager på Torsdag hos Komplett, forventet sendingsdato ble 02.10.2007. Så nå for 10 min siden, skulle jeg teste om hva forventet sendingsdato ble, om jeg bestilte nå. Bestilte da bare en ekstern harddisk, og da stod det: forventet sendingsdato: 05.10.2007. Greit tenkte jeg, dem ligger forsatt godt etter.. Så tok jeg jo og avbrøt orderen, også da siden oppdaterte seg, fikk jeg dette som status: Ordrestatus: Frigjort for plukk/Endring forespurt Allerede etter 10 sek, så ble den frigjort for plukk?? Dette må være umulig?? Men siden jeg avbrøt, er det vel derfor det står " endring forespurt " som vil si at den er avbrytet ? Ble meget sjokkert nå.. Noen andre det har hendt med? Endret 30. september 2007 av _Daniel_ Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Forespurt = forespurt IKKE godkjent. Såklart er det mulig å frigjøre den for plukk på 10 sekunder. Tar ikke lange tiden å sende en liten datastrøm bort til robotene eller en dataskjerm hvor en plukker står. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Bestilte Kabinett og Vifte som var på lager på Torsdag hos Komplett, forventet sendingsdato ble 02.10.2007. Så nå for 10 min siden, skulle jeg teste om hva forventet sendingsdato ble, om jeg bestilte nå. Bestilte da bare en ekstern harddisk, og da stod det: forventet sendingsdato: 05.10.2007. Greit tenkte jeg, dem ligger forsatt godt etter.. Så tok jeg jo og avbrøt orderen, også da siden oppdaterte seg, fikk jeg dette som status: Ordrestatus: Frigjort for plukk/Endring forespurt Allerede etter 10 sek, så ble den frigjort for plukk?? Dette må være umulig?? Men siden jeg avbrøt, er det vel derfor det står " endring forespurt " som vil si at den er avbrytet ? Ble meget sjokkert nå.. Noen andre det har hendt med? 9603639[/snapback] Eller de merker at mange avbestiller og har fiksa litt så om man avbryter så settes det opp som frigjort for plukk og ikke mulig å avbryte..... Lenke til kommentar
_Daniel_ Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Okey, men det som nå skjer, er at den er sendt allerede.. Noe jeg synes er helt på tryne, grunnet flere tusen andre ordre som venter før meg, så blir jeg prioritert på sekundet jeg bestilte, uten å ha noe sjangse for å avbryte salget på noen måte.. Så på tirsdag regner jeg med å ha denne på postkontoret, noe som jeg overhode ikke vil ha.. Hva skjer om jeg ikke henter pakka? Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 (endret) Noe jeg synes er helt på tryne, grunnet flere tusen andre ordre som venter før meg, så blir jeg prioritert på sekundet jeg bestilte, uten å ha noe sjangse for å avbryte salget på noen måte.. Ja du får starte en søster tråd for kunder som får pakken for fort etter bestilling hos komplett.... Endret 30. september 2007 av simalarion Lenke til kommentar
_Daniel_ Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Noe jeg synes er helt på tryne, grunnet flere tusen andre ordre som venter før meg, så blir jeg prioritert på sekundet jeg bestilte, uten å ha noe sjangse for å avbryte salget på noen måte.. Ja du får starte en søster tråd for kunder som får pakken for fort etter bestilling hos komplett.... 9605506[/snapback] Veldig morsomt du.. Men det burde da ikke gå så fort, hva om man ikke har peiling, og bestiller feil deler?? Man må da faen meg få et pusterom for å kanskje dobbelsjekke om det er de riktig varene eller ikke før det blir sendt.. Og hva med alle dere andre folk der ute som har order som dere venter på at komplett skal pakke og sende avgårde? Hvorfor i svarte blir jeg prioritert før alle andre på sekundet, mens dere andre skal stå igjen som om dere var så mye mindre viktig enn meg..? Jeg har en ordre der ifra før, som jeg gjerne skulle hatt før denne harddisken som ble sendt på sekundet, og som haster litt.. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Noe jeg synes er helt på tryne, grunnet flere tusen andre ordre som venter før meg, så blir jeg prioritert på sekundet jeg bestilte, uten å ha noe sjangse for å avbryte salget på noen måte.. Ja du får starte en søster tråd for kunder som får pakken for fort etter bestilling hos komplett.... 9605506[/snapback] Veldig morsomt du.. Men det burde da ikke gå så fort, hva om man ikke har peiling, og bestiller feil deler?? Man må da faen meg få et pusterom for å kanskje dobbelsjekke om det er de riktig varene eller ikke før det blir sendt.. Og hva med alle dere andre folk der ute som har order som dere venter på at komplett skal pakke og sende avgårde? Hvorfor i svarte blir jeg prioritert før alle andre på sekundet, mens dere andre skal stå igjen som om dere var så mye mindre viktig enn meg..? Jeg har en ordre der ifra før, som jeg gjerne skulle hatt før denne harddisken som ble sendt på sekundet, og som haster litt.. 9605530[/snapback] Komplett har el tidligere indikert at roboten funker som gull(?) når man bare bestiller en vare. Dobbeltsjekking leier jeg å ta meg av før bekrefter bestillingen... AtW Lenke til kommentar
_Daniel_ Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Noe jeg synes er helt på tryne, grunnet flere tusen andre ordre som venter før meg, så blir jeg prioritert på sekundet jeg bestilte, uten å ha noe sjangse for å avbryte salget på noen måte.. Ja du får starte en søster tråd for kunder som får pakken for fort etter bestilling hos komplett.... 9605506[/snapback] Veldig morsomt du.. Men det burde da ikke gå så fort, hva om man ikke har peiling, og bestiller feil deler?? Man må da faen meg få et pusterom for å kanskje dobbelsjekke om det er de riktig varene eller ikke før det blir sendt.. Og hva med alle dere andre folk der ute som har order som dere venter på at komplett skal pakke og sende avgårde? Hvorfor i svarte blir jeg prioritert før alle andre på sekundet, mens dere andre skal stå igjen som om dere var så mye mindre viktig enn meg..? Jeg har en ordre der ifra før, som jeg gjerne skulle hatt før denne harddisken som ble sendt på sekundet, og som haster litt.. 9605530[/snapback] Komplett har el tidligere indikert at roboten funker som gull(?) når man bare bestiller en vare. Dobbeltsjekking leier jeg å ta meg av før bekrefter bestillingen... AtW 9605545[/snapback] Ja, greit, men hva om man forsatt hadde ombestemt seg da orderen var lagt på plass? 2 minutter pusterom burde man da ha får å kunne få avbestilt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå