tAno16 Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Endelig er min pakke på vei. Tok en ukes tid. Helt ok, komplett mister meg ikke som kunde like vel da Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 (endret) Jeg skjønner ikke hva alle syter etter... bestillte en ekstern harddisk i går kveld. Betalte med visa og den gikk nettopp i posten fra komplett. 14 timer fra bestilling til forsendelse er jo ikke noe og klage på smile.gif å der er det igang igjen............. Endret 26. september 2007 av Simkin Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Jeg skjønner ikke hva alle syter etter... bestillte en ekstern harddisk i går kveld. Betalte med visa og den gikk nettopp i posten fra komplett. 14 timer fra bestilling til forsendelse er jo ikke noe og klage på 9578955[/snapback] Nei, men så er det ikke det dem klager på da. Lenke til kommentar
xibriz Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 (endret) Oj, beklager. Da missforstod jeg Endret 26. september 2007 av xibriz Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Jeg skjønner ikke hva alle syter etter... bestillte en ekstern harddisk i går kveld. Betalte med visa og den gikk nettopp i posten fra komplett.14 timer fra bestilling til forsendelse er jo ikke noe og klage på Dersom du hadde lest litt mer i tråden hadde du sett at enkelte er mer heldige enn andre, spesielt de som bestiller få varer som ikke er rammet av utsettelsene. Lenke til kommentar
Xazz Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Min ordre står fortsatt med forventet sendingsdato 21-09-2007 Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Jeg bestilte et par småting hos komplett i slutten av sommerferien. alt er på lager og alt er klart. De har fortsatt ikke sendt pakka! vi har ringt og sendt mail, det eneste svaret vi får er at de ikke kan gi oss noen dato Lenke til kommentar
WiSLE Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Heh, seff må jeg legge inn min klage. Bestillingsdato: 2007-09-16 T1*:2* Ordrenummer: 1317**** Ordrestatus: Åpen Forventetsendingsdato: 2007-09-20 men men, lønningen er brukt opp så venter gjerne et par uker til, så sier jeg til komplett at jeg vil ha varene billigere =) Regner med dem synker litt i pris også=) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 (endret) Som nvent over her så har jo da datoen for når de er i full drift igjen økt til uke 44, helt uten noe beskjed fra komplotto - de har bare endret datoen i samme beskjeden som har ligget der hele tiden. Altfor dårlig. Forbrukerombudet har en slik "uformelt tips" funksjon på siden slik, hva om alle som har blitt rammet bruker den? Da blir kanskje (tvilsomt) komplotto nødt til å gi bedre beskjed og ikke bare unnskylde seg hele tiden. Da snakker vi om å få RIKTIG "forventet sendetidspunkt", større oppslag på siden og mindre bortforklaringer. Å ikke gi beskjed om slikt er tilsvarende med vileldende markedsføring, de lover leeveringsdatoer de ikke klarer holde. Endret 26. september 2007 av Slettet+89234341 Lenke til kommentar
Sozinho Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Jeg bestillte PCIe skjermkort, minnebrikker til PC-en og en minnebrikke til mobilen. Ordren ble lagt inn 20.09 og fikk opp forventet sendingsdato 25.09. Klokken 14:54 25.09 var ordren pakket og levert på postkontoret. Ser ut til at ting begynner å gli på plass igjen nå. trn100: Er noen som aldri vil få med seg et eller annet uansett mengde informasjon. Men Komplett kunne godt gitt en bedre advarsel om sine problemer. De hadde kanskje mistet noen kunder, men de hadde beholdt flere enn de de mistet nå pga alt bråket rundt treg leveranse. 9577194[/snapback] Må få lov til å sitere meg selv her for en gangs skyld. I dag, 26.09 klokken 16:55 hentet jeg ut pakken fra postkontoret og nå er varene installert i maskinen min Må si jeg er fornøyd med Komplett midt oppi alt dette. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 En kompis av meg (Hamaestra) bestilte PC fra komplett for 2 uker siden omtrent. Han fikk beskjed om at PC-en er utsatt frem til 26. oktober. Dårlig levert av Komplett! Ai ai, jeg mener det burde være en stor, rød advarsel når man går til kassa som forklarer at de har så store problemer, en liten notis blandt alt på forsiden er langt fra godt nok. Hadde jeg vært kompisen din hadde jeg avbestilt med en gang, de kan da vel ikke forvente at folk skal vente 1,5 måneder (eller mer, for den saks skyld) på varene sine? På tide med et komplott mot Kompletts komplotto? 9576332[/snapback] Jeg mener akkurat det samme, men han mener at hvis han skulle bestilt like bra PC fra et annet sted ville det blitt myye dyrere. Jeg mener - 1.5 mnd er lang ventetid for ny PC Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 (endret) En kompis av meg (Hamaestra) bestilte PC fra komplett for 2 uker siden omtrent. Han fikk beskjed om at PC-en er utsatt frem til 26. oktober. Dårlig levert av Komplett! Ai ai, jeg mener det burde være en stor, rød advarsel når man går til kassa som forklarer at de har så store problemer, en liten notis blandt alt på forsiden er langt fra godt nok. Hadde jeg vært kompisen din hadde jeg avbestilt med en gang, de kan da vel ikke forvente at folk skal vente 1,5 måneder (eller mer, for den saks skyld) på varene sine?På tide med et komplott mot Kompletts komplotto? Jeg mener akkurat det samme, men han mener at hvis han skulle bestilt like bra PC fra et annet sted ville det blitt myye dyrere.Jeg mener - 1.5 mnd er lang ventetid for ny PC Komplett vet nå å ta seg betalt. Det er ikke så store prisforskjeller rundt på de forskjellige nettbutikkene, og ingen prisforskjell kan rettferdiggjøre 1.5 måneder med venting, det er hvertfall min mening. Endret 26. september 2007 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
Dan-Levi Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Hei! Nå gjør vi no lurt alle vi som venter, send meg mail adressene som dere bruker på komplett så tar jeg kontakt og krever kompensasjon pga lang ventetid. Hvis de ikke går med på det så "truer" vi med og kansellere alle ordre og boikotte. Kom igjen, vi kan få til noe hvis vi er mange Lenke til kommentar
TheHead Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Ja, og så kan du selge listen med mailadresser videre til noen som driver med spam og sånt Lenke til kommentar
Dan-Levi Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Ja, og så kan du selge listen med mailadresser videre til noen som driver med spam og sånt 9584166[/snapback] Det var ikke akkurat det jeg hadde i tankene da Men vi kan faktisk få til ganske kule rabatter hvis vi går sammen lister ned alle adressene og sier vi krever kompensasjon for dårlig kundesupport Lenke til kommentar
TheHead Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Måtte bare spøke litt Uansett, så tror jeg ikke dette er rette veien å gå. Juridisk sett, så har man ikke krav på prisavslag såfremst prisen på produktet ikke har endret seg fra bestilling til levering, eller produktet i seg selv har en mangel. Dermed kan man konkludere med at det er en samling unike tilfeller du ønsker å kjøre kollektivt mot komplett, noe som dermed vil være umulig administrere. Det bør være opp til hver enkelt å hevde sin rett her, og evt benytte valgfriheten til å bestille andre steder. Det komplett derimot bør få et helt lass med pepper for, er den totale mangelen på informasjn. De har ikke gitt tydelig beskjed om de forsinkelsene man kan risikere når man har lagt inn bestilling, og de svarer heller ikke konkret på henvendelser om når man kan forvente levering. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 (endret) er den totale mangelen på informasjn. dette er jo ikke helt riktig da.. selv om informasjonen er latterlig dårlig men det burde, som skrevet før her, vært skrevet tydelig i rødt på forsida hvor store problemer de har nå med levering, OG det skulle vært informasjon før du betaler. venta selv 24 dager, å gud hvor kjedelig det var. grunnet til att jeg ikke handla andre plasser var grunnet finansiering, den på komplett er utrolig enkel, slipper å sende inn søknad om kort osv. synd ingen andre har samme opplegget. Endret 27. september 2007 av Simkin Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 er den totale mangelen på informasjn. dette er jo ikke helt riktig da.. selv om informasjonen er latterlig dårlig men det burde, som skrevet før her, vært skrevet tydelig i rødt på forsida hvor store problemer de har nå med levering, OG det skulle vært informasjon før du betaler. venta selv 24 dager, å gud hvor kjedelig det var. grunnet til att jeg ikke handla andre plasser var grunnet finansiering, den på komplett er utrolig enkel, slipper å sende inn søknad om kort osv. synd ingen andre har samme opplegget. 9585040[/snapback] Ja, noe forsinkelse på enkelte varer som det står i disclaimeren (som du bare ser om du komemr via forsiden?) er vel ikke akkurat noe jeg føler representerer virkligheten så veldig godt. AtW Lenke til kommentar
probin Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 i går fikk jeg delene mine.. etter 3 ukers venting .. når dem først plukket varene mine.. fikk jeg faktisk PC-en min på andre dagen etter plukking :D.. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 (endret) Ja, noe forsinkelse på enkelte varer som det står i disclaimeren (som du bare ser om du komemr via forsiden?) er vel ikke akkurat noe jeg føler representerer virkligheten så veldig godt. AtW jeg er helt enig, men att det er total mangel er fremdeles ikke riktig, total mangel = ingen informasjon i det hele tatt. men uansett er vi alle enige om att det er langt fra godt nok Endret 27. september 2007 av Simkin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå