Gå til innhold

Komplett - utrolig lang leveringstid

Anbefalte innlegg

Gud hjelpe meg for en tråd dette har blitt? Har dere PMS hele gjengen eller hva f...? Ler meg nesten i hjel  :!:

9577165[/snapback]

Hvem er det du refererte til der? Jeg visste faktisk ikke om denne forsinkelsen da jeg la inn ordre.

handler ikke der så altfor ofte heller.

Totalt unødvendig og komme med en så usaklig post som bare gjør folk mer irriterte.

:thumbdown:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg bestillte PCIe skjermkort, minnebrikker til PC-en og en minnebrikke til mobilen. Ordren ble lagt inn 20.09 og fikk opp forventet sendingsdato 25.09. Klokken 14:54 25.09 var ordren pakket og levert på postkontoret.

Ser ut til at ting begynner å gli på plass igjen nå.

trn100: Er noen som aldri vil få med seg et eller annet uansett mengde informasjon. Men Komplett kunne godt gitt en bedre advarsel om sine problemer. De hadde kanskje mistet noen kunder, men de hadde beholdt flere enn de de mistet nå pga alt bråket rundt treg leveranse.

Endret av Sozinho
Lenke til kommentar
Jeg bestillte PCIe skjermkort, minnebrikker til PC-en og en minnebrikke til mobilen. Ordren ble lagt inn 20.09 og fikk opp forventet sendingsdato 25.09. Klokken 14:54 25.09 var ordren pakket og levert på postkontoret.

Ser ut til at ting begynner å gli på plass igjen nå.

9577194[/snapback]

Godt og høre at noen får det levert til rimeligere tider. Jeg venter fortsatt i spenning, hehe..

trn100: fint du følger med :thumbup: now shut it!

Endret av Danbannan
Lenke til kommentar
trn100: fint du følger med  :thumbup: now shut it!

9577198[/snapback]

Bare hyggelig og takk det samme, vær så snill! Begynner å bli slitsomt dette :hrm:

9577213[/snapback]

Er du her for og hakke ned på de som har lyst til og dele sine erfaringer med andre eller komme med noe konstruktivt? ingen som tvinger deg inn på denne tråden. :)

Lenke til kommentar

9577198[/snapback]

Bare hyggelig og takk det samme, vær så snill! Begynner å bli slitsomt dette :hrm:

9577213[/snapback]

Er du her for og hakke ned på de som har lyst til og dele sine erfaringer med andre eller komme med noe konstruktivt? ingen som tvinger deg inn på denne tråden. :)

9577220[/snapback]

Ikke noe personlig dette altså, hvis du ikke vil? Var vel du som begynte med meg var det ikke? Foreslår at tråden stenges jeg for min del :)

Lenke til kommentar

9577198[/snapback]

9577213[/snapback]

9577220[/snapback]

Ikke noe personlig dette altså, hvis du ikke vil? Var vel du som begynte med meg var det ikke? Foreslår at tråden stenges jeg for min del :)

9577222[/snapback]

Vel hvis du leser litt på forrige side kan du vel forstå like godt som andre at det ikke var jeg som begynte, det er jo bare for deg og ikke komme inn på tråden. At du synes tråden skal stenges er vel andre lite interessert i. Jeg kom over denne her i dag og syns det er en flott tråd.

Lenke til kommentar
Hum.

Kan man kreve lavere pris på ting som er bestilt for lenge siden, og ikke levert? Ser jo f.eks at skjermkortet jeg bestilte har sunket 300 kroner i pris. Redd for å hisse meg selv opp, våget jeg ikke å se på noe av det andre >.<

9577561[/snapback]

Ja. Ring Komplett og du får tilbake mellomlegget. Dette gjorde en bekjent av meg som hadde bestilt en god del utstyr hvorav noe sank i pris under all ventingen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341
Gud hjelpe meg for en tråd dette har blitt? Har dere PMS hele gjengen eller hva f...? Ler meg nesten i hjel  :!:

Edit: Noen som vet hvordan jeg kan angre på at jeg får boksen full av sutring over Komplett hver bidige dag fordi jeg var så jævlig tjukk i hodet å skrive et innlegg her for 40 noenting sider siden?

Forresten noen som vet om Komplett har leveringsproblemer for tiden? En dag tok det to dager, seriøst altså....

9577165[/snapback]

Hvis du er så tjukk i huet at du ikke klarer melde deg av trådabonnering, så er det ditt problem. Ingen her som klager over at det tar 2 dager å sende, men over at det tar 2-4 UKER

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Helt enig i at de fleste burdet ha fått med seg dette nå. Men posten er fortsatt bra pga 2 ting.
Hvorfor burde de fleste ha fått med seg dette? Komplett selv har bare en liten link på forsiden, trykker man på den får man vite at det er noe forsinkelse i enkelte leveranser, for å finne ut at de ligger 1-2 måneder bak skjema må du først bestille noe, for så å finne ut at det tar urimelig lang tid, og når du da først klager (enten pr. telefon eller epost) blir du opplyst om at de ligger langt etter. Dessuten er det ikke alle som leser forumer før de handler på komplett, de fleste fant vel denne tråden etter de fant ut at det var noe som ikke helt stemte.

Enkelte er heldige med sine bestillinger fordi de ikke har valgt varer som er berørt av forsinkelsen, det betyr ikke at det begynner å gå bedre, komplett selv sier uke 44 i sin info.

Står på komplett sine sider at det nye systemet skal være fult operativt i uke40.

Så det er nok bare å smøre seg med litt tålmodighet til :)

Det ukenummeret utsetter de hver uke

Uke 40, uke 44 ... hva blir neste utsettelse mon tro? Komplotto indeed.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Beklager til alle andre her hvordan dette har utviklet seg mellom undertegnede og Danbannan, og ber om han tar dette i PM med meg fremfor og fortsette tullet her.

9577232[/snapback]

Beklage og beklage.. det er noe du bør gjøre leeenge.

Skriv 1000 poster i denne tråden:

"Jeg er ett fe som bør lese før jeg skriver..."

"Jeg er ett fe som bør lese før jeg skriver..."

<repeat 100ggr>

:)

Å buse ut i en tråd uten å forstå essensen i det man diskuterer er aldri lurt.

Ta det fra en som (kanskje) har lært. :D

BTW:

Det er helt greit å bestille varer dersom du ikke har hastverk.

Det kan også godt være at du er vinnertype som trekker vinnerloddet hos KompLotto

Og så kan det være at du er en av mange.. (se bildet).

post-40756-1190799691_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Helt enig i at de fleste burdet ha fått med seg dette nå. Men posten er fortsatt bra pga 2 ting.

1. Komplett får fortsatt smekken de trenger

2. Forumbrukere blir oppdatert på at det fortsatt ikke er et sjakktrekk å bestille om det haster.

Da tenkte jeg ikke først å fremst på de fleste i verden men på dette forumet, da både posten og problemet har vart lenge nå.

ex0n

Men dette var heller ikke hovedpoenget, selv om det ble laget til det. Hoved poenget var at tråden fortsatt bærer med seg nytte.

Endret av simalarion
Lenke til kommentar

Da har jeg vært i kontakt med komplett.no via telefon og kan da med sikkerhet si til alle dere som er uvitende om det at eventuell mellomlegg på pris differanse fra varen er kjøpt til den blir sendt har du rett på.

Det vil si hvis du har kjøpt noe som er 300kr billigere når du mottar pakken så har du din fulle rett til og kreve mellomlegget for tort og svie. Så da prøver de ihvertfall og kompensere litt med tanke på den SINNSYKE ventetiden.

Mvh Dan

Edit: Selv om det egentlig bare skulle mangle at dette blir gjort.

Endret av Danbannan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...