nabbskall Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Bestilling kansellert, til helvete med Komplott.no Lenke til kommentar
Irrelevant Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Jeg bestilte et nytt hovedkort (likt mitt nåværende, det gikk adundas ), demovare, på fredag. Den ble pakket og sendt i går, så jeg tror problemene deres er over nå. Eller så var jeg bare heldig. Lenke til kommentar
diosyris Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 He-he.. sendte en klagemail til ris/ros avd deres den 14 sept. etter at jeg kanselerte hele min ordre. Har selvfølgelig ikke fått tilbake svar ennu Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Jeg bestilte et nytt hovedkort (likt mitt nåværende, det gikk adundas ), demovare, på fredag. Den ble pakket og sendt i går, så jeg tror problemene deres er over nå. Eller så var jeg bare heldig. 9565085[/snapback] Du var bare så heldig at du bestilte 1 stk vare som ikke befant seg på "terminator4" lageret. Lenke til kommentar
akarno Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Har også avbestilt på fredagen som var. Nå er PC-en 500meter vekke på postsentral og jeg mottar den i morgen ettermiddag etter skolen <3 Netshop. Var sendt 3 timer etter bestilling, hele de 6 delene. Lenke til kommentar
riroil Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Jeg bestilte et nytt hovedkort (likt mitt nåværende, det gikk adundas ), demovare, på fredag. Den ble pakket og sendt i går, så jeg tror problemene deres er over nå. Eller så var jeg bare heldig. 9565085[/snapback] Demovarer plukkes manuelt og ikke av robotas. Derfor gikk det fort. Tenker nok Komplett er temmelig raske med å opplyse oss når problemene er over. Mye raskere enn de var til å fortelle oss at de hadde problemer. Lenke til kommentar
reiras Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 La inn en bestilling hos Amentio forrige søndag. Påfølgende mandag var den merket med "Behandlet" Sendte purring på e-post i formiddag. Nå i kveld var den blitt kansellert. Har ikke fått noe info i det hele tatt. Kommer sansynligvis aldri til å bestille noe derfra, selv om de forrige gang hadde utrolig kort leveringstid. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 hentet akkurat pakken fra netshop. Sjokoladen i esken var prikken over I-en Netshop har i alle fall fått en ny stamkunde Lenke til kommentar
tAno16 Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Arghh.. den sjokoladen fikk meg på kroken også. Lenke til kommentar
UllForEver Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Bestilte 4 stk fotoapparat og en flatskjerm 2. september, og fikk sendingsbekreftelse i dag. Dermed ligger leveringstiden fremdeles på litt over 3 uker. Lenke til kommentar
tunefish Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Sukk... har nå gått en uke siden jeg fikk "sendingsbekreftelsen" og pakken er fortsatt ikke sendt. Latterlig dårlig av norges største webshop. Kan de ikke ansatte en gjeng ekstra så de får kommet seg ajour? FIkk beskjed om at de ligger en måned bak skjema! (Med andre ord: Idag holdt de på med bestillinger fra 28.august... :/) Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Så herlig å se at folk FORTSATT klager. Lær av andres feil, eller VENT! Lenke til kommentar
TheHead Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Arghh.. den sjokoladen fikk meg på kroken også. 9569568[/snapback] Høh? Hvor? Hæh? Vanker det sjokkis hvis man bestiller fra Netshop? Yess! Netshop: stamkunde på vei Lenke til kommentar
Kneipp Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 (endret) Sliter med en ordre fra Amentio. Noen som vet om dem bruker Norek som underleverandør? Bestilte en hel pc i deler den 15 september, alle varer på lager unntatt skjermkort. Har bare fått hovedkort og dvd brenner Edit: Ok.. brukte søk i tråd funksjonen. Ser ut som dem bruker Norek på noen produkt segmenter i hvertfall. Får bare vente da......... Endret 25. september 2007 av Kneipp Lenke til kommentar
galaxee Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 pakka mi er her i måro la in ordre lørdagen og idag er den i bergen,men får den ikke utlevert før imåro Lenke til kommentar
Kneipp Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 pakka mi er her i måro la in ordre lørdagen og idag er den i bergen,men får den ikke utlevert før imåro 9575562[/snapback] Fetter Anton Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 En kompis av meg (Hamaestra) bestilte PC fra komplett for 2 uker siden omtrent. Han fikk beskjed om at PC-en er utsatt frem til 26. oktober. Dårlig levert av Komplett! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 En kompis av meg (Hamaestra) bestilte PC fra komplett for 2 uker siden omtrent. Han fikk beskjed om at PC-en er utsatt frem til 26. oktober. Dårlig levert av Komplett! Ai ai, jeg mener det burde være en stor, rød advarsel når man går til kassa som forklarer at de har så store problemer, en liten notis blandt alt på forsiden er langt fra godt nok. Hadde jeg vært kompisen din hadde jeg avbestilt med en gang, de kan da vel ikke forvente at folk skal vente 1,5 måneder (eller mer, for den saks skyld) på varene sine? På tide med et komplott mot Kompletts komplotto? Lenke til kommentar
Dan-Levi Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Bestillte meg pc til 30.000 uviten om at de hadde forsinkelse da jeg brukte link som ikke gikk til forsida og brukte hurtigkasse. Nå har jeg ventet siden den 14.09 og enda står den som åpen Men jeg skal vente og se hvor lang tid de bruker på dette. De sa 14-18 virkedager fra bestillings dato. Har alltid brukt komplett før uten problemer men dette tar kaka. Grunnen til at jeg brukte komplett denne gangen var også for og få nedbetaling som betalingsmetode. Kjipærn.... Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 (endret) Gud hjelpe meg for en tråd dette har blitt? Har dere PMS hele gjengen eller hva f...? Ler meg nesten i hjel :!: Edit: Noen som vet hvordan jeg kan angre på at jeg får boksen full av sutring over Komplett hver bidige dag fordi jeg var så jævlig tjukk i hodet å skrive et innlegg her for 40 noenting sider siden? Forresten noen som vet om Komplett har leveringsproblemer for tiden? En dag tok det to dager, seriøst altså.... Endret 26. september 2007 av trn100 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå