Epilog Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Kompis av meg bestilte for meg. Det er litt over en mnd siden. Varer har vert på lager, og det er ingen grunn til at varene ikke skulle ha blitt plukket ut og sendt for 6 uker siden. Komplett svarer med standarden om 'litt' leveringsproblemer blabla. og går videre til å si at dette heldigvis ikke er noe som affiserer denne spesifike ordren. 6 uker... på varer som er på lager. Andre servicebedrifter tendenserer å gå over stokk og stein for å kompensere i form av prisavslag eller andre godtgjørelser. Lenke til kommentar
Rune69 Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Etter å hørt fra Komplett/Norek at servicepakker ligger 5-6 uker bak skjema, har jeg nå sluttet å bestille gjennom Norek/Komplett. Dermed blir det andre leverandører på meg fram mot jul. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Jevn over er vel ikke Komplett verre enn andre med leveranser,men i den siste tiden har det vært krøll,dette grunnet årsaker som jeg neppe trenger utdype mere.Imidlertid vil jeg si at Komplett burde gi en bedre og tydeligere info om dette på sin nettside,da problemet åpenbart er stort og langvarig. Ja de ville nok mistet noen kunder menst den infoen stod,men nå risikerer de å miste kunder for alltid 9543105[/snapback] Komplett har fra og med i dag mistet meg som en god, fast kunde. De svarte aldri på min e-post heller. Bestilte fra Netshop i dag, og 19 minutter senere var orderen på vei. Billigere var det også. Ha det bra, Komplett idioti. Captain Ødegård: You got it all right! Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Fortsatt ingenting.. fortsetter dette dumper jeg også komplett og bestiller heller minnebrikker/8800gts fra SHG.no ... istedenfor skjerm og minnebrikker.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Oppfordrer alle til å droppe komplett - både vinnere og tapere av komplotto - for å vise dem at det går ikke an å behandle kunder slik. Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Lurte på om dette snart er over? Hinta til lang leveringstid på Catchgamer forum, der flere brukere ble nærmest sinte på meg. Flere brukere sa at de hadde bestilt deler der i det siste, og at de hadde fått dem bare et par dager etterpå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 (endret) Mein Gott! KompLotto/Terminator4 fant det plutselig for godt å finne mine Crusial brikker + 250GB HD og ila minutter effekture den. Nå ble jeg positivt overrasket! PS. Jeg tror ikke det var mail'en min som gjorde utslaget. Kanskje jeg skal tippe i neste uke? :!: Endret 22. september 2007 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 holder de på hele døgnet nå? kan det bli plukket midt på natten, som midt på dagen? Lenke til kommentar
FrilanserBob Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 De sier de holder på hele døgnet, men jeg har min tvil. Lenke til kommentar
lurerpaa Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 (endret) Bestilte en laptop på ukens tilbud i forrige uke, ordren sto åpen i 1 uke, men er nå plukket (i 23-tiden) og på vei... Endret 23. september 2007 av lurerpaa Lenke til kommentar
zonko Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 De sier de holder på hele døgnet, men jeg har min tvil. 9553716[/snapback] De holder kanskje på med noe, men foglana vet hva... Vinnerlykken min ser endelig ut til å snu seg nå, min pakke bestilt 1. sep er nå frigjort til plukk. Forventer at de plukker kjapt og sender så raskt som mulig, så har jeg den om et par dager. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Mein Gott!KompLotto/Terminator4 fant det plutselig for godt å finne mine Crusial brikker + 250GB HD og ila minutter effekture den. Nå ble jeg positivt overrasket! PS. Jeg tror ikke det var mail'en min som gjorde utslaget. Kanskje jeg skal tippe i neste uke? :!: 9551490[/snapback] E-post funker ikke, sendte 2 stk. med et lite preg av at jeg var forbanna (men på en høflig og formell måte), og ingenting skjedde Lenke til kommentar
theck1 Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Hva er komplotto? Et dårlig forsøk på komplett? Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Hva er komplotto? Et dårlig forsøk på komplett? 9556694[/snapback] Komplet these days = lotto / gambling. Simple as that Lenke til kommentar
theck1 Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 (endret) Aha... Endret 23. september 2007 av theck1 Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Må si jeg ikke misunner dem som jobber der for tiden spesielt de som er på salg/support og tar telefoner Men jeg håper virkelig at dette retter seg snart slik at de kommer i normalt gjenge igjen Lenke til kommentar
theck1 Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Det er nok en hektisk tid ja! Men hvordan blir det egentlig når fusjoneringa er ferdig mellom mpx og komplett? Skal alt under samme tak? Lenke til kommentar
jvc1986 Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Bestilte idag (søndag) en adsl2 router fra komplett og utrolig nok er den allerede klar til avhenting i postautomaten (på en søndag). Imponert Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Ja, det viser bare hvor mye kaos det er. Andre som har bestilt for over en måned siden har ikke fått noe, mens andre får på dagen. Lenke til kommentar
riroil Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Det er nok en hektisk tid ja! Men hvordan blir det egentlig når fusjoneringa er ferdig mellom mpx og komplett? Skal alt under samme tak? 9556846[/snapback] Nei foreløpig ska det visst bestå som 2 separate butikker med separate lager. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå