Gå til innhold

Komplett - utrolig lang leveringstid

Anbefalte innlegg

Kompis av meg bestilte for meg. Det er litt over en mnd siden. Varer har vert på lager, og det er ingen grunn til at varene ikke skulle ha blitt plukket ut og sendt for 6 uker siden. Komplett svarer med standarden om 'litt' leveringsproblemer blabla. og går videre til å si at dette heldigvis ikke er noe som affiserer denne spesifike ordren.

6 uker... på varer som er på lager. Andre servicebedrifter tendenserer å gå over stokk og stein for å kompensere i form av prisavslag eller andre godtgjørelser.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jevn over er vel ikke Komplett verre enn andre med leveranser,men i den siste tiden har det vært krøll,dette grunnet årsaker som jeg neppe trenger utdype mere.

Imidlertid vil jeg si at Komplett burde gi en bedre og tydeligere info om dette på sin nettside,da problemet åpenbart er stort og langvarig.

Ja de ville nok mistet noen kunder menst den infoen stod,men nå risikerer de å miste kunder for alltid  :hmm:

9543105[/snapback]

Komplett har fra og med i dag mistet meg som en god, fast kunde. De svarte aldri på min e-post heller. Bestilte fra Netshop i dag, og 19 minutter senere var orderen på vei. Billigere var det også. Ha det bra, Komplett idioti.

Captain Ødegård: You got it all right! ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Mein Gott!

KompLotto/Terminator4 fant det plutselig for godt å finne mine Crusial brikker + 250GB HD og ila minutter effekture den.

Nå ble jeg positivt overrasket!

PS.

Jeg tror ikke det var mail'en min som gjorde utslaget.

Kanskje jeg skal tippe i neste uke? :!:

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar
De sier de holder på hele døgnet, men jeg har min tvil.

9553716[/snapback]

De holder kanskje på med noe, men foglana vet hva...

Vinnerlykken min ser endelig ut til å snu seg nå, min pakke bestilt 1. sep er nå frigjort til plukk. Forventer at de plukker kjapt og sender så raskt som mulig, så har jeg den om et par dager.

Lenke til kommentar
Mein Gott!

KompLotto/Terminator4 fant det plutselig for godt å finne mine Crusial brikker + 250GB HD og ila minutter effekture den.

Nå ble jeg positivt overrasket!

PS.

Jeg tror ikke det var mail'en min som gjorde utslaget.

Kanskje jeg skal tippe i neste uke?  :!:

9551490[/snapback]

E-post funker ikke, sendte 2 stk. med et lite preg av at jeg var forbanna (men på en høflig og formell måte), og ingenting skjedde :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...