Gjest Slettet+89234341 Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Foreslår at alle som er rammet av komplotto på em dårlig måte rett og slett slutter å bruke komplett, og samtidig gjør dem veldig klar over det. de kan ikke slippe unna med slik kundebehandling og samtidig ikke gi noen form for kompensasjon. Lenke til kommentar
Marsan Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Til alle sammen som ikke skjønner hvorfor det er lang leverings tid. Les nøye: http://www.komplett.no/k/k.asp?action=page...9d-98ald3y9f1cv 9539283[/snapback] Hei "mafia-slayer", fjottmar.. whatever! Du får ikke einstein-prisen for å poste noe så innlysende. Tenk før du poster neste gang.. og ikke vær så stor i kje...<hikk>.. bruk store bokstaver/fonter. :!: 9540632[/snapback] hehe.. Hvis du har lest litt flere poster i denne tråden så ser du at det er mange som ikke har fått det med seg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 hehe.. Hvis du har lest litt flere poster i denne tråden så ser du at det er mange som ikke har fått det med seg. 9540916[/snapback] ho-ho... Hvis du leser litt flere poster vil du se at unertegnede med flere har vært klar over dette "veldokumenterte forsøk på forklaring" fra KompLotto for ca.50 sider siden. Vi etterlyser fremdeles en troverdig forklaring fra KompLotto/JokerNord, og ikke tafatte "forklaringer" om Terminator 4's dysfunksjon oppe i taket i den nye lagerhallen. Lenke til kommentar
TiduZ Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Bestillte en pakke på søndag, og nå er det da altså FREDAG, og den står enda som åpen! Ser ut til at det kan være lurt å ta julehandelen nå, så er vi sikkre på at varene kommer fram i tide!! Lenke til kommentar
Digitize Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Jeg bestilte en tv + diverse smårask den 15.08, alt var da på lager. Idag (!) kom varene, fikk sms fra posten nå. Skal hente det etter jobb. Jeg har da ringt komplott.no 4 - 5 ganger i denne perioden og sendt flere mail, uten at det fikk fortgang i bestillingen. Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Godt å se at folk fortsetter å bestille for så å klage her enda ETTER at de har lest denne posten! Stå på folkens! Lenke til kommentar
dominus Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 4 uker etter at jeg sendte varer tilbake har jeg enda ikke mottatt erstatningene.. har ringt, sendt mail men får bare det samme svaret at lageret er litt ute å kjøre og at det tar den tiden det tar.. Lenke til kommentar
UllForEver Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Ser at noen reagerer på at ordren fremdeles står åpen etter 4-5 dager. Altså, det tar minst TO UKER før varene blir pakket! Bestilte laptop og ekstra ram 27. august. Varene kom i går. Jeg bestilte 4 stk fotoapparat 2. september. Ordren står fremdeles åpen (altså TRE uker). Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 (endret) Om min ordre ikke er sendt innen i morgen kl 12:00, kansellerer jeg. 9538693[/snapback] Og da var jeg ferdig Faen så forbanna jeg er nå. - redigert - Min bestilling fra Netshop ble sendt 19 minutter etter orderen ble plassert. Jeg har ikke ord Endret 21. september 2007 av loathsome Lenke til kommentar
Kurtis Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 En kamerat av meg bestilte cpu, skjermkort og noe annet småtteri fra komplett, mot mine høylytte advarsler (da jeg hadde lest denne tråden fra før). Det gikk en ukes tid, og ordren stod fortsatt åpen. Han bestilte så et par ram-brikker, i stefarens navn, siden PC-en hans også trengte litt oppfrisking. Dette også fra komplett. To dager seinere kom ram-brikkene til stefaren hans. Enda et par dager seinere stod fortsatt hans egen ordre som "åpen" Han har kansellert nå Lenge leve komplotto Lenke til kommentar
Lasan Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Tydelig at jeg må byne å tippe lotto også, siden jeg har bestilt 2 ganger av komplett i ombygningsperioden, og begge gangene har det tatt under 3 timer fra bestillinga har gått inn til varen er pakket og sendt, noe jeg synes er mer enn akseptabelt. Men jeg føler med dere som har hatt uflaks. Lite som er så ille som å sitte å vente på ny hw Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Tydelig at jeg må byne å tippe lotto også, siden jeg har bestilt 2 ganger av komplett i ombygningsperioden, og begge gangene har det tatt under 3 timer fra bestillinga har gått inn til varen er pakket og sendt, noe jeg synes er mer enn akseptabelt. Men jeg føler med dere som har hatt uflaks. Lite som er så ille som å sitte å vente på ny hw 9542224[/snapback] Har vel bestilt 10-11 ganger fra komplett, deriblant en hel pc. Aldri hatt noe problemer. Lenke til kommentar
zonko Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 (endret) Godt å se at folk fortsetter å bestille for så å klage her enda ETTER at de har lest denne posten! Stå på folkens! 9541404[/snapback] Mange poster på de to-tre siste sidene viser at dette nødvendigvis ikke er så dumt. Mange har bestilt siste uka og fått varene før de rekker å si "kjapt levert". Problemet er alle vi som betilte før denne tråden virkelig ble lang. Vi sitter og venter på at våre gamle ordre skal bli levert, mens de presterer å sende nye ordre med en gang. Må innrømme dette gjør meg ørlite provosert. Det kan da ikke være så fantastisk vanskelig å finne tre-fire varer på laget for så å sende dem? Endret 21. september 2007 av zonko Lenke til kommentar
JammenIkkeLettDaGitt Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Etter 17 dager med status "åpen" har nå min Komplett Din Side PC - August-September fått status "Frigjort for plukk". Er det noen erfaringer på hvor lenge Komplett plukker (seg i nesa...) før varen blir sendt? JILDG Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 JammenIkkeLettDaGitt: Komplotto - er du heldig sender de den vel innen .. 1 uke? (Om du er heldig, altså ) Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Har ikke merka noe lang leveringstid.. Jeg bestilte et skjermkort for 2 dager siden om kvelden og fikk den i dag morges. Lenke til kommentar
Duqe Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Hvis det er kun en vare så blir det plukket med en gang, men hvis det er deler til en hel maskin så blir det nedprioritert som jeg forstår etter å ha lest noen av postene her. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Jevn over er vel ikke Komplett verre enn andre med leveranser,men i den siste tiden har det vært krøll,dette grunnet årsaker som jeg neppe trenger utdype mere. Imidlertid vil jeg si at Komplett burde gi en bedre og tydeligere info om dette på sin nettside,da problemet åpenbart er stort og langvarig. Ja de ville nok mistet noen kunder menst den infoen stod,men nå risikerer de å miste kunder for alltid Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Bottom line: Komplett bygger om for å blir raskere, supert! Komplett har problemer med ombyggingen, greit det. Komplett gir ikke NOE SOM HELST kompensasjon for sene ordre, erhem jaja slik man mister kunder, folk gidder ikke vente gratis Komplett sender nye ordre før de som er bestilt for uker sider, HVA FAEN?? Lenke til kommentar
akarno Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 (endret) slettet Endret 21. september 2007 av Akarno Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå