Onyx Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Og komplett er eneste som leverer til custom postkontor - eller? Netshop, gutt. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Nei, Netshop gjør ikke det - første jeg prøvde. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Ingen andre postkontorer der du bor som du kan hente fra? Mener da store. Lenke til kommentar
abrj Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 (endret) Og komplett er eneste som leverer til custom postkontor - eller? 9529601[/snapback] Både ja og nei. De fleste lar deg spesifisere leveringsadresse. Jeg pleier da å modifisere denne på følgende måte, litt avhengig av hvilke felter de har med (har tatt et standardoppsett her nå); Fornavn; Mitt Hele og Fulle Navn, både For og Etternavn Etternavn: HENTES Asker Postkontor Adresse: Hagaløkkveien 4 a Postnr: 1383 Sted: Asker Noen bruker også to adressefelter, da kan man modde litt den veien. Man klarer som oftest å modde det til slik at det passer inn Endret 19. september 2007 av abrj Lenke til kommentar
ceidsaune Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Nå virker det som at det begynner å løsne hos komplett. Bestilte nye deler til pc den 18., og nå nettopp ble det sendt :!: Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 På MPX kan man velge postkontor. Bestilte der nylig og fikk dette valget. Lenke til kommentar
tAno16 Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Er amentio kunde. Bestillt alle komponentene som skal sitte i kabinettet mitt. De sendte meg først en pakke med hk og psu. Så 1-2 dager etter fikk jeg hdd, dvd-brenner'n og ram. Nå venter jeg på siste pakken. Med Noctua NH-U9F, Q6600 og XFX 8800GTS. Har en mistanke om at disse komponentene blir sendt fra norek denne gangen. Forrigje pakke var fra hattelco (lageret er en liten kjøretur unna) Håper norek ikke er sene med mine komponenter. Alt er på lager i høyt antall iallegall. OffroadLAN neste helg Lenke til kommentar
Duqe Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Er amentio kunde. Bestillt alle komponentene som skal sitte i kabinettet mitt. De sendte meg først en pakke med hk og psu. Så 1-2 dager etter fikk jeg hdd, dvd-brenner'n og ram. Nå venter jeg på siste pakken. Med Noctua NH-U9F, Q6600 og XFX 8800GTS. Har en mistanke om at disse komponentene blir sendt fra norek denne gangen. Forrigje pakke var fra hattelco (lageret er en liten kjøretur unna) Håper norek ikke er sene med mine komponenter. Alt er på lager i høyt antall iallegall. OffroadLAN neste helg 9533153[/snapback] De er sene, har ringt til amentio og det kunne ta ca 2-3 uker, måtte til slutt velge noe annet tilsvarende. Lenke til kommentar
Spirograf Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Bestilte varer fra Komplett forleden, og ordren sto fortsatt til Åpen i går. Siden jeg ville ha varene til helga, avbestilte jeg der og bestilte det samme hos MPX. Varene derfra er allerede på vei, så det er massiv forskjell på disse 2 leverandørene der. Kostet meg litt ekstra, men det var det verdt Lenke til kommentar
tAno16 Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Duqe, takk for hjelpa. Ringer de selv når jeg kommer hjem, og kansellerer den siste leveringa. Så bestiller jeg det siste fra netshop, og satser på at det vil komme neste uke engang. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Pakken min er fortsatt ikke sendt .. Argh! Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 sendte mail nå og sa jeg vurderte elkjøp. fikk faktisk til svar att han anbefalte meg å gå dit å kjøpe hvis de kunne levere med en gang.. skjønner ikke hvordan dere som "truer" med å handle en annen plass får varer sendt. skulle bare se hva de svarte Lenke til kommentar
riroil Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Om ikke lenge så har Komplett fått tingene på plass tenker jeg og innen 3 mnd er alt glemt og kundene vender tilbake. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 (endret) Om ikke lenge så har Komplett fått tingene på plass tenker jeg og innen 3 mnd er alt glemt og kundene vender tilbake. 9533850[/snapback] Det er sikker korrekt, og noe KompLotto "spekulerer i". PS. Sendte selv en "sinna mail" etter 3 uker "Åpen" på en ordre med alt på lager (ikke hast), men de ler sikkert av den nå (Salg KompLotto). Edit: Fikk svar som bekreftet alt som er sagt/skrevet om KompLotto/JokerNord. Hei, Vi kan dessverre ikke si noe om når vi kan forvente å sende din bestilling. Alt vi har av informasjon et at lageret jobber med ordre med forventet sendingsdato 28 August - 19 September. Vi beklager virkelig at vi ikke kan gi bedre informasjon. Det betyr at de som da får varen(e) ila kort tid kontra de som må vente i ukesvis plukkes etter "random-prinsippet". Genialt! Endret 20. september 2007 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
Marsan Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Henta komplettvarene mine i går (mobil og minnekort) bestillt 5/9-07. Morsomt å se at de har endret måten ting blir pakket på. Det ser ut som om det er roboten som har pakket. Istede for masse pappstrimler og rot så har roboten klistret en plastpose over delpakkene og klistret den ned i hovedpakken. Veldig praktisk vil jeg si. Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Den roboten altså. Det er bedre å imponere for seint enn aldri... Lenke til kommentar
yngves Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 I dag 20/09 fikk jeg endelig min hente-SMS på varene bestilt 13.08. Helt fantastisk god leveringstid. Fikk forresten for to uker siden et råd fra komplett selv om å kanselere, da de ikke viste i det hele tatt når varene kunne sendet Lenke til kommentar
Mez Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Marsan: Roboten pakker jo ikke selve pakken, det roboten gjør er å plukke frem esker med varer - slik at plukkingen på plukkestasjonene går kjappere. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 I dag fikk jeg hentet de to bærbare maskinene jeg bestilte på Søndag. Ser ut som jeg har vært heldig i KompLOTTO Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Marsan: Roboten pakker jo ikke selve pakken, det roboten gjør er å plukke frem esker med varer - slik at plukkingen på plukkestasjonene går kjappere. 9535233[/snapback] Ja, det er jo teorien bak innføring av robot(er). Men jeg tror de som kodet styringsprogrammet ikke helt forstod spec'en, eller som jeg har antydet tidligere. Spec'en var feilsendt fra Norsk Tipping.. :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå