OnetroM Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Når jeg ser hvor sinnsykt enkelte hisser seg opp her så er jeg glad min ordre ikke var noe hastesak. Tok ca tre uker, men nå fikk jeg sms fra posten. Ta en liten stopp i bakken og pust godt ut. Det er tross alt ikke liv om å gjøre, bare en dings til PC-en din Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Har ikke hastverk jeg heller, og er sikker på at det ivertfall vil ta minst en uke til.. Men jeg smører meg med tolmodighet og gir komplott en sjanse Lenke til kommentar
Nessi Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 (endret) huff å jeg som har bestil Tv som jeg er stresset på å få Bestilte for litt over en uke siden, tror dere jeg må vente lenge? vurderer å avbestille. Endret 19. september 2007 av Nessi Lenke til kommentar
probin Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Jeg bestilte meg deler for 18 tusen den 5. desember.. har ringt 2 ganger. men ikke fått tinga mine enda :/:/.. ikke så ille som fleste av dere sikkert.. men plager meg syyykt.. jeg har i alle fall fått mail fra dem av at dem beklaga seg... han i tlf sa at delene skulle komme innen 2 uker fra da de bestilte.. og det har gått 2 uker idag. .så nå venter jeg spent .. Lenke til kommentar
nPulz Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 5. desemger probin? Det er jo sånn 9 mnd siden Lenke til kommentar
jahnkare Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 #@"##¤%! Venter fortsatt på min PC bestilt fra Amentio 10. August. Lurer på om jeg kan "overføre" ordren min til Komplett, så den kanskje får litt høyere prioritet :\ 9522120[/snapback] Hvorfor i all verden har du ikke pratet med dem om det for lenge siden? 9524921[/snapback] Hvor sa jeg at jeg ikke hadde kontaktet dem? Har vært på tlf. med Amentio 2-3 ganger hver av de par siste ukene. 9525285[/snapback] Da vet du vel hva som holder den tilbake også da... Hadde noen samtaler med dem i forrige uke for å finne ut hvorfor enkelte av mine deler ikke var sendt, og fant ut at det var noe som ikke var på lager. Amentio har mye de kunne forbedret med systemet sitt, spesielt med tanke på informasjon om status på ordre. Men jeg er likevel fornøyd pga at jeg fikk gode svar fra dem over telefon. Lenke til kommentar
pcp160 Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Hva i allverden er det som foregår? Nå står ordren som "SE på eller endre" igjen? Jeg sverger jo på at det stod SENDT tidligere idag!! Har sjekket mailen, og har ikke fått noenslags bekreftelses mail... 9522863[/snapback] He he, så NÅ skjønner du kanskje hva folk klager for likevel da...? Lenke til kommentar
abrj Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Det jeg ikke skjønner, er hvorfor enkelte får delene kjempefort, mens andre må vente vinter og vår på delene sine, selv om det er like deler de bestiller... Lenke til kommentar
probin Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 5. desemger probin? Det er jo sånn 9 mnd siden 9526176[/snapback] hahaha:p.. mente september:P.. høhø.. sånn kan det gå med hastverk på jobben:P.. Lenke til kommentar
Northlander Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Can't believe it ! Bestilte Din side PC den 1.09.. Bestillingen sto som åpen, og that's it. Sendte mail til Komplett idag der jeg sa jeg sterkt vurderte tilbud fra andre, og vips, nå står den som frigjort for plukk Noen her som vet gangen i det ? Blir delene plukket, og lagt i ny kø for produksjon, eller har dem begynt å sette den sammen ?? Når kan jeg forvente å få nylekene ?? Har bestilt posten hjem på kvelden. Northy 9517681[/snapback] Det er gått over 2 døgn, og ordren står fortsatt som "Frigjort for plukk" Slett ikke bra... Northy Lenke til kommentar
loddebolten Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Bestilte 2 rambrikker i går..De er plukket og sent i dag.! (betalte med visa). Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Står at min pakke skal sendes i dag, er ikke det litt sent for det nå? Lenke til kommentar
bosannes Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Står at min pakke skal sendes i dag, er ikke det litt sent for det nå? 9527752[/snapback] De har vistnok (best for dem) døgnbemanning nå om dagen. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Bestilte to bærbare datamaskiner på Søndag, de blei sendt på Tirsdag og jeg får de nok i morgen. Dog synes jeg egentlig at de kunne ha blitt sendt på Mandag. PS(data) eller MPX ville nok ha sendt pakka på Mandag. Lenke til kommentar
probin Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 når jeg snakket med dem på telefonen.. sa dem at komplette Pc-er, skjermer, bærbare osv.. blir funnet med en gang og sendt dagen etter du bestiller.. men når du bestiller flere forskjellige deler under samme bestilling tar det lenger tid. for det er som dem sier.. mye surr på lageret, så dem må finne tinga dine på en helt annen måte :/... så når nye systemet dems er i orden. vil roboten finne delene igjen ... (det kan hende jeg tar noe feil.. men det var omtrent det dem sa til meg) Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 jestilte to bærbare datamaskiner på Søndag, de blei sendt på Tirsdag og jeg får de nok i morgen. smile.gif Dog synes jeg egentlig at de kunne ha blitt sendt på Mandag. PS(data) eller MPX ville nok ha sendt pakka på Mandag. tror nok du bare skal være fornøyd jeg. Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Da får jeg stipendet mitt utbetalt om et par dager.. Nå begynner det å haste litt med den skjermen, Komplett! Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Står at min pakke skal sendes i dag, er ikke det litt sent for det nå? 9527752[/snapback] De har vistnok (best for dem) døgnbemanning nå om dagen. 9527940[/snapback] "1 stk har forventet sendingsdato 2007-09-19" STILL NOTHING I FUCKING NEED THAT HARDDRIVE! Og komplett er eneste som leverer til custom postkontor - eller? Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 (endret) enda en deltaker i KompLotto Endret 19. september 2007 av Simkin Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Hahahaha :D -- .. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå