Gå til innhold

Komplett - utrolig lang leveringstid

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg bestillte varer søndag den 2. september, ordren står soom åpen enda... Hvis jeg er HELDIG sender de den på på mandag, posten får sendt besjed på tirsdag, og jeg plukker den opp på onsdag. Det er 17 dager etter jeg bestillte.

Herregud jeg er lei komplett nå...

Lenke til kommentar

Bestilte nå i god formening om at jeg ikke vil ha bruk for den nye pcen før 4. Oktober uansett.

Syntes forøvrig det er utrolig dårlig av komlett. har flere venner som sitter og venter på deler nå. Og de har ventet lenge. =\

Så lenge min kommer innen 3 uker - får jeg bare akseptere det. >_<

Lenke til kommentar
Kanskje tiden er inne til å stoppe å flame komplett og heller se på de folkene som fortsatt etter 3 måneder med klaging og syting om Komplett fortsatt velger å bestille derfra!!

Sier vel mere om dem enn om Komplett.

det er KUN EN ENESTE grunn til att jeg har en ordre liggende hos komplett akkurat nå, og det er pga av finansierings ordningen deres. hadde de andre vært like lettvinne som komplett sin, hadde jeg handlet en annen plass.

Endret av Simkin
Lenke til kommentar

Etter å ha ventet i snart 3 uker har jeg bestemt meg for å avbestille. Har vært litt opptatt i det siste så har ikke brydd meg noe særlig. Men 3 uker er for lenge når bestillingen står fortsatt på "åpen" status. Har ringt og spurt 2 ganger og de lovte å sende ut den uka her. Men det har ikke skjedd. :hrm:

Lenke til kommentar

Jeg vil bare si at hvis ikke Komplett.no greier å levere i løpet av 1 uke som jeg har erfart,så er det bare å avbestille.Jeg har handlet en del på nett men aldri ventet over 1 uke på levering.Sitter her med deler jeg bestilte fra mpx og shg som leverte etter noen få dager,men gjorde tabben da jeg brukte Komplett.no.Hvis dere vil ha varene innen 1 uke så styr unna Komplett.no.Jeg bestilte deler fra USA som var på posten i løpet av 5 dager mens Komplett .no ikke greier det, som ligger noen "steinkast" unna.Helt bak mål spør du meg.

Lenke til kommentar
...heller se på de folkene som fortsatt etter 3 måneder med klaging og syting om Komplett fortsatt velger å bestille derfra!!

Sier vel mere om dem enn om Komplett.

9498297[/snapback]

Å nei du, vi gir oss ikke så lett :ermm: Jeg kjøpte en "kupong" i komplotto til ca 250,- natt til fredag og valgte billigste forsendelse, altså brev som frakt. Kl 12.00 fredag ble den pakket og sendt, og i dag lørdag, sånn i 09.00 tiden lå den i postkassen hos meg (i nord-norge) Altså under 30 timer fra bestilling til levering.

Med de ekstremt varierende leveringstidene har det jo blitt spennende å handle hos komplett :dribble:

Ok, den egentlig grunnen til at jeg ga de en sjanse til var at de er de eneste som tilbyr brevfrakt og hadde varen på lager til ok pris.

Har forøvrig en mistanke at varer det går mye av, la oss si "topp 100", har de lagt lett tilgjengelig på lageret, slik at disse ikke får forsinkelser. Inneholder ordren derimot 1 vare som ikke er på den listen, blir det straks store forsinkelser. Men som sagt, det er bare en teori jeg har.

Lenke til kommentar
Bestilte i natt igjen til Postautomaten til Oslo S, denne er frigjort for plukk, og er klar til sending, noen som vet om Komplett kjører ut til Oslo på en lørdag??

9499163[/snapback]

De bruker tydeligvis all sin tid på å servere deg raskt, så vi andre må sitte i kø ;)

Mer seriøst: utrolig at de er så sykt raske med å levere til den boksen i Oslo, når alle andre får grå hår i denne køen her. Vanvittig kundebehandling altså

Det kan tyde på at du har rett i teorien din Arctic, at populære varer sendes raskest. Bestillingen min er litt sær, så her må jeg sitte og tvinne tommeltotter.

Endret av zonko
Lenke til kommentar

Synets faktisk at komplett får unødig mye kritikk her og tildels "useriøse" hint som "kompLotto " :nei:

Joda det har gått tregt i en peiode nå,muligens for tregt,men det har sin årsak grunnet ombygging/omlegging.

Dette vet jo de fleste og en burde da ta høyde for det ved bestilling og enten regne med treghet eller bestille fra andre.

Erfaringsmessig så er jo komplett normalt sett på høyde med de fleste webbutikker både når det gjelder lev og service .

Lenke til kommentar

jeg bare håper alt er i orden før jul jeg. Kjedelig å komme på julaften uten halvparten av pakkene min :D hehe

Har det kommet noen info om at maskinen fungerer som den skal og at de prøver å hente seg inn igjen? eller er maskinen deres fortsatt ikke i rute slik at de kommer til å fortsette med å ligge 3-4 uker etter skjema?

Lenke til kommentar
jeg synes kritikken er helt på sin plass..

9500101[/snapback]

Det er opp til deg,jeg synest bare at kritikken til tider blir for oppblåst her på forumet,om det gjelder en butikk som i en priode går tregt selv om en vet grunnen før en bestilte,brukere som ikke fikk ting slik de ønsker,bruk av forum til å "presse" webshopper osv osv :hmm:

Endret av Snekker`n
Lenke til kommentar
Joda det har gått tregt i en peiode nå,muligens for tregt,men det har sin årsak grunnet ombygging/omlegging.

9500084[/snapback]

Det er så. Men de fleste som klager sin nød her i tråden (som meg) hadde selvfølgelig ikke lagt inn en ordre hvis vi visste om dette på forhånd. Og det er jo hovedsaklig det kritikken går på; at de tar i mot orden og later som ingenting (og endog setter en 'normal' leveringstid som overskrides med flere uker) enda de vet det er enorme leveringsproblemer.

Det er ikke alle som henger i web- og butikkdiskusjonsforumet daglig, så for meg var leveringsproblemene helt ukjent. Helt til varen var bestilt og leveringstid overskredet til de grader. Da skulle jeg klage min nød i en tråd her fordi jeg synes det var utrolig frekt og arrogant å opptre slik Komplett hadde gjort, og fant tilfeldigvis denne tråden.

En ting er sikkert; jeg har kjøpt min siste vare hos Komplett. Jeg gir ikke mine surt tjente penger til firmaer som behandler kundene som dritt. Jeg har handlet mye både på nett og butikk på mine 35+ år og har aldri vært i nærheten av et firma som opptrer så uredelig som Komplett har gjort nå.

Hadde de opplyst om forsinkelsene og satt en i nærheten av realistisk leveringsdato hadde det ikke vært noe å bråke om i det hele tatt selvfølgelig. Men det er akkurat det de ikke har gjort - helt bevisst - for å holde flest mulig folk på gress til de klarer å få levert varene og dermed får pengene sine.

Endret av TheCooler
Lenke til kommentar

9500084[/snapback]

Det er så. Men de fleste som klager sin nød her i tråden (som meg) hadde selvfølgelig ikke lagt inn en ordre hvis vi visste om dette på forhånd. Og det er jo hovedsaklig det kritikken går på; at de tar i mot orden og later som ingenting (og endog setter en 'normal' leveringstid som overskrides med flere uker) enda de vet det er enorme leveringsproblemer.

Det er ikke alle som henger i web- og butikkdiskusjonsforumet daglig, så for meg var leveringsproblemene helt ukjent. Helt til varen var bestilt og leveringstid overskredet til de grader. Da skulle jeg klage min nød i en tråd her fordi jeg synes det var utrolig frekt og arrogant å opptre slik Komplett hadde gjort, og fant tilfeldigvis denne tråden.

En ting er sikkert; jeg har kjøpt min siste vare hos Komplett. Jeg gir ikke mine surt tjente penger til firmaer som behandler kundene som dritt. Jeg har handlet mye både på nett og butikk på mine 35+ år og har aldri vært i nærheten av et firma som opptrer så uredelig som Komplett har gjort nå.

Hadde de opplyst om forsinkelsene og satt en i nærheten av realistisk leveringsdato hadde det ikke vært noe å bråke om i det hele tatt selvfølgelig. Men det er akkurat det de ikke har gjort - helt bevisst - for å holde flest mulig folk på gress til de klarer å få levert varene og dermed får pengene sine.

9500134[/snapback]

Nå sier jeg ikke at det gjelder alle :)

Og selvfølgelig brurde netbutikken det gjelder i hvert tilfelle legge ut ino om dette på sin side,nå vet jeg ikke om Komplett har gjordt det.

Om de ikke har orientert og en kunde da handler i beste tro blir kritikken selvsagt berettiget.

Men for meg virker det som om noen tar sjansen vel vitende om at ting går tregt i en periode og så hopper til å kritisere,de burde vel heller kritisere seg selv for å handle mot bedre viten :)

EDIT: sjekket forsiden deres nå og kunne ikke finne noe dær som indikerte dette,det burde det absolutt stå.

Feks; grunnet utbygging/ombygging forventes det en del lengre leveringstid enn normalt .

Endret av Snekker`n
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...