Mez Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Tipper dette er måten man prioriterer på: Pakketype: f.eks servicepakke, bedriftspakke dør-til-dør osv har forskjellige prioriteringer. Betalingsmåte: oppkrav/kontant er lavt prioritert, kreditt/fakturakunder høyt prioritert - betaling med kort et sted midt i mellom? Lenke til kommentar
Nonsens Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Hvor lenge man har vært kunde har neppe noe særlig å si. Jeg la inn min første ordre hos Komplett i Februar 2001 og min siste (siste Komplett-ordre noensinne sannsynligvis...) ordre som jeg la inn i august sto i tre uker uten at noe skjedde før jeg slettet den. Men det er jo godt mulig at de prioriterer 'storkunder' fremfor folk som handler jevnt og trutt for mindre beløp år etter år. Lenke til kommentar
Wolfman83 Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 (endret) betalte med visa for 3 uker siden, og fortsatt står orderen åpen! Det jeg kjøpte var en bærbar og en minnebrikke til denne. Har vært kunde hos komplett siden rundt 2000, og har handlet litt nå og da siden den gang. Virker ikke som jeg blir prioritert hvertfall Endret 14. september 2007 av Wolfman83 Lenke til kommentar
_Daniel_ Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 (endret) Daniel: da har jeg ikke peiling, kanskje snøfreser teorien min stemmer? 9492468[/snapback] Faktisk det jeg kom fram til jeg også 9492486[/snapback] hehe, men kom til å tenke på at det må være en eller annen form for prioritering? Ting tyder på at det ikker er prisen det kommer an på, og heller ikke antall varer man bestiller. Kanskje er det hvor lenge man har vært kunde av komplett, eller hvor mye man har handlet for i fortiden som bestemmer? Daniel: når ca ble du kunde? 9492504[/snapback] Ble kunde for 4 år siden tror jeg det er.. Har handlet der for ca 15.000 +/- Endret 14. september 2007 av _Daniel_ Lenke til kommentar
_Daniel_ Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Jeg starter å bli litt engstelig nå.. Det står forsatt, frigjort for plukk, og det er 1 og en halv time til den skal være i Oslo.. Men, har hørt om flere som har fått pakka sendt, at dem bare har glemt og oppdatere statusen.. Det kan jo godt hende siden dem har et helvette med å gjøre der borte.. Lenke til kommentar
Wolfman83 Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Jeg starter å bli litt engstelig nå.. Det står forsatt, frigjort for plukk, og det er 1 og en halv time til den skal være i Oslo.. Men, har hørt om flere som har fått pakka sendt, at dem bare har glemt og oppdatere statusen.. Det kan jo godt hende siden dem har et helvette med å gjøre der borte.. 9492766[/snapback] begynner osgå å bli litt engstelig, ordrestatus har stått "åpen" siden midten av august Lenke til kommentar
_Daniel_ Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Jeg starter å bli litt engstelig nå.. Det står forsatt, frigjort for plukk, og det er 1 og en halv time til den skal være i Oslo.. Men, har hørt om flere som har fått pakka sendt, at dem bare har glemt og oppdatere statusen.. Det kan jo godt hende siden dem har et helvette med å gjøre der borte.. 9492766[/snapback] begynner osgå å bli litt engstelig, ordrestatus har stått "åpen" siden midten av august 9492777[/snapback] haha.. Ja.. Men nå har min forsatt kommet et lite stykke forbi din.. =P Lenke til kommentar
Wolfman83 Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 hehe ja den har i grunn det. Tror det skal gå rimelig kjapt fra de begynner å plukke til de får sendt den av gårde.. Har hvertfall brukt å gå kjapt Lenke til kommentar
_Daniel_ Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 hehe ja den har i grunn det. Tror det skal gå rimelig kjapt fra de begynner å plukke til de får sendt den av gårde.. Har hvertfall brukt å gå kjapt 9492807[/snapback] Får da håpe det... Som sagt av Mez, så kanskje dem prioriterer av hvordan du sender den.. Det tror jeg også, med tanke på at jeg feks har betalt ekstra for å få den dagen etter jeg bestilte, så skal dem jo holde det.. Men det med vanlig servicepakke, det blir jo forsatt feil det også, for man betaler jo også får det.. Lenke til kommentar
FrilanserBob Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Det er greit at de skal få denne robotsaken opp å gå, men når de ikke får kjørt inn den må de se til å sette doble og tredoble skift på gjennom hele døgnet til å plukke manuelt og sende. Er ren og skjær idioti å gå så fort over som de har gjort. Lenke til kommentar
pcp160 Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Det skulle jo bare mangle om ikke postautomat/hentebu ble prioritert. Dette er den eneste leveringsformen der KompLotto faktisk lover noe som helst, og dermed også bryter sine egne betingelser dersom det tar mer enn 4/3 timer (Eller samme dag Oslo, hvis bestilt før 10) Velger man levering via oppkrav eller forhåndsbetalt postpakke melder man seg i praksis på webshop avdelingen til JokerNord, og de bryter ikke annet enn våre forventninger når det tar en 3-4 ukers tid. Det er alltid surt når Lottorekken viser seg å innholde feil tall, men jeg har jo da ikke blitt lovet noe, slik de som bestiller til automat har... Men jeg lurer på en ting, det er jo sikkert en del hobby-jurister, og folk som generelt kjenner godt til kjøp og salg her. Har man i det hele tatt noe å fare med når butikker ikke innfrir leveringsløftene, og i så fall hva/hvordan vil være naturlig? Lenke til kommentar
_Daniel_ Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Jeg ringte dem nå, fikk svar overaskende fort.. Spurte om det var mulighet for at pakka mi ble sendt idag.. Både ja og nei sa han.. Kan hende det kommer på med dette lasset som skal til Oslo nå, eller så blir det imorgen. Så spurte jeg om hvorfor dem hadde så store problemer med forsinkelser osv. ( bare for å spørre lissom ) så svarte han, vi har gjort en ombygging vi har feilberegnet litt på, og i uke 40, om 3 uker skal alt være som normalt. Lenke til kommentar
Wolfman83 Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 (endret) Jeg ringte dem nå, fikk svar overaskende fort.. Spurte om det var mulighet for at pakka mi ble sendt idag.. Både ja og nei sa han.. Kan hende det kommer på med dette lasset som skal til Oslo nå, eller så blir det imorgen. Så spurte jeg om hvorfor dem hadde så store problemer med forsinkelser osv. ( bare for å spørre lissom ) så svarte han, vi har gjort en ombygging vi har feilberegnet litt på, og i uke 40, om 3 uker skal alt være som normalt. 9492957[/snapback] hehe om 3 uker ja.. lurer på hvor mange kunder som gidder å vente 6-7 uker på at komplett skal innfri? De kundene som gidder å vente så lenge må enten være die-hard komplett patrioter eller rett og slett være noe mindre med! Fatter ikke at det er mulig av komplett å håne oss kunder på denne måten? I stedet for å nevne dette på siden sin, så reklamerer de i stedet for "ukens tilbud", ufattelig kynisk og dårlig gjort Skal avbestille i løpet av dagen og kjøpe de samme varene på pcutstyr.no som har bekreftet at de ikke påvirkes av kompletts lagerrot. Endret 14. september 2007 av Wolfman83 Lenke til kommentar
_Daniel_ Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Jeg ringte dem nå, fikk svar overaskende fort.. Spurte om det var mulighet for at pakka mi ble sendt idag.. Både ja og nei sa han.. Kan hende det kommer på med dette lasset som skal til Oslo nå, eller så blir det imorgen. Så spurte jeg om hvorfor dem hadde så store problemer med forsinkelser osv. ( bare for å spørre lissom ) så svarte han, vi har gjort en ombygging vi har feilberegnet litt på, og i uke 40, om 3 uker skal alt være som normalt. 9492957[/snapback] hehe om 3 uker ja.. lurer på hvor mange kunder som gidder å vente 6-7 uker på at komplett skal innfri? De kundene som gidder å vente så lenge må enten være die-hard komplett patrioter eller rett og slett være noe mindre med! Fatter ikke at det er mulig av komplett å håne oss kunder på denne måten? I stedet for å nevne dette på siden sin, så reklamerer de i stedet for "ukens tilbud", ufattelig kynisk og dårlig gjort Skal avbestille i løpet av dagen og kjøpe de samme varene på pcutstyr.no som har bekreftet at de ikke påvirkes av kompletts lagerrot. 9493031[/snapback] Dette her stopper ikke meg til å forsette å være kunde hos dem.. Dem har god service, svarer på det jeg spør om, er det noe galt med noe utstyr, sendes det bare tilbake også får jeg nytt.. Alt dette skjer jo pga de vil forbedre seg sånn at kunder som oss skal få mindre tid til å vente på varen. Men dem har bare bommet ganske bra på tiden.. =P Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 hehe ja den har i grunn det. Tror det skal gå rimelig kjapt fra de begynner å plukke til de får sendt den av gårde.. Har hvertfall brukt å gå kjapt 9492807[/snapback] Det tok en uke for meg fra frigjort for plukk til den ble sendt. Det jeg bestilte var garantert "robotmat". Lenke til kommentar
Wolfman83 Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Dette her stopper ikke meg til å forsette å være kunde hos dem.. Dem har god service, svarer på det jeg spør om, er det noe galt med noe utstyr, sendes det bare tilbake også får jeg nytt.. Alt dette skjer jo pga de vil forbedre seg sånn at kunder som oss skal få mindre tid til å vente på varen. Men dem har bare bommet ganske bra på tiden.. =P 9493058[/snapback] Hjelper ikke med god service når personen som burde ha vært å plukket varene på lageret sitter i telefonen og svarer på klager! Har selv hatt god erfaring med å sende tilbake defekte varer til komplett, men det har jeg også hatt andre steder! Komplett har ikke lenger monopol på god service. Det er ikke tiden de har bommet på, men det er hele gjennomføringen som er feil. Skulle tro at ingen av dem hadde vært med på å implementere et nytt system før, for dette er grove organisatoriske feil det er snakk om. Implementeringen er helt feilslått og de er heller ikke i stand til å korigere feilen, ved feks å sette inn flere folk som skal få unna varene til folk. Det har de ikke tenkt på i heletatt, eller så er de så gjerrige at de lar kundene seile sin egen sjø. Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Dette her stopper ikke meg til å forsette å være kunde hos dem.. Dem har god service, svarer på det jeg spør om, er det noe galt med noe utstyr, sendes det bare tilbake også får jeg nytt.. Alt dette skjer jo pga de vil forbedre seg sånn at kunder som oss skal få mindre tid til å vente på varen. Men dem har bare bommet ganske bra på tiden.. =P 9493058[/snapback] Da gir du heller ikke Komplett insitament til å sikre at slike "uhell" og forsinkelser skjer i framtida. Dersom Komplett får den erfaring at kundene er lojale nesten uansett hva vi gjør, da vil de neste gang de skal gjøre en endring/omlegging være like lempfeldige i planlegging og gjennomføring (rett og slett fordi skikkelig planlegging/gjennomføring koster penger, noe man helst vil redusere så mye som mulig). Nei, av hensyn til at Komplett skal levere kvalitet framover bør man bare unntaksvis handle der i en periode framover. Komplett tåler litt motgang, og det skjerper bare kvalitet og priskonkurranse i det norske markedet. Lenke til kommentar
_Daniel_ Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 (endret) Da var pakka sendt... Da er den på Oslo S innen 2 timer For dere som vil ha kjapp sendelse som bor i Oslo, betal ekstra og få den dagen etter.. =) Ordrestatus: Sendt Ordre plassert: 2007-09-13T23:23 WEB Endret 14. september 2007 av _Daniel_ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 (endret) Jeg ringte dem nå, fikk svar overaskende fort.. Spurte om det var mulighet for at pakka mi ble sendt idag.. Både ja og nei sa han.. Kan hende det kommer på med dette lasset som skal til Oslo nå, eller så blir det imorgen. Så spurte jeg om hvorfor dem hadde så store problemer med forsinkelser osv. ( bare for å spørre lissom ) så svarte han, vi har gjort en ombygging vi har feilberegnet litt på, og i uke 40, om 3 uker skal alt være som normalt. 9492957[/snapback] hehe om 3 uker ja.. lurer på hvor mange kunder som gidder å vente 6-7 uker på at komplett skal innfri? De kundene som gidder å vente så lenge må enten være die-hard komplett patrioter eller rett og slett være noe mindre med! 9493031[/snapback] Wolfman har talt! Kan denne plansjen gi ett svar? Endret 14. september 2007 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
Wolfman83 Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Wolfman har talt! Kan denne plansjen gi ett svar? hum mener du at folk som venter 6-7 uker på kompletts leveringer er kroniske brukere av hånd-lotion? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå