nebrewfoz Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Folk må da ha tolmodighet når de bestiller over nettet. At de sender pakken 2 dager etter bestilling, er da akseptabelt? Komplett har tross alt veldig mye å gjøre. Og mangler sikkert noen ansatta pågrunn av sommeferie. 9003681[/snapback] Ja, kanskje vi bare har hatt det for godt? Bestillinger som ble lagt inn på søndag, ble plukket og sendt i løpet av mandag. Sånn var Komplett før, med noen få unntak. Enten kan vi leve med det, eller vi kan prøve andre leverandører. Hvis Komplett har for mye å gjøre, så bør vi kanskje hjelpe dem ved å ikke legge inn så mange bestillinger ...? Og unngå dem helt om sommeren, slik at de kan ta ferie? Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Hvis Komplett har for mye å gjøre, så bør vi kanskje hjelpe dem ved å ikke legge inn så mange bestillinger ...? Og unngå dem helt om sommeren, slik at de kan ta ferie? 9008311[/snapback] Det har jeg gjort. For alltid egentlig. Har funnet noen andre leverandører som er mye bedre Lenke til kommentar
Crizpy Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Jeg bestilte et skjermkort fra komplett på en tirsdags kveld. Var klart til å hentes på mitt postkontor ettermiddagen på onsdagen. Utrolig rask leverings tid spør du meg =) Sendte også inn et skjermkort til service for et par dager sida, og fikk allerede mail i dag om at det var en garanti sag, og at jeg får et myyye bedre skjermkort helt gratis, bare fordi de ikke fører den varen lengre. Er utrolig fornøyd med komplett, har aldri hatt dårlige erfaringer, og jeg trur egentlig ikke de har råd til å drite seg ut i den bransjen her, siden det kommer 5 emner på 4 forskjellige forum dagen etterpå Men selfølgelig kan det skje glipp i systemet, men komplett har vist velig bra service til meg i hvertfall. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Ja, kanskje vi bare har hatt det for godt? Bestillinger som ble lagt inn på søndag, ble plukket og sendt i løpet av mandag. Sånn var Komplett før, med noen få unntak. Enten kan vi leve med det, eller vi kan prøve andre leverandører. Hvis Komplett har for mye å gjøre, så bør vi kanskje hjelpe dem ved å ikke legge inn så mange bestillinger ...? Og unngå dem helt om sommeren, slik at de kan ta ferie? Ja, det var absolutt en god ide Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Faktisk virker det som returavdelingen er mer effektive. Sendte tilbake et hovedkort (som jeg var så dum å bestilte akkurat det) forrige lørdag. på tirsdag fikk jeg mail om at det var mottatt og igår fikk jeg pakkesporingsnummer på et nytt kort. Nå er det i Oslo. 1 Lenke til kommentar
Oly Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 (endret) Jeg skal ikke klage stort etter å ha lest flere eksempler her, men ordren min var åpen en hel dag før den ble pakket. Hadde den blitt sendt samme dag som jeg bestillte pakken, kunne jeg forvente å få pakken i morgen. Men så kommer onkel søndag inn i bildet, da alle leveranser står stille av naturlige årsker. Men min hovedgrunn til å handle på komplett, er ikke for de er noe billigere enn andre webshopper, men for pga deres stoooore lager kan jeg bestille alt på en webshop, i stede for å fordele bestillingen på flere webshopper. Jeg har gode erfaringer med komplett angående retursaker derimot, vet ikke om andre webshopper er like seriøse (etter min erfaring) på dette området som komplett. Endret 13. juli 2007 av Oly Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Ordren min er åpen på tredje dagen nå. Og ja, det er massevis på lager. Lenke til kommentar
Fishboone Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Handla 2 ganger denne uka. Ferdig til henting i postautomaten i løpet 3-4 timer. Lenke til kommentar
pcp160 Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Handla 2 ganger denne uka. Ferdig til henting i postautomaten i løpet 3-4 timer. 9071020[/snapback] Og jeg tenkte jeg skulle benytte meg av denne automaten selv, siden jeg skulle kjøre fra Oslo og forbi Sandefjord i går. Og da også være sikker på å slippe uviss leveringstid som jeg har opplevd litt for ofte i senere tid. Bestilte da kl 13, slik at pakken skulle være klar i god tid før jeg kjørte nedover. Komplett Infosenter:Pakken kan så hentes ved valgt automat ved at du taster inn den tilsendte koden. Automatene er alltid åpne så du kan hente pakken når du måtte ønske. For henteautomaten i Sandefjord er det 3 timers leveringstid mandag - fredag kl. 06.00-20.00 - samt lørdag om du bestiller mellom kl. 11-14 for postautomaten i Oslo må du bestille før kl. 10 på hverdager for å få pakken din samme dag. Men tror dere jeg har pakken i bilen nå, eller står ordren urørt fortsatt nå over 24 timer senere..? Begynner å få nok av tull fra denne butikken nå, men desverre har de et utvalg som litt for ofte passer mine ønsker, selv om jeg har begynt å benytte Netshop og Digital Impuls dersom det er mulig. Leveringstiden der har vært MYE bedre, og Netshop vet jeg ikke, men Digital Impuls har hatt utmerket service når det har vært problemer. Lenke til kommentar
lupah Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Jeg har også opplevd treg leverings- og behandlingstid med Komplett i det siste. Veldig synd egentlig, har hatt et meget godt inntrykk av de og alltid handlet gaver, pc-komponenter osv der. Jeg bestilte en pc-pakke den 7. juli, nå har det gått 2 uker og den har ikke blitt sendt enda. Greit nok at det tar tid å sette sammen pc-en, men 2 uker? Jeg hadde forventa 3-4 dager, maks en uke, så ville den bli sendt. Men den gang ei. Begynner å bli utålmodig. Jeg fikk forøvrig som svar fra support at de var 3-4 dager etter skjema. Litt rart når folk opplevde dette i juni?? :S Sendte enda en mail til support for 2 dager siden og fikk da som svar at 2 uker var vanlig for pc-er som skal bygges av de. Om det skal ta så lang tid burde de hvert fall opplyse om det, men merkelig at support-folka kommer med varierende svar. Et annet problem jeg har hatt; Sendte en vare i retur rundt 17. juni, og har enda ikke fått penger inn på konto for den tross flere mails til support. Altså over en måned på å få fiksa en retur-sak? Helt tydelig at de har store problemer for tiden. Må til slutt nevne at en musematte jeg bestile for ca. en uke siden ble sendt og levert sykt raskt! Skjønner ikke hvordan leverings- og behandlingstidene kan sprike så mye. Vurderer å bestille fra en annen webshop neste gang jeg trenger noe. Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 De brukte bare noen få dager på å bygge pcen til en kamerat av meg for en måneds tid siden. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Min bestilling lå åpen hos komplett i 2-3 dager her for 1 uke siden. På en annen side, det er ferie, og jeg går ut i fra den hadde lagt minst 5 ganger så lenge her. (Jobber ikke i kommunen, men mot... ) Lenke til kommentar
rallern Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Sist jeg bestilte fra komplett gikk det under en dag før jeg fikk pakken! Å jeg bor i Nord-Norge! Det kaller jeg service! Har aldri vært plaget med komplett sine leveringstider. Har bestilt mye der i fra de siste 5-6 årene. Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Tror det kommer an på hva du skal ha. Jeg bestilte en minnebrikke til laptopen. Betalte rundt kl 12 på en vanlig ukedag og bestilte med fremsending som brevpost. Dagen etter hadde jeg den i hånda!. Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Tror det kommer an på hva du skal ha. 9110539[/snapback] Problemet er at det ikke alltid er klart på forhånd hva det er som går raskt og hva det er som tar tid ... Inntil videre bruker jeg konkurrentene dersom de ikke har priset seg helt ut, da. Nå sist var det NetShop som tjente på det. Men nå er vel Komplett-folka ferdig med å snekre stadion, så nå er de vel snart tilbake i normalt gjenge, kanskje? Lenke til kommentar
lupah Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Men nå er vel Komplett-folka ferdig med å snekre stadion, så nå er de vel snart tilbake i normalt gjenge, kanskje? 9132165[/snapback] Haha, ser for meg de pc-folka bygger en stadion Lenke til kommentar
pcp160 Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 nebrewfoz Postet i dag, 12:34 Problemet er at det ikke alltid er klart på forhånd hva det er som går raskt og hva det er som tar tid ... Inntil videre bruker jeg konkurrentene dersom de ikke har priset seg helt ut, da. Nå sist var det NetShop som tjente på det. Det er i grunn slik jeg ser det også. Er det noe jeg setter pris på er det forutsigbarhet. Hvis det er riktig at en ordre endrer prioritet avhenigig av enten innhold, eller hvem du er, skulle jeg likt å vite hva kriteriene var. Når man er innom Komplett ser man jo at dette fremstår mer som en fabrikk, enn en butikk, så at noen manuelt sitter å siler ordre har jeg ingen tro på. Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Men nå er vel Komplett-folka ferdig med å snekre stadion, så nå er de vel snart tilbake i normalt gjenge, kanskje? 9132165[/snapback] Haha, ser for meg de pc-folka bygger en stadion 9132968[/snapback] Hvis Sandefjord kan ha et fotballag i øverste divisjon, da må vel pc-folk kunne bygge et stadionanlegg ... (Dette er enten off-topic eller humor.) Lenke til kommentar
FitFlex_ Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Kanskje litt off-topic, men må bare få ut litt frustrasjon! Jeg har akkurat bestilt ny maskinvare til PCen og har denne gangen brukt tre forskjellige butikker, Komplett er en av de. Til nå har jeg brukt Komplett i alle år og har vært fornøyd med de til tross for lang leveringstid. Men etter å ha sett hva de andre nettbutikkene tilbyr av service når de har problemer med å skaffe produktene, spørsmål fra meg vedrørerende ordre, splitting av ordre etter bestilling osv. osv. kommer jeg aldri til å bruke Komplett igjen, for maken til elendig kundeservice skal man lete lenge etter! Jeg har vært i kontakt med Komplett noen ganger de siste dagene anngående ordren og det eneste jeg får tilbake er tvetydige svar og null hjelp. Nå har jeg valgt å kansellere hele bestillingen og heller bestille fra en annen plass hvor de setter pris på kundene sine! Så nå kan Komplett vinke farvel til drøyt 20.000 kroner. Your loss! Lenke til kommentar
hampus Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Komplett har tapt seg. Har ventet i over en uke nå og ordren står fortsatt til plukking !! Pleier å bestille saker fra Amentio. Har bare opplevd superservice fra den fronten. Lengste jeg noen ganger har ventet er 2 dager. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå