Gå til innhold

Komplett - utrolig lang leveringstid


Anbefalte innlegg

best å bestille fra netshop Oslo! dem er egentlig best! netshop sandefjord eller hva det heter er så trege at det ikke går ann! tar aldri tlf eller noe! men dem i Oslo er service instilt! kult å bare dar ditt å se også! fy faen man blir frot forelska i kabinetter osv :D

9468067[/snapback]

bor i Oslo, så da regner jeg med at jeg bestillte fra netshop Oslo.....eller? :!:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
seff ellers er du dum:P ehhe... bestil og huk av hentes i oslo.. da kan du hente det gratis og sparer dermed 100 kr i frakt eller mere :D + at du kan ta en titt og drømme deg bort i den egen data verden :D DET er digg det!

9468130[/snapback]

 

Men det er litt problematisk for oss som ikke bor i Oslo, ikke sant?

Det er ikke det denne tråden handler om

Lenke til kommentar

Har fra i dag av bestemt meg for å handle mer lokalt på butikker i nærområdet. Selv om jeg ble rystet over prisen den ene butikken prøvde å ta for 1024mb minne til bærbar pc'en. De skulle først ha 1250kr, det er snakk om ddr2 minne, jeg spurte etterpå karen om han var sjuk?

han svarte med sjuk?

"ja sjuk!"

sjuk?

Så opplyste jeg han om at prisen på nett var på rundt 500kr for den samme brikken. Dro å kjøpte brikken på butikken for 425kr etterpå. Jaja, feilprising sa han, jeg vet seriøst ikke.. bare glad for at jeg ikke kjøpte den for 1200kr...

Lenke til kommentar

- Vil bare skyte inn at jeg bestilte endel varer fra komplett.no den 15. august (lcd-tv, pc komponenter/m mer). Alle varer har vært på lager siden da, ingenting er sendt til meg ennå.

Jeg har ringt de 3 ganger og snakket med selgere som "skulle ordne opp med en gang" og jeg har sendt mail. Fortsatt skjer det ingenting.

 

Hadde det ikke vært for at LCD tv'en var ukens tilbud og til en god pris, ville jeg kansellert orderen for lenge siden.

 

Understreker at jeg aldri kommer til å handle på komplett.no noengang igjen. Kommer til å holde meg til netshop.no og ps.no fremover. :thumbdown::thumbdown::thumbdown:

Lenke til kommentar

Blir altfor dyrt, selv jeg som bor midt i Oslo bruker jeg bare Webshopper. Synes det er litt som julaften hver gang jeg henter en pakke også :) .

 

Og som du nevner har de som står i butikker som regel altfor lite peil, feilprising og feilinformasjon florerer selv på respektable sjapper (altfra kjøpsloven til enkle data spørsmål feiler de horibelt på flere ganger jeg har prøvd meg).

 

Nei hw.forum + webshop = :love:

 

edit

svar til Vargaz

Endret av simalarion
Lenke til kommentar

Haha jeg hadde bestilt noe stæsj på Komplett.no for et par dager siden til rundt 12k, og så tidligere i dag at det stadig stod "Åpen" på ordren.

Snakka med en kar på jobben og han henviste meg til denne tråden.

Ringte derfor Komplett.no for å høre hva som skjer med ordren min, og når jeg kunne forvente å få den.

Fikk til svar at varene nok ville komme i løpet av neste uke.

Da dro jeg frem "god kunde"-kortet og sa rett ut om at hvis det ikke ble fortgang i utsendelse av ordre vil jeg benytte meg av andre weshops i fremtiden.

Det ble fart i sakene gitt, da jeg kom hjem fra jobben lå det sendingsbekreftelse i mailen.

Endret av Propanelgen
Lenke til kommentar

Jeg har ventet siden 15 august nå, 1 måned om 4 dager :p Fikk dette i mail: (står også på Komplett.no)

 

"Kjære kunde !

Vi beklager at vi ligger noe på etterskudd med enkelte leveringer om dagen. Årsaken til forsinkelsen er en kombinasjon av

ombygging av vårt lager og godt salg. Hensikten med ombyggingen lageret er å bli enda raskere og mer effektiv på sikt.

Vi kjører for tiden døgndrift og gjør vårt ytterste for å minimere ulempene for deg som kunde, og regner med at leveransene

skal være i normalt gjenge i løpet av kort tid.

Igjen, vi beklager hvis din levering blir forsinket og håper dette ikke medfører noen ulempe for deg."

 

Selv om jeg har ventet lenge skjønner jeg at de har sine grunner.. Uansett så har jeg nesten glemt at jeg har bestilt PC så den får komme når den kommer:P

 

PS. Jeg har også fått reklame i svarmail fra salgsavdelingen :D :

Mvh

**

Kundesenter Komplett.no

 

Se tilbud på utvalgte batteripakker og overspenningsvern på linken under:

http://www.komplett.no/k/kcf.aspx?id=1662

Lenke til kommentar
skal være i normalt gjenge i løpet av kort tid.

 

9469745[/snapback]

 

:!: :!: :!:

 

Det skrev de til meg og. For over to uker siden...

 

En ting du bør ha i bakhodet er at PC'en din nå (over en måned etter bestilling) sannsynligvis er mange hundre kroner billigere i webshopen enn når du la inn bestilling. Dette bør de kompensere for.

Endret av TheCooler
Lenke til kommentar
Blir altfor dyrt, selv jeg som bor midt i Oslo bruker jeg bare Webshopper. Synes det er litt som julaften hver gang jeg henter en pakke også  :) .

 

Og som du nevner har de som står i butikker som regel altfor lite peil, feilprising og feilinformasjon florerer selv på respektable sjapper (altfra kjøpsloven til enkle data spørsmål feiler de horibelt på flere ganger jeg har prøvd meg).

 

Nei hw.forum + webshop =  :love:

 

edit

svar til Vargaz

9468865[/snapback]

 

Joda, enig.. men visst du kjenner prisene på nett, er det ikke noe problem å prute litt på prisene... slik som jeg fikk gjort på rammen jeg kjøpte sist nå.

Lenke til kommentar
Jeg har ventet siden 15 august nå, 1 måned om 4 dager :p Fikk dette i mail: (står også på Komplett.no)

 

"Kjære kunde !

Vi beklager at vi ligger noe på etterskudd med enkelte leveringer om dagen. Årsaken til forsinkelsen er en kombinasjon av

ombygging av vårt lager og godt salg. Hensikten med ombyggingen lageret er å bli enda raskere og mer effektiv på sikt.

Vi kjører for tiden døgndrift og gjør vårt ytterste for å minimere ulempene for deg som kunde, og regner med at leveransene

skal være i normalt gjenge i løpet av kort tid.

Igjen, vi beklager hvis din levering blir forsinket og håper dette ikke medfører noen ulempe for deg."

 

Selv om jeg har ventet lenge skjønner jeg at de har sine grunner.. Uansett så har jeg nesten glemt at jeg har bestilt PC så den får komme når den kommer:P

 

PS. Jeg har også fått reklame i svarmail fra salgsavdelingen  :D :

Mvh

**

Kundesenter Komplett.no

 

Se tilbud på utvalgte batteripakker og overspenningsvern på linken under:

http://www.komplett.no/k/kcf.aspx?id=1662

9469745[/snapback]

 

 

Dette er en standard mail - fikk den samme i går. S*tan, visste ikke at de sleit så jævlig for tida, men den kombinasjonen av HW som jeg har bestilt har de bare på komplett. Må purre litt til.

Lenke til kommentar

Se har ja. Vært på ferie i 3 uker, og FØR jeg dro leste jeg at "uti neste uke" regnet de med å ha full normal drift... Søppelsjappe som har driti på leggen. Dog tjener de nok ennå fett, så litt av driten på leggen er tørket bort. Men mine penger kan de se langt etter. Jeg tør ikke tenke på hvor langt frem i tid (uansett hva komplett måtte si) dette vil ha betydning/innvirkning for Komplett sin leveringstid når de ligger nesten 1 mnd. bak skjema på leveringer nå og ikke har klart å gjort noe med det siden rundt juletider 2006...

Lenke til kommentar
Dette er en standard mail - fikk den samme i går. S*tan, visste ikke at de sleit  så jævlig for tida, men den kombinasjonen av HW som jeg har bestilt har de bare på komplett. Må purre litt til.

9470717[/snapback]

 

Kompletts leveringsproblemer har da vært skrevet om på Digi tidligere, så årsaken til problemene i denne tråden er for lenge siden blitt forklart.

Kompletts superrobot lager kaos

Lenke til kommentar

Veldig skuffende av Komplett, dette! I løpet av 5 år har jeg lagt inn 80 ordrer hos dem, og har alltid fått varene veldig raskt. Mye av varene man bestiller hos Komplett er jo typisk hastesaker (kabler og nettverksutstyr, skrivertoner, etc.). Dette må de få ryddet opp i øyeblikkelig hvis de vil beholde kundene sine!

Lenke til kommentar
Veldig skuffende av Komplett, dette! I løpet av 5 år har jeg lagt inn 80 ordrer hos dem, og har alltid fått varene veldig raskt. Mye av varene man bestiller hos Komplett er jo typisk hastesaker (kabler og nettverksutstyr, skrivertoner, etc.). Dette må de få ryddet opp i øyeblikkelig hvis de vil beholde kundene sine!

9471184[/snapback]

 

Enig ... hadde de enda informert i ordrebekreftelsen at det kan ta litt tid (og evt. hvor mye) så kunne jeg forstått det.

 

Etter to purringer - hvorav jeg i den siste sa at jeg vurderte andre leverandører - innrømmet de at de ikke visste når de kunne levere. Makan!

 

Jeg kansellerte og bestilte hos en konkurrent. 10 minutter etterpå får jeg en telefon fra salgssjefen (!) - de får noen produkter fra Norek så disse vil bli forsinket - resten sendes umiddelbart. DET er bra service det! :) Komplett gidder ikke så de har mistet meg som kunde.

Lenke til kommentar
Enig ... hadde de enda informert i ordrebekreftelsen at det kan ta litt tid (og evt. hvor mye) så kunne jeg forstått det.

9471308[/snapback]

Ja, det er primært dette jeg (og sikkert veldig mange andre) reagerer på.

 

De tar imot ordren og 'later som ingenting' mens ukene går. Hadde de enda vært ærlige nok til å informere i ordreprosessen om at det kunne bli store forsinkelser (noe de har vært klar over i mange uker) hadde saken vært en helt annen.

 

Men det gjør de altså ikke; de lar heller folk vente og begynne å lure på hva i helvete som skjer når ordren ikke leveres som forventet.

 

Ellers er det jo artig å se at Komplett bestandig er kjapt frempå i andre (mindre) tråder som gjelder dem, men er totalt fraværende her. Men jeg skjønner det godt; jeg hadde vært så flau at jeg hadde gravd hodet mitt ned i sanden jeg og.

Endret av Nonsens
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...