Gå til innhold

Komplett - utrolig lang leveringstid


Anbefalte innlegg

Igår dreit jeg i hele komplett, tok ordren min (på kr. 11') og plasserte på netshop i stedet. Bestilte fra netshop på morgenen, og kunne hentet varene allerede igår på postkontoret (post i butikk)! Utrolig!

 

Håper for deres egen del at de klarer å rydde opp i dette før julestrida tar til. Synes jo også at de bør kutte ned på markedsføringa når de har så store problemer med å levere, man blir jo lurt!

 

Har vært fan av komplett lenge, men med maken til ræva service, høye priser og treig levering gjør at det er svært lite sannsynlig at jeg kommer til å handle derfra igjen!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Komplett sin leveringstid er jo bare blitt en eneste stor vits... klarte ikke og sende varer jeg har bestilt med pakke hjem på døren dagen etter siden 2/9 dette er for dårlig og var siste gang jeg handler med de.

 

skulle ha de som en gave til i dag så og enda jeg ringte og spurte og sa dette så kunne de ikke gjøre noe...

Lenke til kommentar

min har nå ligget åpen en uke, og det tar minst en uke til før jeg får noe ifølge komplett

 

grunnen til att jeg valgte komplett, var finansierings ordningen de har. hadde netshop eller noen andre hatt samme lettvinne ordning, hadde jeg ikke nølt med å velge noen andre. gidder ikke det styret med cresco o.l

Endret av Simkin
Lenke til kommentar

"Pc-kjøp kan ta to måneder"

"Ny pc? Du risikerer å vente i månedsvis hos Dell...."

 

"Konkurrenten Komplett.no sier imidlertid at de ikke opplever noen problemer og ikke forventer leveringstrøbbel med det første, fordi deres leverandører har lager i Europa.

- Dell prøver å holde null lager. Det blir nesten som å handle på spotmarkedet, og derfor får de en smell nå" ... "sier Alexander Dahl, salgsansvarlig i Komplett.no, til Computerworld."

 

http://www.dagensit.no/min-it/article11755...l=article_title

 

Årsaken til leveringsproblemer er for oss som kunder relativt uinteressant, men det er jo flott at komplett påpeker at de ikke har problemer med eksterne leverandører! -men værre er det at de har problemer internt...

 

Nå får jeg pc'en i dag, kun en uke etter antatt leveringstid, så har nok vært heldigere enn mange andre her...

Lenke til kommentar

Nå har jeg, som mange andre kansellert ordren min på 11k+ hos komplett... Har lyst på ny pc snarest, og giddet ikke vente lenger på ordren jeg la inn på mandag 3/9. Bestilte i stedet fra amentio, og kostet på meg et dyrere kabinett.

Har en ordre på 2k fra tirsdag, og den kan komplett få levere når de føler for det...

 

Selv om komplett har brukt mye tid i sommer, kommer jeg sannsynligvis til å bruke dem i fremtiden. Bortsett fra denne gangen har jeg alltid fått god service og kjapp levering derifra.

Lenke til kommentar
Indeed Sharku000. Bestillte akkuratt for en uke siden jeg også, den er plukket står det, men ikke sendt! Får bare vente og se jeg da....... :thumbup:

9452454[/snapback]

Dream on - se på denne som ble påbegynt plukket tirsdag og fremdeles ikke er 'ferdigplukket'... I dette tilfellet skal den også settes sammen og testes før det sendes. Artig det med saker som er bestilt for snart tre uker siden.

 

Broren min som skulle bruke den ifm studier er ikke særlig fornøyd nå som skolen er igang allerede, og jeg føler meg som en dust siden jeg anbefalte Komplett, men han vil ikke avbestille siden han frykter at han blir enda mer forsinket hvis han legger inn ordre et annet sted.

 

Screenshot tatt for noen minutter siden:

post-130769-1189281950_thumb.jpg

Endret av TheCooler
Lenke til kommentar
Indeed Sharku000. Bestillte akkuratt for en uke siden jeg også, den er plukket står det, men ikke sendt! Får bare vente og se jeg da....... :thumbup:

9452454[/snapback]

Dream on - se på denne som ble påbegynt plukket tirsdag og fremdeles ikke er 'ferdigplukket'... I dette tilfellet skal den også settes sammen og testes før det sendes. Artig det med saker som er bestilt for snart tre uker siden.

 

Broren min som skulle bruke den ifm studier er ikke særlig fornøyd nå som skolen er igang allerede, og jeg føler meg som en dust siden jeg anbefalte Komplett, men han vil ikke avbestille siden han frykter at han blir enda mer forsinket hvis han legger inn ordre et annet sted.

 

Screenshot tatt for noen minutter siden:

9454553[/snapback]

 

Huff, når den er kommet til plukk så er det vel ikke bare å avbestille heller...

Lenke til kommentar
Her er min:

 

bestilte for en uke siden!

 

post-118205-1189339499_thumb.jpg

 

når jeg har mottat pakka skal jeg ringe å si at dem mister meg som kunde!

9457584[/snapback]

 

Du kan jo hvertfall avbestille du da... Er lite trolig at du får varen på en stund ennå. Jeg avbestilte min bestilling etter 2 dager da jeg luktet lunta og fikk det iløpet av 3 dager gjennom pcutstyr til omtrent samme pris...

Lenke til kommentar
Her er min:

 

bestilte for en uke siden!

 

post-118205-1189339499_thumb.jpg

 

når jeg har mottat pakka skal jeg ringe å si at dem mister meg som kunde!

9457584[/snapback]

 

Du kan jo hvertfall avbestille du da... Er lite trolig at du får varen på en stund ennå. Jeg avbestilte min bestilling etter 2 dager da jeg luktet lunta og fikk det iløpet av 3 dager gjennom pcutstyr til omtrent samme pris...

9457804[/snapback]

 

 

kan nokk ikke avbestille :( det er pga at den bærbar pce kofferen der selges omtrent bare på komplett.. ellers er den over 1000 lappen vis jeg ikke tar feil, har bare lagt av 1400 kr til bæreveske og reddy boost kort

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...