lucky666 Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 La inn bestilling 29/8 med forventet sendingsdato 2/9.Sendte for "moro" skyld en mail 3/9 og lurte på hvorfor ordren står åpen og når den blir sendt.Svaret var at den blir sendt om noen dager. Jeg visste om deres problemer og tar det ikke tungt.Fikk tak i noen demovarer som falt i smak og til en billig penge.Andre butikker kan ikke matche prisen på disse.Da ble det Komplett Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 (endret) Jepp husker Komplett den gangen sjappa var unik for det jobbet bare datanerder der som meg selv. Smaker mer og mer Elkjøp av dem, men jeg skal ikke gråte av den grunn edit Svar til TL1000 Endret 4. september 2007 av simalarion Lenke til kommentar
repaguy Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 "Det nye systemet antas å være i full drift ut over i uke 37." Det skal nok mye til, estimert tid for å få alt helt på skinner er mer omkring halvannen måned..Blir det enda mer krøll, ja da kan det sannelig se stygt ut mot juletider også.. Lenke til kommentar
Nordentro Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Denne tråden har jeg selvsagt ikke sett før jeg har bestilt... Skjermkort bestilt 3 september blir behandlet 7 september! Og ut fra det jeg leser i tråden her kan det ta lengre tid også! Kjedelig å ha ting på lager de ikke får levert! Snakket nettopp med de på telefon og de kunne ikke love meg noen ting den 7 heller så da går bestillingen min i vasken denne gangen... Kjedelig dette komplett Burde nesten skrevet en artikkel om dette på fremsiden av hw.no slik at folk ble oppmerksomme på det... Lenke til kommentar
Barely dead Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 (endret) kompletts superrobot skaper kaos Endret 5. september 2007 av JoeCamel Lenke til kommentar
Nonsens Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 kompletts superrobot skaper kaos 9431882[/snapback] På høy tid at dette havner i media - det er jo lureri fra ende til annen når de attpåtil kjører på med tilbud og annonsering vel vitende om at de i mange tilfeller ikke klarer å levere varene til kundene på flere uker. Komplett må komme med en sjarmoffensiv av en annen verden for at jeg skal vurdere å kjøpe noe som helst mer der. Kundene som får varer veldig forsinket bør på en betydelig kompensasjon (ikke at det har noe å si for meg - jeg har avbestilt det jeg ventet i over to uker på allerede). Lenke til kommentar
Nordentro Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 kompletts superrobot skaper kaos 9431882[/snapback] På høy tid at dette havner i media - det er jo lureri fra ende til annen når de attpåtil kjører på med tilbud og annonsering vel vitende om at de i mange tilfeller ikke klarer å levere varene til kundene på flere uker. Komplett må komme med en sjarmoffensiv av en annen verden for at jeg skal vurdere å kjøpe noe som helst mer der. Kundene som får varer veldig forsinket bør på en betydelig kompensasjon (ikke at det har noe å si for meg - jeg har avbestilt det jeg ventet i over to uker på allerede). 9432246[/snapback] Samme med meg, jeg gikk 5 på et supertilbud på skjermkort. Latterlig å holde på med slik når de ikke klarer å levere... Jeg kanselerte min ordre istad etter at personen jeg snakket med på komplett ikke kunne svare meg på levering i det hele tatt... Synes faktisk hw.no bør gjøre som digi.no har gjort. Lage en artikkel om dette asap!! Hører dere meg hw.no? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Synes faktisk hw.no bør gjøre som digi.no har gjort. Lage en artikkel om dette asap!! Hører dere meg hw.no? 9432480[/snapback] Eehhh... Ser du forsiden til hw.no.. og på enhver annen side? Reklame.. for Komplett. Man biter ikke hånda som forer en.. vøt.. Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Hvor kan jeg finne track and trace nummeret på pakken min fra komplett? Noen som ventet i mer enn to uker her? Får du en e-mail fra komplett når de sender pakken? Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Har samme erfaring som dere. La inn bestilling i går, men forventet sending er den 8. september, dvs. på lørdag. I motsetning til Netshop som sender varene på dagen (hvis bestilling skjer før kl. 15) og kommer to til tre dager senere. Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Avbestillte pakken min fra Komplett som jeg har ventet på siden 22.08.. Blir ikke mye handling derfra frammover! Kjøpte fra NetShop =) Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Komplett har blitt for store. De har ikke greid å ta dette underveis. Alle kan få problemer ved oppdateringer og overganger, men denne gangen er de helt på bærtur. Jeg håper komplett løser dette kjapt, for de har mye på lager og bra utvalg. Men foreløpig har mine andre faste butikker fått ordrene inntil videre. Lenke til kommentar
wildcat Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Komplett sin holdning kommer til å ende med ett pisk, men dem merker det ikke enda. Fler å fler kutter dem ut. Komplett er ikke som i gamle dager! Eneste dem tenker på er å få mer penger inn i kassa, og så lenge kunden betaler er du glemt i neste sekund Lenke til kommentar
Vetlite Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 (endret) Da er det kanskje et lite håp at det blir billigere varer der. Roboten tar over menneskene ser det ut som. Endret 5. september 2007 av Vetlite Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 (endret) Da er det kanskje et lite håp at det blir billigere varer der. Roboten tar over menneskene ser det ut som. Hehe nå hørtes du ut som en gammel mann på slutten av 1980 årene Endret 5. september 2007 av simalarion Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 kompletts superrobot skaper kaos 9431882[/snapback] Hva er det Komplett egentlig mener med det utsagnet? At altfor mange har sittet inne å bestillt data-stasj? Eller har det regna gjennom taket på lageret? Komplett nevner også det dårlige sommerværet i sør som en annen faktor som kan ha bidratt til dagens situasjon. Lenke til kommentar
prarne Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Bestilte varer 28.07, alle varene var på lager, det står forventet sendingsdato 1. sept., men status på ordren er fortsatt åpen! Er forbanna! Sendte en mail til salgsavd. og fikk til svar at gjennomsnittet fra bestilling til sending var nå 10 dager..... !! Noen kompensasjon kunne jeg ikke regne med! Svarte dem at dette var informasjon de burde legge ut på forsiden som en advarsel. De takket for tipset, men de kom ikke til å gjøre det... Vurderer å bestille et annet sted og benytte meg av angreretten når jeg får pakken fra komplett! Går jo ikke an... 10 dager minst! Komplett har i alle fall ikke fått noen høyere status hos meg! Styr unna i alle fall i ett par mnd. til... Tar jo tid før de kommer i orden igjen. Kanskje rundt juletider... Lenke til kommentar
shaker Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Der fikk jeg endelig pakken fra komplett 2 uker og 3 dager etter den ble bestilt. MEN selvfølgelig måtte den ene RAM-brikken være defekt *sukk* Lenke til kommentar
wiberos Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Da er det kanskje et lite håp at det blir billigere varer der. Roboten tar over menneskene ser det ut som. 9434029[/snapback] Og hvem lager og monterer Robotene? Borte fra den enne side / etablert nye på den andre. Til tross av de problemene med leveringen, så man må tenke litt langsiktig og. Det kan selvfølgelig bli litt billigere, men jeg ser ingen gevinst på meg i hvertfall. Sparer man noe kroner der blir borte eller det er noen annen som klarer å lurer penger fra oss. MEN, hvis jeg klarer å spare litt på de datagreier, for så å bruke pengene til en saftig biff OG en flaske rødvin, ja da er komplett tilgitt hos meg i hvertfall. At de satser på et NorskRoboProdukt, gjør saken enda lettere. Lenke til kommentar
WebSurf Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Vil bare få sagt at jeg har nå tatt en telefon til Komplett.no, der jeg spurte om hvor langt de nå ligger bak skjemaet på ordrer. Og jeg fikk da til svar at de ligger bak 10 - 14 dager. Det vil da altså si, at viss du bestiller en vare i dag, så får du den mest sannsynlig etter 2 uker (+ - noen dager). Så her er det bare og smøre seg med tolmodighet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå