SuKa Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Vel, Jeg bestillte fra shg og komplett samme dag. Like greit at begge fikk problemer samtidig da! Håper på pakke i slutten av uken som kommer! Lenke til kommentar
Ole-P Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Vel, Jeg bestillte fra shg og komplett samme dag. Like greit at begge fikk problemer samtidig da! Håper på pakke i slutten av uken som kommer! 9402901[/snapback] Er i samme båt som dere, mulig det er verdt sin egen tråd? Mangler en pakke som skulle vært sent på fredag og en som ble sendt på onsdag som erstatning for den som ble borte. Men ingen av dem har kommet opp på pakkesporing. Lenke til kommentar
kalkulatoren Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Jeg fikk ikke engang svar fra komplett i løpet av 24 timer så jeg kansellerte ordren og bestilte fra xd.no - når det allikevel går så lang tid å få varene kan jeg jo vente enda litt lenger med forskuddsbetaling og styr. Dumt jeg ikke visste at komplett skulle bruke over en uke på ordren min, selv om varene lå på lager. Lenke til kommentar
kim Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Bestilte for mange dager siden og min ordre er fortsatt "Åpen". Har allerede betalt og det tok tid å velge ut produktene så jeg avbestiller ikke. Komplett kunne sagt fra om at det komt til å ta tid så hadde jeg bestilt fra en annen side og heller komt tilbake til Komplett neste gang, nå blir det ikke noe neste gang der! Lenke til kommentar
TheCooler Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 (endret) De har jo heldigvis gjort folk oppmerksomme på at de sliter med å komme a jour 9383418[/snapback] Jeg har ikke hørt en dritt fra dem og er nå langt over en uke på 'overtid' i forhold til den første oppgitte leveringsdato til tross for at alle varene jeg har bestilt er på lager. Alikevel står altså ordren som åpen. Veldig skuffende - de har nok tapt tusener av kunder på dette når de ikke engang gidder å opplyse om potensielle forsinkelser under bestillingsprosessen. Endret 2. september 2007 av TheCooler Lenke til kommentar
lucky666 Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Jeg bestilte en del varer der for snart en uke siden,og ordren er fortsatt åpen.Men nå visste jeg om dette,og forventer ikke levering før om 1-2 uker. Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Ikke får å beskytte komplett på no vis, men dem har et hentelager "norek" som også leverer veldig mye for mamoz og antageligvis andre butikker som jeg ikke vet om. DET kan ha noe i skyld at dem er utrolig treige noen ganger med å levere for seg. Lenke til kommentar
bendik92 Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 jeg bestilte et produkt dagen før det gikk ut no selger de ikke produkte lengere Oo hva skjer med bestillingen min da? :O skal jeg kontakte dem å spørre om de får satt inn det skjermkorte eller? Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Jeg har nå bestemt meg for å boikotte komplett.no, oppfordrer andre til å gjøre det samme. Dette er på grunnlag av LANG leveringstid, dårlige priser, og til tider elendig support. Lenke til kommentar
Honey Badger Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Ordredato: 7. August Alt på lager: 11. August Sendt: 2. September Jaja, så har de ihvertfall sendt den Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Det der var kriminelt lenge.... Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Jeg har nå bestemt meg for å boikotte komplett.no, oppfordrer andre til å gjøre det samme. Dette er på grunnlag av LANG leveringstid, dårlige priser, og til tider elendig support. 9411466[/snapback] Det har jeg begynt med for lenge sia.. Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Ut i fra det som har skjedd med Komplett i sommer tyder på en snarlig kolaps og konkurs. Lenke til kommentar
Itw Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Jeg har nå bestemt meg for å boikotte komplett.no, oppfordrer andre til å gjøre det samme. Dette er på grunnlag av LANG leveringstid, dårlige priser, og til tider elendig support. 9411466[/snapback] Samme her:) Går ikke ann og drive service butikk med sånn leveringstid. Problemer eller ei.. Det er ikke holdbart, og finnes enormt mange andre butikker som også er billigere og leverer MYE kjappere! Og hva med superweekend demms denne gang? Rett og slett latterlig... er jo mest bare ting som de ikke kan selge på annet vis, helt feil og gjøre slik... Lenke til kommentar
Nonsens Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 (endret) Utrolig skuffende av Komplett - de burde ihvertfall ha en helt klar advarsel når man bestiller og ikke en bitteliten linje som heter 'lager og leveringsstatus' (med link til mer info) på forsiden sin. Dette suger, og med den lange leveringstiden skjer det jo fort at prisene på enkelte varer går ned mens man venter. Men avbestiller man og bestiller på nytt forskyver man jo bare problemet. Komplett har nok vokst over evne og er på full fart nedover, de mindre og mer sultne konkurrentene som ikke prøver å selge alt fra vaffeljern til PC'er kommer nok til å gjøre det veldig bra i tiden fremover. Hvem hadde hadde for noen år siden trodd at Komplett skulle bli til en dårlig Elkjøp-kopi? Har selv en ordre inne hos Komplett nå som har godgjort seg i snart et par uker. Hovedgrunnen til at jeg valgte dem var at de har den beste 'PC-bygger'-løsningen (så vidt jeg vet da) - jeg gidder ikke å skru sammen PC'er selv lenger men vil gjerne ha god frihet til å velge de enkelte komponentene alikevel. Noen som har tips om andre norske nettbutikker med gode 'PC-bygger'-løsninger? Endret 3. september 2007 av Nonsens Lenke til kommentar
Jester7 Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Det er i alle fall ikke alle leveranser som er like trege. Jeg bestilte en USB-hub Lørdag 01.sep.2007 22:57. Søndag kl. 20:30 kunne jeg hente den i postautomaten. Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Utrolig skuffende av Komplett - de burde ihvertfall ha en helt klar advarsel når man bestiller og ikke en bitteliten linje som heter 'lager og leveringsstatus' (med link til mer info) på forsiden sin. Dette suger, og med den lange leveringstiden skjer det jo fort at prisene på enkelte varer går ned mens man venter. Men avbestiller man og bestiller på nytt forskyver man jo bare problemet. Komplett har nok vokst over evne og er på full fart nedover, de mindre og mer sultne konkurrentene som ikke prøver å selge alt fra vaffeljern til PC'er kommer nok til å gjøre det veldig bra i tiden fremover. Hvem hadde hadde for noen år siden trodd at Komplett skulle bli til en dårlig Elkjøp-kopi? Har selv en ordre inne hos Komplett nå som har godgjort seg i snart et par uker. Hovedgrunnen til at jeg valgte dem var at de har den beste 'PC-bygger'-løsningen (så vidt jeg vet da) - jeg gidder ikke å skru sammen PC'er selv lenger men vil gjerne ha god frihet til å velge de enkelte komponentene alikevel. Noen som har tips om andre norske nettbutikker med gode 'PC-bygger'-løsninger? 9416738[/snapback] Etter servicen til komplett er også utrolig elendig, om du ønsker å bygge opp til ny komponenter! men kan anbefale sterkt Netshop.no, har ikke bare bra service og bra leveringstid men faktisk utrolige bra priser også. selvbygger får du også Lenke til kommentar
Murty Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 et par tips til dere som bestiller hos komplett nå... 1. Dersom det er mulig for deg velg "postautomat/hentebu" Disse ordrene vil alltid være prioritert. 2. Skal du ha store produkter, slikt som TV'r og Høytalere, Ikke bestill slikt som kabler ved siden av. Det er de små produktene som treiger ned hele logistikken her, da disse ligger inne i auto-storesystemet.. Et system de ikke har kontroll på enda. Ellers: Komplett gjør så godt de kan, gi dem tid. Lenke til kommentar
ZombieBobie Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 (endret) Har også hatt problemer med Komplett i det siste. Det var en mandag morgen, og jeg bestilte et hovedkort, en ramvifte og noe annet småtteri - alt var på lager - valgte "levering i postautomat på Oslo S", slik at man skal få det samme dagen (var før klokken 10 som er kravet). Det ble ikke sendt den dagen, ei heller neste dag. Ringte dem på onsdagen og spurte hva som hadde skjedd. De sa at det var problemer med lageret. Jeg fikk kansellert bestillingen, men de greide ikke å stoppe den fra å bli sendt fra lageret, så på fredagen fikk jeg hentemelding på SMS. Ringte dem igjen og det var bare å ikke hente pakken, så fikk jeg alle pengene i retur uten noe gebyr av noe slag. Det fungerte dog fint, så support-messig var det ok. Men det er dårlig av dem å reklamere med levering samme dag i post-automat når de faktisk ikke får det til. Synes det var dårlig informert om at de hadde leveringproblemer. Bestilte noe andre greier fra Netshop samme dag og det kom dagen etter - riktignok på postkontoret da jeg bestilte vanlig servicepakke. Billigere enn komplett var de og (Raptor + Vista Ultimate). Endret 3. september 2007 av ZombieBobie Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 (endret) Skal du ha store produkter, slikt som TV'r og Høytalere, Ikke bestill slikt som kabler ved siden av. Det er de små produktene som treiger ned hele logistikken her, da disse ligger inne i auto-storesystemet.. Et system de ikke har kontroll på enda. ahh. typisk. har en 37" tv og en dvd spiller samt en 3.5mm jack ledning til bestilling. hadde jeg visst det, hadde jeg kjøpt den ledningen på clas ohlson det står faktisk forventet sending 05.09. men det er vel kansje litt vel optimistisk Endret 3. september 2007 av Simkin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå