pcp160 Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 @sesteen, mener du nå altså at du har ventet i flere dager på det som skal hentes i bu/automat? Det har i alle fall gått greit nok for meg de siste gangene, riktignok litt over fristen men under 1 time over. Har også tatt en 3 timers biltur nettopp for å ungå leveringslotto på postpakke. Men det er nå over 2 uker siden jeg hentet/handlet noe der sist, så det er kanskje blitt lotto der også nå da? Lenke til kommentar
riroil Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=333944 hvorfor står ikke det pris på dette kortet? :/ Fordi det er utgått. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 @sesteen, mener du nå altså at du har ventet i flere dager på det som skal hentes i bu/automat? Det har i alle fall gått greit nok for meg de siste gangene, riktignok litt over fristen men under 1 time over. Har også tatt en 3 timers biltur nettopp for å ungå leveringslotto på postpakke. Men det er nå over 2 uker siden jeg hentet/handlet noe der sist, så det er kanskje blitt lotto der også nå da? 9379666[/snapback] Forrige gang, var de bare to timer sent ute (6 timer fra kl 06 om morgen, bestilt rundt kl 24:00) så fikk det først kl 12. Før det var var det en levering som det tok 2 dager fra den ble bestilt før den var i bu/automat. Alt på lager. Hadde jeg kunne stolt på de, hadde det gått ann å kjørt så jeg fikk pin koden innen jeg var framme. Men nå må jeg vente inntil jeg får den, da jeg ikke vet om jeg får det den dagen. Hos netshop bare drar jeg rett etter bestilling om det er på lager. Lenke til kommentar
pcp160 Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Forrige gang, var de bare to timer sent ute (6 timer fra kl 06 om morgen, bestilt rundt kl 24:00) så fikk det først kl 12. Før det var var det en levering som det tok 2 dager fra den ble bestilt før den var i bu/automat. Alt på lager. Hadde jeg kunne stolt på de, hadde det gått ann å kjørt så jeg fikk pin koden innen jeg var framme. Men nå må jeg vente inntil jeg får den, da jeg ikke vet om jeg får det den dagen. Hos netshop bare drar jeg rett etter bestilling om det er på lager. 9379926[/snapback] Ja, ok da forsto jeg deg rett. Og jeg skjønner frusterasjonen, da jeg selv også bestilte en fredag morgen, 6-7timer før jeg skulle kjøre Oslo- Stavern. (og tilbake søndag) Det endte med Oslo Sandefjord t/r mandag etter jobb pga rot fra Komplett. Men trodde igrunn det var et engangstilfelle, siden det som sagt har gått tålelig greit 3 ganger etter dette for min del. Men da er de tydeligvis relativt lammet av tilfeldigheter, uansett bestillingsform høres det ut som... Lenke til kommentar
bendik92 Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 @sesteen, mener du nå altså at du har ventet i flere dager på det som skal hentes i bu/automat? Det har i alle fall gått greit nok for meg de siste gangene, riktignok litt over fristen men under 1 time over. Har også tatt en 3 timers biltur nettopp for å ungå leveringslotto på postpakke. Men det er nå over 2 uker siden jeg hentet/handlet noe der sist, så det er kanskje blitt lotto der også nå da? 9379666[/snapback] :O jeg bestilte en pc med dette korte i går! ka skjer da? Oo Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 La inn en ordre på nye PC-deler hos Komplett i dag, og ser at jeg har fått forventet leveringsdato den 2. september. Synes dette egentlig er greit, sålenge de faktisk klarer å overholde denne datoen. Å legge om logistikksystemet sitt når man er en så stor bedrift som Komplett (som også har kunder som i stor grad forventer at ting går ut samme dag) er ikke noe som er gjort i en fei, så det er ikke så rart at det blir noen hinder på veien. Forhåpentligvis vil systemet være oss forbrukere til gode når de omsider får det opp og gå, kan ikke si jeg misunner de som jobber der ute i denne perioden. De har jo heldigvis gjort folk oppmerksomme på at de sliter med å komme a jour, så folk bør også da ta litt hensyn når de bestiller. Antar Komplett har en helvettes backlog på dette tidspunkt, så de har nok mer enn nok å gjøre der ute i disse dager. Lenke til kommentar
Wintel Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Bestilt kamera tl 11 lapper på fredag. Ordren sto åpen tirsdags formiddag. Kansellerte derfor ordren og bestilte fra mpx i steden for... Tirsdags ettermiddag var varene plukket og sendt, onsdags morgen kunne jeg spore forsendelsen hos posten... Litt omseting tapt for Komplett, men de kommer nok sterkt tilbake :-) Wintel Lenke til kommentar
J0lle Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Roboten er visstnok igang nå, det er dog en backlog på ørten tusen ordre, så det vil nok fremdeles ta litt tid før alt er i gjenge igjen.. Lenke til kommentar
apekatten123 Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Min ordre har stått på plukk siden fredag formiddag. Har dem glemt den? Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Du må ha bestilt utrolig mye, hehe Lenke til kommentar
pcp160 Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Du må ha bestilt utrolig mye, hehe 9385594[/snapback] :!: Ja, var nok for mye småtteri i utkanten av lageret på den ordren. Men han er da i det minste trukket ut til denne ukes leveringslotto.. Men litt mer seriøst, så er dette desverre det samme som alt for mange opplever for tiden zapperen. Det har siden denne trådens start fremkommet en del opplysninger, og forklaringer på alle problemene. Men de ekstreme forskjellene mellom 2 ordre lagt inn samtidig, samt hva som egeneltig foregår når noen plukker varer i dagesvis har jeg ikke sett noe god forklaring på. Lenke til kommentar
Edorph Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Kansellerte min ordre i dag etter halvannen uke som "åpen". Bestilte fra Netshop istedet - tok 40 minutter fra jeg bestilte, så hadde dem plukket, pakket og sendt :-) Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Det er ein veldig stor bedrift, eg bestiller ein del i frå der, bestillte ein pc til ein kompis alle delene var på lager og det tok 2 veke før dei fekk sendt den ut (dei skulle sette den sammen og). Bestiller det meste i frå PSdata no jobber som IKT-konsulent og då har eg ein fast kontakt der så då er det berre og ringe så pakker dei det omtrent med ein gang og sender det via tollpost so har eg som regeø pakken dagen etter på på veldig fornøygt med dei. 8896522[/snapback] Merkelig, jeg bestilte en pc til en kompis, da bestilte jeg på en morgen, og pc'en ble satt sammen og sendt samme dag (Den ble bestilt i julestrien) Da var det posten som var trege.. Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Bestillte data for snart to uker siden, den er ennå ikke kommet. Samme skjedde med vennen min, som bestillte fra komplett. Tok 2 og en halv uke! Lenke til kommentar
lupah Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Bestillte data for snart to uker siden, den er ennå ikke kommet. Samme skjedde med vennen min, som bestillte fra komplett. Tok 2 og en halv uke! 9387001[/snapback] Samme greia når jeg bestilte. Tok litt over 3 uker før jeg fikk den, alle delene var inne på lager hele tiden. Lenke til kommentar
shaker Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 sukk nærmer seg 2 uker siden jeg bestilte en ny harddisk til PC'en... håper jeg får den snart Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Forferdelig å vente! Jeg blir gal! Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Begynner nesten å tro det kan ha noe med et fjernlager å gjøre... Noe sender de omgående mens andre ting tar litt tid... Siden de bruker SAP er FIFO standard, dvs. First In First Out, hvilket betyr at eldre ordre i utgangspunktet har høyere prioritet enn nye. Når det allikevel tar lengre tid med gamle ordre som IKKE innebærer montering og testing av maskiner er det kanskje tilgangen av varer fra ulike fysiske lagre som er problemet... Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 (endret) Bestillte data for snart to uker siden, den er ennå ikke kommet. Samme skjedde med vennen min, som bestillte fra komplett. Tok 2 og en halv uke! 9387001[/snapback] Så lenge hadde eg ikkje orka å vente, kvifor ikkje bestille pc frå ein anna nettbutikk? Endret 30. august 2007 av Elensar Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Jeg bestillte noen deler fra shg sist onsdag. Alt skulle være på lager, de har heller ikke kommet. Men så er det kanskje uflaksen min også, bestillte Liverpool drakt med postoppkrav, fikk den 1 måne for seint. Trudde jeg hadde gjort noe feil med bestillinga. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå