repaguy Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Hvorfor går så mange i forsvar for Komplett i slike tråder? Borforklaringer er uinteressant! Dersom de har for mange kunder/bestillinger, problem med logistikk/lager/ansatte har de rett og slett "tatt seg vann over hodet". Selvsagt, dersom de regner med at de leveringsproblemene de nå har ikke har betydning for omseting/kundemasse er det jo greit. 9260614[/snapback] Fordi jeg har lyst.. Jau, men tydeligvis er det ikke mange nok som deler meningen din..Hvis det hadde vært så forferdelig stort problem hadde vell "alle" sluttet å handle hos komplett.. Visse problemer må man regne med uansett..Tregere blir det alltid om sommern, det gjelder de fleste bransjer.. Sjelden man kan trylle over natten.. 9260740[/snapback] Bra argumentasjon. "Je står her jeg står. Je ser at det går fortere i den andre køen, men je vil itte gå ut av den køen jeg står i".. Joda. Det er noen som har det slik. Og de er også muligens i flertall. 9260923[/snapback] Haha, dummeste jeg har hørt, har i hvertfall ikke noe med saken i det hele tatt. Poenget mitt er nettopp at det er generelt vanskeligere og ting tar lenger tid på sommern.. Det er nå sånn en gang det er.. Lenke til kommentar
Tore Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Noen som har opplevd at orderen har forsvunnet på magisk vis.? Bestilte PS3 + endel på finansiering, har konto fra før å brukt det flere ganger, alltid gått smertefritt, men denne gangen forsvant bare ordren etter jeg var gjennom BankID å fikk lastet ned Signet kjøpsavtale... Ringte på Torsdag, Sendte mail til finansavdelingen på fredag, men ingen hjelp til nå... Ellers er jeg gulle fornøyd med komplett, har opplevd at ordren har ligget åpen i 2dager, men det synes jeg ikke er verdens undergang akkurat... Lenke til kommentar
pcp160 Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Haha, dummeste jeg har hørt, har i hvertfall ikke noe med saken i det hele tatt. Poenget mitt er nettopp at det er generelt vanskeligere og ting tar lenger tid på sommern.. Det er nå sånn en gang det er.. 9261966[/snapback] Men hvor lang er egentlig en Komplett-sommer? Dette er jo noe som har pågått mye lenger enn akkurat de typiske ferieukene. Og hvis det ikke er kritikkverdig, hva er det da når noen sitter med ordre til plukking i 3 dager samtidig som andre får sine varer på en dag? Det de etter mitt syn er bra på er jo vareutvalg, og dersom man velger hentebu/automat lover de jo hhv 4/3 timers leveringstid, noe de etter min erfaring i alle fall så godt som holder. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Bra argumentasjon. "Je står her jeg står. Je ser at det går fortere i den andre køen, men je vil itte gå ut av den køen jeg står i".. Joda. Det er noen som har det slik. Og de er også muligens i flertall. 9260923[/snapback] Haha, dummeste jeg har hørt, har i hvertfall ikke noe med saken i det hele tatt. Poenget mitt er nettopp at det er generelt vanskeligere og ting tar lenger tid på sommern.. Det er nå sånn en gang det er.. 9261966[/snapback] Tja, jeg vet ikke hva som er dumt her jeg. Det som er klart er at dersom du bestiller fra Komplett i disse dager så går det for lang tid i forhold til de fleste andre webshops før ordren er effektuert. Sommertid eller ei. Lenke til kommentar
hysoto Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 La inn bestilling på to minne brikker i dag, søndag ca 45 minutter etterpå var varen plukket, pakket og sendt . Valgte brev post. Nå er resten opp til posten. Lenke til kommentar
Trinny Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 La inn bestilling på to minne brikker i dag, søndag ca 45 minutter etterpå var varen plukket, pakket og sendt . Valgte brev post. Nå er resten opp til posten. 9264638[/snapback] Fint at det går kjapt for noen da.. selv har jeg ventet i 20 dager, og orderen er fortsatt åpen. Lenke til kommentar
Wollis Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 (endret) Jeg har nå ventet siden 10.07 på å bli tilsendt diverse kamerautstyr jeg hadde ønsket å ha i hende til bryllupsreisen min den 15.august. Komplett.no har gitt meg nye forventet inne på lager datoer nærmere og nærmere avreise,-varene er enda ikke plukket. Da får jeg heller gå og kjøpe disse varene i en butikk i nærområdet. Det skal sies at alt var på lager da jeg bestilte. Dette er faktiskt den tredje bestillingen jeg har gjort fra Komplett.no siden slutten av juni. De to foregående bestillingene har hatt altfor forsinket leveringstid, men da har jeg i det minste hatt mulighet til å vente mer enn en én måned på varene. Grunnen til at tredje og siste bestilling ble gjort var pga. Komplett.nos tidligere upåklagelige service. Godviljen har nå tatt slutt fra min side. Det blir dessverre lenge til jeg handler derfra igjen. Wollis. Endret 12. august 2007 av Wollis Lenke til kommentar
Trinny Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Jeg har nå ventet siden 10.07 på å bli tilsendt diverse kamerautstyr jeg hadde ønsket å ha i hende til bryllupsreisen min den 15.august. Komplett.no har gitt meg nye forventet inne på lager datoer nærmere og nærmere avreise,-varene er enda ikke plukket. Da får jeg heller gå og kjøpe disse varene i en butikk i nærområdet. Det skal sies at alt var på lager da jeg bestilte. Dette er faktiskt den tredje bestillingen jeg har gjort fra Komplett.no siden slutten av juni. De to foregående bestillingene har hatt altfor forsinket leveringstid, men da har jeg i det minste hatt mulighet til å vente mer enn en én måned på varene. Grunnen til at tredje og siste bestilling ble gjort var pga. Komplett.nos tidligere upåklagelige service. Godviljen har nå tatt slutt fra min side. Det blir dessverre lenge til jeg handler derfra igjen. Wollis. 9266069[/snapback] Komplett prioriterer faktisk bestillinger som blir gjort idag,over bestillinger til kunder som har venta i 20 dager-1måneder på sine. Hva faen komplett..? Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Du må tenke på en ting - det er ikke sikkert at alt som skrives her er 100% sant. Lenke til kommentar
smoke Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Noen ider om hvordan det går hos komplett nå? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 NB Komplett sliter litt ja, men ikke klage på leveringstid på varer som ikke er på lager ved bestilling. Det er (nesten) å anse som "brukerfeil", dersom man "må ha" varene fort. Jeg avbestilte ordren hos Komplett (etter å ha ligget åpen en uke), med "sinna mail". Så bestilte jeg fra MPX (igår kveld/natt).. Nå er varene på vei... Slik skal det gjøres.. Skjerpings Komplett!! Lenke til kommentar
ingelamoy Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 (endret) Skummet litt gjennom denne tråden og har nå akkurat samme erfaring som mange av dere. Jeg venter også på varer som er tilgjengelig på lager. Jeg har ingen problemer med å forstå at det er første bestilling til mølla prinsippet, og vis de ligger 2-3 dager etter pga sommerferie er også dette forståelig. Det dumme er: Jeg bestillte egentlig for over 1 uke siden, den ene varen var ubekreftet til den 10. Aug, og det var greit å vente på. Da den 10. kom ble datoen flytt til den 31. Aug noe som jeg syntes var allt for lege til. Du kan ikke kanselere den enkelte varen for å legge inn en ny, men må kanselere hele orderen for å legge inn allt på nytt. Hva skjer da? Jo jeg haver sist i køen igjen... Huff, mener i alle fall at jeg egentlig har sittet i kø i over en uke, men bestillingen ble jo da nyregistrert på fredag før helga. Er normalt en tolmodig fyr, men dere vet hvordan det er nåe jeg for første gang bestiller meg ny PC, noe som skjedde sist for 3 år siden. Da kribler det litt i fingrene. He he Endret 13. august 2007 av ilamoey Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 ^^^ En ting jeg har lært når det gjelder nettbutikker Ubekreftet dato = fantasidato Lenke til kommentar
plex- Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Bestilte ett par ting fra komplett på fredagskvelden og idag er den registert Innlevert Postterminal 0024 Oslo. Vanligvis pleier pakkene mine å havne på postkontoret i stokke, før det går til sorteringsterminal i Oslo og ut til meg. Noen som vet hvorfor den blir registert direkte i Oslo? Lenke til kommentar
Tore Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 I historien min 1år tilbake i tid så er pakkene levert direkte til oslo (ifølge sporing) men husker godt at det sto stokke før i tiden.. La inn en bestilling i kveld nå, skal si fra hvor lang tid det tar denne gangen... Men jeg synes seriøst at folk bør sjekke om alle varene faktisk er på lager eller ikke gikk ut fra at varen kom på lager når den fantasifulle datoen "ventes på lager" før de klager her, aldri opplevd noe i nærheten i løpet av mine 26ordere og 75.000kr brukt hos komplett... Hadde det gått over 4dager med "åpen" ordre hadde jeg sendt mail til de... Lenke til kommentar
ingelamoy Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Sendte komplett en mail der jeg forklare sitvasjonen min som skrevet tidligere. Fikk til svar at de skulle få satt meg litt lengre frem i køen slik at da blir det nok pakket i morgen for min del. Tusen takk komplett! Flott service Så føler man seg litt urettferdig behandlet så lønner det seg å klage litt, raskt og hyggelig svar fra komplett Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 (endret) Hvem bryr seg hvor mange skift de har og hvor mange lager de bygger om? De må gjerne få 193474 skift og 99 polske snekkere for min del hvis det løser problemene. Men hvordan de løser de er svært uinteressant. En god leder løser slike saker raskere enn 1 år. Enkelt og greit. 9259689[/snapback] Alt kan desverre ikke gjøres på 1- 2 -3..Høres ut som du vet akkurat hva som skal til, er nok ikke like lett som du mener her.. Smør deg med tolmodighet du.. 9260042[/snapback] Nei det gidder jeg ikke når jeg vet jeg ikke trenger det så jeg benytter PS Data så langt det lar seg gjøre. De vet hva som skal til, ikke jeg. Det eneste jeg vet er at godt lederskap er det grunnleggende som skal til for at noe i det hele tatt skal fungere når det gjelder dette. Det er greit nok at man ikke kan få til noe på 1-2-3 som du sier, men nesten 1 år er IKKE 1-2-3. Det er 1-365. Endret 14. august 2007 av Ninjahamster Lenke til kommentar
J0lle Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Hvem bryr seg hvor mange skift de har og hvor mange lager de bygger om? De må gjerne få 193474 skift og 99 polske snekkere for min del hvis det løser problemene. Men hvordan de løser de er svært uinteressant. En god leder løser slike saker raskere enn 1 år. Enkelt og greit. 9259689[/snapback] Alt kan desverre ikke gjøres på 1- 2 -3..Høres ut som du vet akkurat hva som skal til, er nok ikke like lett som du mener her.. Smør deg med tolmodighet du.. 9260042[/snapback] Nei det gidder jeg ikke når jeg vet jeg ikke trenger det så jeg benytter PS Data så langt det lar seg gjøre. De vet hva som skal til, ikke jeg. Det eneste jeg vet er at godt lederskap er det grunnleggende som skal til for at noe i det hele tatt skal fungere når det gjelder dette. Det er greit nok at man ikke kan få til noe på 1-2-3 som du sier, men nesten 1 år er IKKE 1-2-3. Det er 1-365. 9275256[/snapback] Komplett bygger om lageret, de holder på å oppgradere til automatisk plukk. Dette har tatt tid, samtidig som det har rent inn med bestillinger. Ha litt tålmodighet, så løser det seg nok om en liten stund. Jeg har aldri opplevd at det har hastet så forbasket mye med ny hw. Joda.. kult å få det fort, men du dør ikke av å vente litt Lenke til kommentar
newsflash Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 La inn en ordre hos dem på fredag, hvis den fortsatt står som åpen i kveld tror jeg nok at jeg sletter den og legger den inn hos en annen webshop. Lenke til kommentar
majesticno Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Min erfaring er: Levering postboksen på Oslo S er prioritert og shippes samme dag. Bedriftsbestilling pakkes og sendes samme dag Privat, her har jeg og en kollega flere ganger måtte vente lenge på pakking det siste kvartalet. Hører rykter om at de har driti seg ut på implementasjon av nytt logistikksystem. De burde i det minste ta følgende uansett og få inn flere folk til å ta unna den uken de er på etterskudd. Såpass godt tjener de på privatkunder. Jeg synes ikke det er urimelig å forvente at ordrer håndteres samme eller senest dagen etter ved sen bestilling. Jeg kommer til å bruke alternative netshoper mer aktivt nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå