Gå til innhold

Bra flyspille til xbox/xbox360?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dårlig med det ja. Har selv OverG fighters og er helt greit nok hvis du er desperat etter en japansk Top Gun simulator (komplett med hockeysveis).

Ellers venter jeg på Ace Combat, som dessverre også er godt tilbake på åttitallet. Hvorfor er det ingen som gidder å lage seriøse flysims?

Det er også ventet at en Crimson Skies oppfølger vil bli presentert en eller annen gang.

Lenke til kommentar
Dårlig med det ja. Har selv OverG fighters og er helt greit nok hvis du er desperat etter en japansk Top Gun simulator (komplett med hockeysveis).

Ellers venter jeg på Ace Combat, som dessverre også er godt tilbake på åttitallet. Hvorfor er det ingen som gidder å lage seriøse flysims?

Det er også ventet at en Crimson Skies oppfølger vil bli presentert en eller annen gang.

8896578[/snapback]

Med tanke på de flysimsene jeg har spillt på PC, og særlig med moderne jagerfly, kan jeg ikke helt se hvordan man skal få mappet opp kontrollene til en gamepad for å gjøre det realistisk. Så jeg tror nok man blir sittende med mer arkadelignende flysims til konsollene.

Men kanskje det skjer ting. Slik jeg har forstått det vil i sammenheng med Ace Combat 6 komme en ny kontroller til 360; en joystick. Kanskje det kan hjelpe litt til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...