Fjoslen Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Hei, jeg har problemer med at enkelte programmer ikke kommer seg på nett. De programmene som jeg har kommet fram til er Steam, Ventrilo og Xfire men MSN og Internett kommer jeg meg inn på, har kabel og koblet 1 switsj som er videre koblet til Modem fra Telenor Speedtouch ett eller annet. Så vet noen her på forumet hvordan jeg kan få de andre programmene på nett igjen? Har prøvd å koble maskinen direkte til modemet men d funket ikke. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Hvilke programmer er det som ikke kommer på nett, da? Lenke til kommentar
rolvs Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Du har ikke tilfeldigvis en eller annen morsom software brannmur som stenger? Prøv å dekativer den. Lenke til kommentar
Fjoslen Skrevet 19. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2007 Slo av alt av brannmurer men d hjalp ikke. Lenke til kommentar
Fjoslen Skrevet 19. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2007 Hvilke programmer er det som ikke kommer på nett, da? 8896395[/snapback] Les posten så ser du. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Bumping av tråder er ikke tillatt ifølge retningslinjene våre. 1 innlegg er slettet. Lenke til kommentar
Fjoslen Skrevet 19. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2007 (endret) Jeg så ikke på den tråden for bumping men informativ da jeg sa at det var d samme problemet på de andre maskinene tilkoblet nettverket. Og jeg trenger hjelp fort. Endret 19. juni 2007 av DeDDi Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Sjekk webmail på online.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå