Grillspade Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Jeg har fått meg en ny jobb som jeg skal gå inn i fortløpende, men først skal jeg inn å diskutere betingelser og blir jo selvsagt spurt om hvor mye jeg evnt. vil ha i lønn. Stillingen omfatter IT drift av en relativt liten bedrift, ca 30 ansatte, oppmot ERP system og småfiks på bl.a maksiner. Hva er det årslønnen ligger på en admin av dette kaliber i året? Lenke til kommentar
tyldum Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Lønnsnivå bestemmes nesten mest av dine kvalifikasjoner, ikke jobbens omfang. Dersom adminen må basere seg mye på innleid hjelp vil det naturlig nok spise av lønnen. I tillegg er det enorme lokale variasjoner, politikk, lønnsnivå i bedriften, utviklingsmuligheter, personalgoder... Jeg vil si at rammen ligger fra 280 000,- til 350 000,- alt ettersom... Lenke til kommentar
Grillspade Skrevet 20. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2007 ok Da har jeg fått et godt tilbud i forhold til kvalifikasjoner. Takk for svar Lenke til kommentar
perjohan Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Du kan jo prøve her: http://mininntekt.no/ Men da kan det ta litt tid før du får et godt svar. Jeg vil anbefale at du prøver å avtale at lønna skal avtales endelig før prøvetiden utløper. Da har du litt tid på deg til å finne ut mer, også om det er en jobb du vil ha. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå