4588pkdkrikue5c Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Heisann, En ting som har slått meg. Ikke at det gjør så fryktelig mye, men hvor mye "vet" routeren om mine nettvaner? Logges alle nettsider som besøkes foreksempel? Lenke til kommentar
Deelay Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 (endret) Det eneste routeren din logg'er av "usage" by default er bare Monitor Period, upload, download og combined. Hvertfall på min! Endret 19. juni 2007 av Oxido Lenke til kommentar
agvg Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Det kommer jo ann på hva slags router du har, endel kan logge ganske mye. Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 19. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2007 Det var det jeg antok. Har en Linksys og en NetGear. Men det er igrunnen ikke noe farlig hva de logger og hva de vet. Mine nettvaner er ganske normale for en i min alder Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Vil tro de fleste rutere ikke logger noe som helst over lengre tid. Uansett er det jo bare folk som har fysisk adgang til ruteren som kan få ut informasjonen der (med mindre det finnes noen sikkerhetsbugs) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå