Gjest Slettet+142 Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Hei Holder på å komme i gang med (den nye) PS3-en min Så holder jeg på å opprette en account. Har det noe å si hvilket fødselsår jeg oppgir? Liksom, om PS3-en blokkerer 18-års spill fordi jeg ikke er 18 år? Kunne tenkt meg raske svar, mtp at jeg vil spille På forhånd takk! Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Er det noen som bryr seg om du er 57 ar pa din PS3 konto? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+142 Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 (endret) vet ikke jeg. Men det er jo greit å være ærlig så lenge man ikke har behov for å lyve Men.. jeg får vel bare registrere meg på ekte dato. Kan jeg heller logge ut hvis det trengs ;D Edit: Eller kanskje ikke. Fikk melding om at jeg må ha parent og legal guardian Endret 19. juni 2007 av Slettet+142 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+142 Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Da var vel problemet løst egentlig. Skammelig å opprette en tråd om dette da :/ Løsningen var å registrere en Master Account på en av foreldrene mine Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå