Mayaman Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Heisann folkens! Jeg fikk tak i meg en xbox 360 på fredagen og er så langt utrolig fornøyd med kjøpet, jeg har bare et lite problem sikkert noen andre her også har hatt, som kan hjelpe meg? kort forklart, jeg får ikke opp alle sangene jeg har på windows media playern min på xbox music player'n. alt er gjort riktig, data satt opp riktig, ingen problem med nettverket, osv osv. jeg forstår ikke hvorfor han henter ut 10 av mine 3000 mp3'er jeg har. prøvd å lage en playliste også, legger inn 2 sanger, saver play lista, playlista kommer opp på xbox 360'n, men ingenting inni der, drar HELE biblioteket mitt inn der, lagrer og alt, flipper opp xbox'n igjen...10 sanger der... TOTALT forskjellig plass på harddisken min, mappe, sjanger... TOTALT forskjellig... help? Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Har du valgt "add to libary" ? Lenke til kommentar
Mayaman Skrevet 19. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2007 Joda, har bare ei mappe som heter music, og den har jeg manuelt lagt til der, og da brukte han slik 15min på å legge inn alle sangene mine der Lenke til kommentar
Dobbelmoral Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Prøvd putte dem i Musikk mappa, altså C:\Users\Brukernavn\Music? Lenke til kommentar
RoninMasao Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Og i hvilket format er musikken din? Og hvilke kopisperrer er innvolvert? Om du ikke har frie MP3er eller WMAer så kan dette ha noe med saken å gjøre også.. har du Sanger som er kjøpt og betalt på Itunes foreksempel kan dette by på problemer.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå