b-real Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Jeg vet ikke om amund fikk det med seg når det gjelder det nye forumet at det mangler noe helt essensielt med navigasjons-verktøyene. Rettersagt, det mangler en url. En viktig url. Det er nemelig den lille url'en man får opp når man entrere f.eks Overklokking.no sitt forum via pålogging fra forum.hardware.no. Som dere ser av dette bildet her så er det ingen ting som helst som viser at jeg har gått inn på overklokking.no sitt området etter "Forum Forum Index". Og hvis jeg da går til "Diskuter Artikler (overklokking)" så kommer følgende: Burde ikke det heller være "Forum Index -> Overklokking -> Diskuter artikel" ? Og slik er det når man brownser i Off-Topic, Spill og alle de andre kategoriene. Det er rett og slett håpløst å måtte først gå til Off-Topic, Søppel og så tilbake til "Form index" for å så gå til "Humor". Kan du ikke spare en ettermiddag på dette amund, pga forumet er nesten helt håpløst slik som det er nå. B|Real Lenke til kommentar
Ancistrus84 Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Synes og huske det alltid har vært slik jeg... Kanskje det var annerledes i frames-versjonen, brukte den aldri... Men er enig med deg at dette burde være fikset... Lenke til kommentar
amund Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Jeg vet ikke om amund fikk det med seg når det gjelder det nye forumet at det mangler noe helt essensielt med navigasjons-verktøyene. Rettersagt, det mangler en url. En viktig url.Det er nemelig den lille url'en man får opp når man entrere f.eks Overklokking.no sitt forum via pålogging fra forum.hardware.no. Templaten til Overklokking er ikke ferdigstilt enda. Når denne er i boks vil navigasjonsmenyen være lik de andre nettstedene som har fått sitt eget design. Mvh, Amund Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå