Prusk Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Hei, som tittel sier, jeg vil fremprovosere slik at maskinen "fryser" i f.eks. word og andre lettere programmer. Dette fordi PCen (3200+ med POV 6600GT) begynner å dra på årene, men den fungerer egentlig til sitt bruk fortsatt. (mrk. sitt, altså min samboers, ikke mitt.. ) Uten å ødelegge ting vil jeg derfor at den fryser innimellom, slik at jeg kan gå til innkjøp av litt nyere data. Tenke at denne kunne få avtjene videre som en liten server. Eneste måten jeg kommer på nå er å stille ned volten litt. Ned mot 1.3-1.2. Kan dette skade PCen på noen måte? Det er ikke ønskelig.. Håper noen har tips til mitt lille prosjekt her. Lenke til kommentar
S.M. Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Hehe en liten luring Spørs hvor pc guru dama eller familien din er, men du kan få noe tungt som den driver med i bakgrunnen som for eks lage en batch som kopierer filer/slette filer over nett eller lokalt som du legger i oppstart Lenke til kommentar
zyx Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Få tak i en (delvis) defekt RAM-modul kanskje, eller legge inn noe inkompatible driver og tvinge disse gjennom, da får du nok kanskje opp favorittfeilmeldingen min. " instruksjonen i bla bla bla refererte til 0oxxx00547ac, minnet kunne ikke være"read"." Lenke til kommentar
Kilko Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Deaktiver virtuelt minne og installer en del spywareprogram som kjører hissig i bakgrunnen. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 19. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2007 Hun er ikke så inkompetent at hun ikke klarer å kjøre virusscanner / noadaware osv. Legge inn en inkompatibel driver kan være en løsning. Må prøve å stille ned Volten endel når jeg kommer hjem. Kan det skje noe galt når jeg gjør dette? Kan jeg risikere at jeg ikke kommer inn i Bios f.eks? Eventuelt kan jeg underklokke noe voldsomt. Da MÅ ting oppgraderes.. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Det letteste er bare å installere Vista. For noen er det et mareritt å kjøre nå som Vista har en del barnesykdommer. Bare kall det en oppgradering! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå