Trusken Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Hei. Er 10 år og selvfølgelig litt barnslig. Driver med skating og vil da skaffe meg Tech deck. Søker etter norske sider hvor jeg kan få kjøpt tech deck, ramper til tech dech etc. Vet du om noen sider ?: Tips meg i tråden Vet om her, men ingen andre steder: http://www.50-50.no/index.cgi?cid=2199&pha...ction&xpid=2199 Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Har vel det på de fleste skatesjapper? Men drit i å kjøp ramp med det første, blir ikke skilla av å kjøre opp og ned en ramp (om det ikke er en funbox etc.), hehe. Og nei, det er ikke barnslig (selv om det er stort sett det jeg får høre). Har Tech Decket klart i penalet for de skoletimene som bare er dørgende kjedelige Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Er Tech Deck "fingerskate"? Lenke til kommentar
Jan-Henning Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Hello! Jeg kjøpte 2 stk TD idag på Session. Men har også hørt at SWAG skal ha noen også til samme pris. Lykke til med skatingen. MVH Lenke til kommentar
Crazyffer Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Hei! De har Tech Deck I Oslo City , på Session og SWAG men det viser ikke at de har det på nettsidene.> http://www.session.no/display.aspx og http://www.swag.no/ Session Oslo City Butikksjef: Stian Særnmo Adr: Stenersens gate 1, 0060 Oslo Tlf: 47 20 20 56 Åpningstider:10:00-22:00(10:00-20:00) Epost: [email protected] swag oslo byporten kjøpesenter bogstadveien 41 tel. 40004357 tel. 40004358 Begge to har Teck Deck , Session har også ramper og sånt men det er utsolgt nÅ! Lenke til kommentar
Crazyffer Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Ja men det kan også være Tech Deck til Snowboard og til Sykkler. Søk på google så finner du det til sykkler og til snowboard! Lenke til kommentar
viscmag Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Hei! Jeg kjøpte Tech deck og synes det er bra , men hvordan er kilden til å bli god? En ville jo tro at det brae var å øve, og jeg elsker å samle på dem. Det får meg til å virke mere proff ut . Fint å snakke med noen som har litt peiling av samme interesse! Lykke til! MVH Viscmag Lenke til kommentar
Kris Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Jeg kjøpte Tech deck og synes det er bra , men hvordan er kilden til å bli god? Bare å øve Lenke til kommentar
viscmag Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Har vel det på de fleste skatesjapper? Men drit i å kjøp ramp med det første, blir ikke skilla av å kjøre opp og ned en ramp (om det ikke er en funbox etc.), hehe. Og nei, det er ikke barnslig (selv om det er stort sett det jeg får høre).Har Tech Decket klart i penalet for de skoletimene som bare er dørgende kjedelige Hei, et spørsmål Når er grensen til å kjøpe ramper og slikt tror du? Og er det et sted jeg kan se hvordan man gjør triks og navn?, en nettside. Viscmag Lenke til kommentar
Colinex Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Hvor kan jeg kjøpe ramps billig ? Fordi på session så selger de det for 449 kr. Litt for dyrt syns jeg hvertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå