kyllingvippen Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Hei! Hvordan ripper jeg cd'er i WinXP? Har ikke forsterker til annlegget og kjører pc'en direkte til aktive høytalere og orker ikke koble frem og tilbake mellom pc og cd spiller'n. Som Topic sier kjører jeg Windows Xp ( ) Lenke til kommentar
nVIDIAsucks Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Windows xp har en innebygget ripper i windows media player som ripper cd'r til wma Lenke til kommentar
kyllingvippen Skrevet 5. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2003 Det vet jeg vel! Er ikke helt n00b, men jeg vil ha .mp3 og ikke.wma Lenke til kommentar
byggeren Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 CDex er et meget bra rippeprogram. http://www.cdex.n3.net/ At det er gratis gjør heller ikke noe. Jeg foretrekker å rippe musikken ned til ogg, som er overlegent sammenlignet med mp3. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Exact Audio Copy. Men du må laste ned et "ASPI Layer" Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Den ultimate ripper for spill og audio Clonecd, sjekk om leseren gjør det helt perfekt først!!!, ellers funker ikke fks game cdr, alle cdne mineligger nå i hylla=mindre rot Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå