Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Ezmo - Ny musikktjeneste, musikkens youtube?

audungk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg blir medlem så jeg kan følge utviklingen, fordi jeg føler at det er mye som burde bli gjort på denne siden. Den er altfor upraktisk for meg foreløpig, men har lastet opp kvarte sammlinga mi i natt :)

Lenke til kommentar

De som ikke får til å laste opp musikken, prøv: Last ned "music upploader" så starter du programme, velger F.eks "iTunes" å laste musikken opp fra, etter en tid fikk jeg Error (noen andre å sikkert) Da gikk jeg inn på Ezmo, logget med inn og trykte på min egen profil og tok "Upload music" (eller noe) så lasta den opp musikken for full rulle ^^,

Lenke til kommentar
bra navn , trekker sikkert til seg en meget variert bruker masse

originalt navn ... emo med en z i , men det er jo kjent fakta at en Z i et hvert ord gjør det tøft , og som alle vet er jo det TØFT og være emo , og med en Z i blir det dobbelt så tøft .

dømmer dette nettstedet nedenom og hjem

9012820[/snapback]

Sa gutten med Z i nicket sitt, ironisk nok.

Syntes det virker spennende. Skal sjekke det ut når det har kommet seg litt mer på beina. :)

Lenke til kommentar

Det er bare å beklage at vi har vært litt ustabile i det siste. Utviklerene gjør sitt beste for å rette opp alle barnesykdommene, slik at ting skal funke bedre fremover. Forhåpentligvis skal ting være stabile nå, men om du opplever noe problemer er det bare å sende oss en mail på help [at] ezmo.com

For de som ikke har funnet oss enda:

Vi er på facebook!

Vi er på myspace!

Vi er på nettby!

Audun fra Ezmo

Lenke til kommentar
Jeg vil ikke at det opplastingsporgrammet skal starte med maskina, hvordan fikse?

9090951[/snapback]

Eneste fiksen jeg kjenner til er å bruke et program for å endre på registeret, evt tweake det manuelt. Skal rapportere inn til utvikler-teamet at det må komme en innstilling på det...

Audun fra Ezmo

Lenke til kommentar
originalt navn ... emo med en z i , men det er jo kjent fakta at en Z i et hvert ord gjør det tøft , og som alle vet er jo det TØFT og være emo , og med en Z i blir det dobbelt så tøft .

9012820[/snapback]

Personlig leste jeg det som en variasjon over "easymode", altså en ez-mo' måte å dele musikk på, ikke såååå dumt navn...

Lenke til kommentar

9012820[/snapback]

Personlig leste jeg det som en variasjon over "easymode", altså en ez-mo' måte å dele musikk på, ikke såååå dumt navn...

9093419[/snapback]

leste det som "Esmo", samme med "jutiub" eller hwatever, aldri sett noen "dypere" mening bak ting :)

Lenke til kommentar
prøvde meg på det her nå, men får lasta opp 5 sek av sanger før jeg får en error-feilmelding

9091720[/snapback]

Send meg en mail med feilmeldingen du får og OS, så skal jeg få noen her hos Ezmo til å se på det!

help [at] ezmo.com

Audun fra Ezmo

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...