steinar2000 Skrevet 10. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2007 Fungerer da utmerket her Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 10. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2007 Funket når jeg skrudde av NOD32 og firewall. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 10. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2007 Jeg blir medlem så jeg kan følge utviklingen, fordi jeg føler at det er mye som burde bli gjort på denne siden. Den er altfor upraktisk for meg foreløpig, men har lastet opp kvarte sammlinga mi i natt Lenke til kommentar
Romvesen Skrevet 10. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2007 "0 Ezmo is currently down because we are adding some new features. We are sorry for the inconvenience. Please check back later." Kan bli spennende Lenke til kommentar
Vannfrisk Skrevet 10. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2007 Oppdaget også det. Og jeg som akkurat skulle til å høre på noe.. Lenke til kommentar
Bakkan Skrevet 13. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2007 De som ikke får til å laste opp musikken, prøv: Last ned "music upploader" så starter du programme, velger F.eks "iTunes" å laste musikken opp fra, etter en tid fikk jeg Error (noen andre å sikkert) Da gikk jeg inn på Ezmo, logget med inn og trykte på min egen profil og tok "Upload music" (eller noe) så lasta den opp musikken for full rulle ^^, Lenke til kommentar
jingt Skrevet 13. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2007 Noen som finner ut hvilke nye funksjoner som ble lagt til? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 13. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2007 bra navn , trekker sikkert til seg en meget variert bruker masse originalt navn ... emo med en z i , men det er jo kjent fakta at en Z i et hvert ord gjør det tøft , og som alle vet er jo det TØFT og være emo , og med en Z i blir det dobbelt så tøft . dømmer dette nettstedet nedenom og hjem 9012820[/snapback] Sa gutten med Z i nicket sitt, ironisk nok. Syntes det virker spennende. Skal sjekke det ut når det har kommet seg litt mer på beina. Lenke til kommentar
audungk Skrevet 17. juli 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. juli 2007 Det er bare å beklage at vi har vært litt ustabile i det siste. Utviklerene gjør sitt beste for å rette opp alle barnesykdommene, slik at ting skal funke bedre fremover. Forhåpentligvis skal ting være stabile nå, men om du opplever noe problemer er det bare å sende oss en mail på help [at] ezmo.com For de som ikke har funnet oss enda: Vi er på facebook! Vi er på myspace! Vi er på nettby! Audun fra Ezmo Lenke til kommentar
chokke Skrevet 17. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2007 Jeg vil ikke at det opplastingsporgrammet skal starte med maskina, hvordan fikse? Lenke til kommentar
audungk Skrevet 17. juli 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. juli 2007 Jeg vil ikke at det opplastingsporgrammet skal starte med maskina, hvordan fikse? 9090951[/snapback] Eneste fiksen jeg kjenner til er å bruke et program for å endre på registeret, evt tweake det manuelt. Skal rapportere inn til utvikler-teamet at det må komme en innstilling på det... Audun fra Ezmo Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 17. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2007 prøvde meg på det her nå, men får lasta opp 5 sek av sanger før jeg får en error-feilmelding Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 17. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2007 originalt navn ... emo med en z i , men det er jo kjent fakta at en Z i et hvert ord gjør det tøft , og som alle vet er jo det TØFT og være emo , og med en Z i blir det dobbelt så tøft . 9012820[/snapback] Personlig leste jeg det som en variasjon over "easymode", altså en ez-mo' måte å dele musikk på, ikke såååå dumt navn... Lenke til kommentar
chokke Skrevet 17. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2007 originalt navn ... emo med en z i , men det er jo kjent fakta at en Z i et hvert ord gjør det tøft , og som alle vet er jo det TØFT og være emo , og med en Z i blir det dobbelt så tøft . 9012820[/snapback] Personlig leste jeg det som en variasjon over "easymode", altså en ez-mo' måte å dele musikk på, ikke såååå dumt navn... 9093419[/snapback] leste det som "Esmo", samme med "jutiub" eller hwatever, aldri sett noen "dypere" mening bak ting Lenke til kommentar
audungk Skrevet 18. juli 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. juli 2007 prøvde meg på det her nå, men får lasta opp 5 sek av sanger før jeg får en error-feilmelding 9091720[/snapback] Send meg en mail med feilmeldingen du får og OS, så skal jeg få noen her hos Ezmo til å se på det! help [at] ezmo.com Audun fra Ezmo Lenke til kommentar
steinar2000 Skrevet 18. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2007 Er det noe jeg savner er det støtte for .AIFF, har de fleste musikkfilene mine i det formatet. Lenke til kommentar
jingt Skrevet 18. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2007 ..og formatet flac er savnet. Men hvilken nye funksjoner vil komme til EZMO? Lenke til kommentar
audungk Skrevet 18. juli 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. juli 2007 Følg med på blog.ezmo.com! Her lanserer vi alle nye features! Lenke til kommentar
steinar2000 Skrevet 18. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2007 ..og formatet flac er savnet. Men hvilken nye funksjoner vil komme til EZMO? 9095180[/snapback] Ja, .flac er noe jeg også savner. Har hundrevis av konserter som de jeg skulle gjerne ha lastet opp. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2007 Kan jeg gå ut av ezmo-sida mens opplastingen foregår? Bruker det eksterne programmet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå